Bekijk originele versie : pijnlijke en branderige borst en oksel..
Khadija78
30-07-2010, 19:08
hallo allemaal,
een vraagje ik ben 4 weken geleden bevallen en heb sinds 2 weken last van pijnlijke branderige borst en onder mijn oksel het straalt uit naar mijn arm en rug.
wie herkent dit of heeft dit meegemaakt en weet wat het is.
ik hoop dat iemand wat weet, alvast bedankt voor reacties.
oumdounia
30-07-2010, 19:15
Heb je rode vlekken op je borst en voelt het heeel warm aan???
Geef je borstvoeding?
Zitten je melkleidingen niet verstopt? Of hoe noem je die dingen?
Een vriendin van me had dat laatst. Schijnt erg pijnlijk te zijn.
Khadija78
30-07-2010, 19:18
nee geen rode vlekken maar voelt wel warm aan het is net of ik brand sta in mijn borst
oumdounia
30-07-2010, 19:20
Waarschijnlijk heb je stuwing...een ontsteking in de borst..Je geeft borstvoeding??
Lees even:
http://www.borstvoeding.com/problemen/ontsteking/verstopt.html
Khadija78
30-07-2010, 19:22
ik geef nu minder borstvoeding omdat ik er pijn heb.
ik heb geen stuwing denk ik want dat had ik 2 dagen na bevalling toen zaten de borsten vol melk dan doen ze heel veel pijn, maar nu heb ik gewoon normale borsten en toch zoveel pijn aan 1 borst.
oumdounia
30-07-2010, 19:24
ik geef nu minder borstvoeding omdat ik er pijn heb.
ik heb geen stuwing denk ik want dat had ik 2 dagen na bevalling toen zaten de borsten vol melk dan doen ze heel veel pijn, maar nu heb ik gewoon normale borsten en toch zoveel pijn aan 1 borst.
Dan is je borst echt ontstoken.. je moet blijven kolven of lekker onder de douch je borst maseren en de melk laten vloeien.. helpt echt...
Khadija78
30-07-2010, 19:36
ik ga vandaag beginnen met kolven misschien dat de branderige pijn weg gaat. hartelijk dank voor jullie reacties ik heb gegoold en was echt ramp alleen enge dingen las ik en het werd alleen erger de pijn.
Marriedgirl
30-07-2010, 19:43
ik ga vandaag beginnen met kolven misschien dat de branderige pijn weg gaat. hartelijk dank voor jullie reacties ik heb gegoold en was echt ramp alleen enge dingen las ik en het werd alleen erger de pijn.
Zal niets engs zijn Inscha'allah... dit lijkt echt op een borstontsteking. Ik heb het 2x gehad.... was gewoon V R E S E L I J K !!!
De dokter kan je hiervoor een antibiotica geven en je moet echt goed blijven kolven.... en je kind ook heel goed aanleggen en ook zorgen dat je op de goede manier kolfd zodat alle klieren leeg lopen en niet verstopt raken... Suc6.
En nog Alf mabrouk met je kindje.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.