Bekijk originele versie : help me dan.........
help me uit nood :o
ja hallo alemaal , nou we zijn van plan wat leuks te organiseren met een paar kinderen in plaats van kerstviering op school , willen wij wat anders gaan doen ,heeft er iemand een voorstel
eisen:
niet te duur
en een gezellige plek
Brownsugar
13-12-2002, 18:27
ERGENS GAAN SCHAATSEN
overdag? s'avonds? 1dag? 2dagen?
gewoon overdag !!!!!!!!
schaatsen hebben we al geinformeerd helaas was er niemand voor ........................
ehmmmm..gaan zwemmen...naar de bios...een zaal huren van een buurthuis en er een leuke avond van maken... :confused:
hahaha , zwemmen dan gaat de helft niet mee......bios is niet gezellig kan je niet met elkaar praten enz ...zaal huren lijkt me niet echt goedkoop!!!!!!!!!!!!..............toch bedankt
naoual_tangawia
13-12-2002, 21:52
THUIS BLIJVEN IS OOK EEN OPTIE!!
WANT WIJ DOEN NIET AAN KERST!!!
AHHAHAHA GRAPJE....MAAR EIGENLIJK HOORT HET NIET DAT WEET JE BEST
ja daarom omdat we niet aan kerst doen gaan we ook niet naar de kerstviering , maar daarnaast hebben we nog geen vrij gekregen , we kregen een voorstel om zelf wat te doen onder BEGELIJDING VAN 1 LERAAR ,...dus ja thuis zitten is niet echt iets wat ik zoekkkk
hmmmm gewoon marokaans muziek .....voetje's van de vloer :boogie:....
=emsoem=
naoual_tangawia
13-12-2002, 21:56
Origineel gepost door yemaa
ja daarom omdat we niet aan kerst doen gaan we ook niet naar de kerstviering , maar daarnaast hebben we nog geen vrij gekregen , we kregen een voorstel om zelf wat te doen onder BEGELIJDING VAN 1 LERAAR ,...dus ja thuis zitten is niet echt iets wat ik zoekkkk
1 leraaar en zoveeeeeeeeeeel marokkaanse meiden???
hahahaha echt gevaarlijk hoor! ik bedoel ik denk niet dat hij/zij dat aan kan meskieen /meskienaaaa
Origineel gepost door yemaa
hahaha , zwemmen dan gaat de helft niet mee......bios is niet gezellig kan je niet met elkaar praten enz ...zaal huren lijkt me niet echt goedkoop!!!!!!!!!!!!..............toch bedankt
:hihi: oh zijn jullie zulke typjes :) ewa....een dagje brussel of parijs....ehmmm...winkelen ergens....ik zou het niet weten :confused:
Origineel gepost door naoual_tangawia
1 leraaar en zoveeeeeeeeeeel marokkaanse meiden???
hahahaha echt gevaarlijk hoor! ik bedoel ik denk niet dat hij/zij dat aan kan meskieen /meskienaaaa
ahahha, neej we zijn met ze 41 . helft meiden en jongens , maar het gaat er eigelijk meer om dat we gaan vrij krijgen .. any way zijn er nog voorstellen..................................
Origineel gepost door Chaimaa
:hihi: oh zijn jullie zulke typjes :) ewa....een dagje brussel of parijs....ehmmm...winkelen ergens....ik zou het niet weten :confused:
thnx chaimae ik heb hem een dagje parijssssssssssssss!!!!!!!!!!!
zo lekker goedkoop, gezellig dag kan niet meer stuk ;)
maar wat zwemmen betreft , je hebt van die meiden die niet mee willen omdat het niet staat als iemand hoofddoek draagt en dan opeens in een zwempak rond gaat lopen en het is de bedoeling dat iedereen zo een beetje stemt , maar dus het wordt gewoon parijs
:Iluvu:
:zwaai:
oooooooooh ik d8 alleen meidennnnnnn :D ehmmmm.......met ze 41 wajauwwwww hoe bedoel je groeperingen :p haha
ehmmmmm anders naar een pretpark :D is de beste keus
nou kijk chaimae aan jou heb ik echt wat !!!!!!!!!!allemaal van die leuke voorstellen , ik bedoel lekker pretpark aangezien het toch 25 graden is , en de zon volop schijnt tjaa waarom niet.............................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.