Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ml Tours

Listen
01-08-2010, 17:40

Is mltours.nl te vertrouwen?

laraa__
01-08-2010, 18:19
Jazeker! Verkopen gewoon tickets van amsterdam Airlines. Google maar. Ben er ook mee gevlogen.

mmu2
01-08-2010, 19:05
100%%% Ik heb familie die er mee naar marokko is gegaan.

arouithlady
01-08-2010, 19:22
SLECHTE service. Ben er gisteren mee gevlogen. Heb 28 uur door moeten brengen op Schiphol. Ze vertelden niet wat er aan de hand was en lieten iedereen gewoon wachten. Oude mensen, kinderen, rolstoel en al. Nu zit ik sinds gisteren in Marokko en heb ik geen bagage door deze rot maatschappij. De koffers van iedereen zijn nog in Nederland... Mijn vader is er mee gevlogen zonder problemen maar ik helaas niet. Nooit meer Amsterdamairlines voor mij...

Sinnewia
02-08-2010, 23:22

SLECHTE service. Ben er gisteren mee gevlogen. Heb 28 uur door moeten brengen op Schiphol. Ze vertelden niet wat er aan de hand was en lieten iedereen gewoon wachten. Oude mensen, kinderen, rolstoel en al. Nu zit ik sinds gisteren in Marokko en heb ik geen bagage door deze rot maatschappij. De koffers van iedereen zijn nog in Nederland... Mijn vader is er mee gevlogen zonder problemen maar ik helaas niet. Nooit meer Amsterdamairlines voor mij... Dit heeft niks met ML tours te maken maar de vliegtuigmaatschappij! ML tours is zeker betrouwbaar. Mijn moeder is ermee gevlogen zonder problemen alleen paar uur vertraging..

khalidb
02-08-2010, 23:28
Ben twee weken geleden heen en gisteren terug gevlogen. Moet zeggen, was perfect!! Goede service, goed eten, goede informatievoorziening. Niets op aan te merken, echter begrijp dat anderen andere ervaringen hebben, dus weet niet wat daar precies aan de hand was. Kan alleen mijn eigen mening en ervaring delen. Zeker te vertrouwen, alleen wat er speelde met hetgene wat hierboven beschreven is, weet ik ook niet.

prinsesje_samwa
03-08-2010, 17:14
100% vrienden van mij hebben hiermee gevlogen eind juni en zijn nu weer terug in ned.