Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht: ervaren schilder voor een spotprijsje

Sun-Kissed
31-07-2010, 23:30

Hallo, Voor een kamer van 13m² ben ik opzoek naar een schilder en het liefst zo goedkoop mogelijk. De kamer ligt in Leiden en moet met 1 laag witte latex en aan 1 wand licht grijs geverfd worden. Er wordt €40,- en een lunch aangeboden. Maar wie zijn krachten en vaardigheid als sadaqa wilt aanbieden is ook welkom. Je zult niet langer dan 2 uur (pauze niet inbegrepen) bezig zijn :D. Voor verf en andere spulletjes wordt gezorgd. Wie kan deze lieve zuster helpen? Het liefts tussen 25 en 29 augustus. Alvast bedankt :goedzo:

Globi
01-08-2010, 04:27
.....waarom niet gewoon zelf doen? Het lijkt mij (zwart) niet slecht betaald trouwens. 20 per uur + lunch?

Sun-Kissed
01-08-2010, 11:57
.....waarom niet gewoon zelf doen? Het lijkt mij (zwart) niet slecht betaald trouwens. 20 per uur + lunch? Lijkt mij lastig om zelf te doen:o. En die 20 per uur is echt goedkoop. Heb beetje rond geneusd en offertes aangevraagd. Die pro's vragen gewoon van 200 tot 300 voor zo een klein kamertje :maf2: . Als je iemand kent die goed kan schilderen...laat het me weten :goedzo:

Masterrr
01-08-2010, 14:17
Hallo, Voor een kamer van 13m² ben ik opzoek naar een schilder en het liefst zo goedkoop mogelijk. De kamer ligt in Leiden en moet met 1 laag witte latex en aan 1 wand licht grijs geverfd worden. Er wordt €40,- en een lunch aangeboden. Maar wie zijn krachten en vaardigheid als sadaqa wilt aanbieden is ook welkom. Je zult niet langer dan 2 uur (pauze niet inbegrepen) bezig zijn :D. Voor verf en andere spulletjes wordt gezorgd. Wie kan deze lieve zuster helpen? Het liefts tussen 25 en 29 augustus. Alvast bedankt :goedzo: Waarom vragen Marokkanen altijd om een zo goedkoop mogelijke prijs, en vragen ze niet om kwaliteit. Door zo'n advertentie te plaatsen trek je alleen van die simpele doe-het-zelvers aan die even een zakcentje willen verdienen. Geloof me, een goede schilder komt niet uit z'n bed voor een paar tientjes. Kwaliteit heeft een prijs.

Sun-Kissed
01-08-2010, 14:56

Waarom vragen Marokkanen altijd om een zo goedkoop mogelijke prijs, en vragen ze niet om kwaliteit. Door zo'n advertentie te plaatsen trek je alleen van die simpele doe-het-zelvers aan die even een zakcentje willen verdienen. Geloof me, een goede schilder komt niet uit z'n bed voor een paar tientjes. Kwaliteit heeft een prijs. Vergeet niet, ik vroeg om een ervaren schilder :D. Ben maar een studentje...dus kan me helaas niet veel veroorloven. En niet alleen Marokkanen zijn op zoek naar een leuk prijsje :hihi:. Als je iemand kent met ervaring en het hout en vloer enzo verfvrij kan houden laat het mij weten a.u.b. :goedzo:

Masterrr
01-08-2010, 15:04
Vergeet niet, ik vroeg om een ervaren schilder :D. Ben maar een studentje...dus kan me helaas niet veel veroorloven. En niet alleen Marokkanen zijn op zoek naar een leuk prijsje :hihi:. Als je iemand kent met ervaring en het hout en vloer enzo verfvrij kan houden laat het mij weten a.u.b. :goedzo: Dat bedoel ik dus, een ervaren schilder komt niet voor 40 euro. Waarom doe je het niet zelf, je kunt het wel, je moet het alleen doen. Gewoon met een roller langs je wanden en de zijkanten met een kwast. Het zal wel geen topschilderwerk worden, maar dat maakt niet veel uit, het word toch maar wit, en is het na één nog niet goed gedekt dan kan je het nog een keer doen. En wat de vloer betreft, gewoon afdekken met vuilnissezakken ofzo ;)

Sun-Kissed
01-08-2010, 15:23
Dat bedoel ik dus, een ervaren schilder komt niet voor 40 euro. Waarom doe je het niet zelf, je kunt het wel, je moet het alleen doen. Gewoon met een roller langs je wanden en de zijkanten met een kwast. Het zal wel geen topschilderwerk worden, maar dat maakt niet veel uit, het word toch maar wit, en is het na één nog niet goed gedekt dan kan je het nog een keer doen. En wat de vloer betreft, gewoon afdekken met vuilnissezakken ofzo ;) Weet wel dat je zo tewerk moet gaan als je gaat verven. pfffff heb er geen zin in :( . Maarjah als ik niemand vind dan moet ik me maar klaar maken voor een zware opdracht.

Masterrr
01-08-2010, 15:27
Weet wel dat je zo tewerk moet gaan als je gaat verven. pfffff heb er geen zin in :( . Maarjah als ik niemand vind dan moet ik me maar klaar maken voor een zware opdracht. Stel je niet aan, 13 verkante meter is in een uur klaar, dus stroop je mouwen op en ga aan de slag...luilak:ego:

Sun-Kissed
01-08-2010, 16:15
Stel je niet aan, 13 verkante meter is in een uur klaar, dus stroop je mouwen op en ga aan de slag...luilak:ego: :hihi: ik weet het

Masterrr
01-08-2010, 16:30
:hihi: ik weet het Succes meid, en anders wil ik het wel voor je doen, als je je prijs maar flink omhoog gooit:ego:

Sun-Kissed
01-08-2010, 19:25
Succes meid, en anders wil ik het wel voor je doen, als je je prijs maar flink omhoog gooit:ego: Alles of niet :hihi:. Maar alhamdulillahi heb iemand gevonden. Dus geen kliederwerk :p