Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2Pac vs NAS

Pagina's : [1] 2

iLFenomeno
13-12-2002, 18:22

2Pac vs NAS Wie vinden jullie beter dames en Heren en verklaar uw antwoord? Persoonlijk vind ik 2Pac beter...hij is meesterlijk. Keep Ya Head Up!

SweetxBaby
13-12-2002, 18:26
2 pac....is the bomb... luister naar zijn teksten...en je weet genoeg.... Nas is ook wel goed...maar nog lang niet zo goed als onze legende 2pac groetjes

Brownsugar
13-12-2002, 18:26
ZEKER 2PAC!!! NO DOUBT!! 2PAC RIJMT (OF RAPT) OVER DINGEN DIE GAANDE ZIJN IN DE WERELD NIET ALLEEN GEWELD. MAAR OOK OVER DE POSITIE VAN ZWARTE VROUWEN. HIJ WET WAT IE ZEGT. HIJ SCHRIJFT POETRY VIND IK. NAS IS WEL OKE

SmoothScorpio
13-12-2002, 18:40
Origineel gepost door iLFenomeno 2Pac vs NAS Wie vinden jullie beter dames en Heren en verklaar uw antwoord? Persoonlijk vind ik 2Pac beter...hij is meesterlijk. Keep Ya Head Up! Mee eens :D

SmoothScorpio
13-12-2002, 18:44

ik vind eminem een ***** man, hij heeft wel een lekkere flow en alles, maar hij doet als een *****, die nieuwe benzino diss is trouwens wel leuk

Ismael21
13-12-2002, 18:49
Jullie hebben zeker nog nooit naar Mos Def geluisterd???????

SmoothScorpio
13-12-2002, 18:53
Origineel gepost door Kadir L.ul toch niet man, en wil wel weten wat achter die sterretjes staan. Maar Benzino is gewoon een h.omo die aandacht wil. En Eminem heeft een van de gruwelijkste lyrics altijd, daarboven heeft hij ook nog s flow, klaar, en hij kan kapot goed dissen en freestylen, hoor maar Nail In THe Coffin<----zijn Benzino Diss, die is kapot harder. die ken ik al, vind die diss op wel dope, maar hij doet zo ga.yerig over ze ma de hele ****in tijd, we weten nu wel dat ze ma een ***** was en dat ie slecht behandelt is, waarom moet je er 8 nummers over schrijven..? aandacht te kort ofzo..? of om te laten zien hoe zielig hij wel niet was..?

Chaimaa
13-12-2002, 18:53
Origineel gepost door Ismael21 Jullie hebben zeker nog nooit naar Mos Def geluisterd??????? gij bent een bekeerde lid??? :D :lekkerpuh ps: fa2

Ismael21
13-12-2002, 18:57
Okeej gelukkig maar ...... I MC, which means I Must Cultivate the earth Back straight backs, hard beats and hard work I be the funky drummer to soften the hard earth (Amin) Pray Allah keep my soul and heart clean (Amin) Pray the same thing again for all my team This go out to Fort Greene and on out to Queens Uptown to Boogie Down, yo just look around AND SHOOK UP THE WORLD!, like Ali in 6-3 (right)

SmoothScorpio
13-12-2002, 18:57
Origineel gepost door Kadir Uhum, awt moet ie dan doen, over b.itches en geld en karren rappen ofzo, dat is hiphop, je gevoelens op papier zetten, en blijkbaar heeft zn moeder hem erg pijn gedaan, ik zou zelf nooit zo over mn ma praten, maar jah, hij blijft een gruwelijke rapper. ik zeg ook niet dat ie geen skills heeft en dat ie niet kan rappen, hij doet alleen als een ga.y, je kan ook over andere dingen rappen, kijk naar 2pac en nas mobb deep

iLFenomeno
13-12-2002, 19:07
Ik heb jullie verzocht te vertellen wie beter is, 2Pac of NAS. En niet te gaan lullen over het marketing product Eminem. Hij heeft kwaliteiten maar komt niet in de buurt bij de eerder genoemde 2 Artiesten. Jammer dat hij niet meer onder ons is anders had hij die bleekscheet er wreed van langs gegeven.

SmoothScorpio
13-12-2002, 19:11
Origineel gepost door iLFenomeno Ik heb jullie verzocht te vertellen wie beter is, 2Pac of NAS. En niet te gaan lullen over het marketing product Eminem. Hij heeft kwaliteiten maar komt niet in de buurt bij de eerder genoemde 2 Artiesten. Jammer dat hij niet meer onder ons is anders had hij die bleekscheet er wreed van langs gegeven. hahahahhaaaaa ja denk het ook ja, dan waren er nu ook geen jarule's en nelly's

SmoothScorpio
13-12-2002, 19:15
2pac zou eminem opeten voor ontbijt

Ismael21
13-12-2002, 19:15
Toen Eminem probeerde om Everlast te dissen, rapte hij dit: "You claim to be a Muslim but you're Irish white" Die gast is echt zo stupid ...... denkt zeker ook dat de islam een land is ofzo .....

SmoothScorpio
13-12-2002, 19:20

ja klopt..toevallig dat je dat zegt, dacht er gister ook over na

Pagina's : [1] 2