Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ruzie met je Vriend/Vriendin

L7hobi_zina
15-08-2004, 13:27

Stel je voor... Je hebt ruzie met je vriend/vriendin.. En jullie weten dat dat in elke relatie voorkomt... al zijn het de kleinste dingen waar het om gaat... Hoe maken jullie het meestal goed? Denk je dan van: jah daggg... Hij zoekt ruzie dus hij mag het wel goedmaken.. ik doe niks meer.. Of denk je van: Ik weet dat hij fout zit, Maar malich .. ik maak het wel goed omdat je je relatie niet stuk wilt hebben.. :)

tazaghiniagirl
15-08-2004, 13:27
ik zeg daaaag ik w8 af tot hij wat gaat zeggen...:D

samira_el
15-08-2004, 13:50
Van ruzie's leer je juist van elkaar! Ik denk dat het onmogelijk is dat er een relatie bestaat waarin men nooit ruzie met elkaar maakt!

freaky_maghrib
15-08-2004, 13:52
niks doen :hihi:..neeh uitpraten! naar elaa lusiteren wat we te zeggen hebben

Psychologe
15-08-2004, 13:56

Origineel gepost door samira_el Van ruzie's leer je juist van elkaar! Ik denk dat het onmogelijk is dat er een relatie bestaat waarin men nooit ruzie met elkaar maakt! Haar vraag was "hoe maken jullie het goed". Volgens mij begrijp je deze topic niet echt :D

Najib26
IK zou gewoon geen vriendin nemen.

samira_el
Origineel gepost door Psychologe Haar vraag was "hoe maken jullie het goed". Volgens mij begrijp je deze topic niet echt :D Ik wilde het er gewoon bij vermelden :D

jenniferlopezzz
15-08-2004, 13:57
Origineel gepost door Najib26 IK zou gewoon geen vriendin nemen. waarom alleen om dat :confused:

nesrine18
15-08-2004, 13:58
Nouh als ik ruzie heb met een vriendin....eerst wil ik afkoelen....en dan pas toenadering zoeken....communiceren is voor mij heel erg belangrijk!

samira_el
15-08-2004, 14:00
Origineel gepost door jenniferlopezzz waarom alleen om dat :confused: Najib26 volgt de regels van de Islam keurig op! Omdat het haram is weet je! Relatie voor het huwelijk ;)

Najib26
16-08-2004, 01:21
Origineel gepost door jenniferlopezzz waarom alleen om dat :confused: Omdat een relatie voor het huwelijk haram is. En ik ben moslim.

jenniferlopezzz
16-08-2004, 01:25
Origineel gepost door Najib26 Omdat een relatie voor het huwelijk haram is. En ik ben moslim. als je een relaitie neemt betekent het niet meteen dat je geen moslim bent!

Najib26
16-08-2004, 01:26
Origineel gepost door jenniferlopezzz als je een relaitie neemt betekent het niet meteen dat je geen moslim bent! Dat heb je mij ook niet horen zeggen. Als je een relatie voor het huwelijk neemt, bega je een zonde en ben je Allah ongehoorzaam. Op de dag des oordeels volgt de berechting.

Fallujah
16-08-2004, 02:15
Origineel gepost door L7hobi_zina Stel je voor... Je hebt ruzie met je vriend/vriendin.. En jullie weten dat dat in elke relatie voorkomt... al zijn het de kleinste dingen waar het om gaat... Hoe maken jullie het meestal goed? Denk je dan van: jah daggg... Hij zoekt ruzie dus hij mag het wel goedmaken.. ik doe niks meer.. Of denk je van: Ik weet dat hij fout zit, Maar malich .. ik maak het wel goed omdat je je relatie niet stuk wilt hebben.. :) ik zou bellen en zeggen dat het me spijt klaar = kees