Bekijk originele versie : 'Isda grappig? M'n vriendinne vinde van nie '
Ik wil jullie mening graag kijk :D
Mijn beste vriendin en ik versieren soms voor de grap oude mannen op straat zo rond de 30/40 jaar soms zo echt oude mannen 50 jaar ofzo :D
Maar wij doen da voor de grap en lachen ons dood hoe die mannen meespelen. Ons andere vriendinnen vinden da we een gevaarlijk spel spelen en helemaal nie grappig.
Nu vraag ik me af wat is daar nu gevaarlijk aan? :confused:
.
Tamqeyast
15-08-2004, 00:08
ik vindt jij beetjuh gek maarjah... :D... waarom oude man: hhgheheheh
Probeer het maar 'ns bij mij. Dan zul je merken waarom dat gevaarlijk is.
Kan wel gevaarlijk zijn hoor meid, straks gaan ze je volgen en stalken ofzo. Het kan zijn dat je een keer de verkeerde treft!
jasmina
Tamqeyast
15-08-2004, 00:13
Origineel gepost door La__Haine
Voor de lol zo zien we of er ze vieze mannen zijn of nie en ze zijn ook nog es helemaal nie aantrekkelijk :maf:
gehheheh :giechel:
Metalsiarachida
15-08-2004, 00:23
hhaha ja heel veel oude mannen vallen op jongen dames en daar kan ik eg nie tegen man....en ik zou ze zelf nooit versieren want dat vinden ze leuk en gaan denken van jaa ze vind me wat snap je
maar wel grappig hoe jullie et doen
Je verleidt zo mensen naar sjataan. Stel voor dat een man door jou zina gaat plegen. Niet met jou, maar misschien met een andere vrouw. Huwelijk kapot. Echt raar spel :rolleyes:
DaNGeRouZLy
15-08-2004, 00:26
het wordt steeds gekker met jou:jammer:
LaLa_SoFiA
15-08-2004, 00:58
Dit meen je niet?
LaLa_SoFiA
15-08-2004, 01:02
Neja :D
Hahahahaha Neja....Is dat een NEE of een JA? :hihi:
LaLa_SoFiA
15-08-2004, 01:14
Ohw oke...Beter zo :)
goede_vriendin
15-08-2004, 01:20
Nou meid, ben blij om te horen dat je het nu niet meer goedkeurt. Je moet maar zo denken; stel dat die oude man jouw vader of jouw echtgenoot zou zijn. Wat zou jij er dan van vinden dat hij 'verleid' wordt door een jong meisje? Helemaal als hij er ook nog op in zou gaan...
Maar gelukkig doe je het niet meer enne... iedereen heeft als kind wel iets gedaan wat niet helemaal netjes is ;)!
DaNGeRouZLy
15-08-2004, 01:30
Word? :)
ewa vind je zelf van niet dan :)
APPELHOOFD
15-08-2004, 01:45
Ik wil jullie mening graag kijk :D
Mijn beste vriendin en ik versieren soms voor de grap oude mannen op straat zo rond de 30/40 jaar soms zo echt oude mannen 50 jaar ofzo :D
Maar wij doen da voor de grap en lachen ons dood hoe die mannen meespelen. Ons andere vriendinnen vinden da we een gevaarlijk spel spelen en helemaal nie grappig.
Nu vraag ik me af wat is daar nu gevaarlijk aan? :confused:
gewoon doorgaan ..het gaat om de sport:goedzo:
APPELHOOFD
15-08-2004, 01:48
:giechel:
Ik mag jou wel :D
ik jou ook toevallig :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.