Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echt mooi

samih24
14-08-2004, 23:11

Wallah ik heb speciaal een acount geopend om dit gewoon te kunnen schrijven. Ik liep vandaag gewoon met mijn vriend en het viel ons op hoe mooi meisjes met hoofdoek zijn. Wat is dat man het moest ons toch weerhouden van blikken. Maar wij bleven gewoon kijken. Wallah het valt me echt op dat er bijna alleen mooie meisjes met hoofdoek zijn. Dan heb ik het niet over die piraten doekkies. Maar normaal. Ze zijn zelfs mooier dan veel meiden zonder. Sorry mensen dit moest even van me hart af. _________________________________ Ik ben eerlijk lief en spontaan.

me_ilhem20
14-08-2004, 23:25
[QUOTE]Origineel gepost door samih24 [B]Wallah ik heb speciaal een acount geopend om dit gewoon te kunnen schrijven. Ik liep vandaag gewoon met mijn vriend en het viel ons op hoe mooi meisjes met hoofdoek zijn. Wat is dat man het moest ons toch weerhouden van blikken. Maar wij bleven gewoon kijken. Wallah het valt me echt op dat er bijna alleen mooie meisjes met hoofdoek zijn. Dan heb ik het niet over die piraten doekkies. Maar normaal. Ze zijn zelfs mooier dan veel meiden zonder. Sorry mensen dit moest even van me hart af. Dat klopt over het algemeen stralen dit soort meiden inderdaad veel schoonheid. Maar als moslimzijnde zul je dan voor jezelf moeten nagaan dat deze dames het niet voor niets opdoen over het algemeen genomen dan. Dus als van zelf moet je jezelf blokkeren voor blikken. Moehim succes.

babybruidje
14-08-2004, 23:31
waarschijnlijk bedoeld hij noor en dat klopt broeder dat vind ik ook die meiden stralen echt wat uit prachtig om te zien :)

lilo
14-08-2004, 23:41
walahila die meiden heb echt respect voor ze. en inderdaad het zijn meestal mooie dames met die hijaab maar dat komt door hun noor . ;) ze stralen liefde van allah uit prachtig :zwaai:

Tamqeyast
14-08-2004, 23:46

mee eens machallah:zwaai:..

samih24
14-08-2004, 23:50
Kan wel door noor en zo. Maar het moest ons toch weerhouden van blikken maar het gaat juist andere kant op. Ik snap het niet

lilo
15-08-2004, 11:55
Origineel gepost door samih24 Kan wel door noor en zo. Maar het moest ons toch weerhouden van blikken maar het gaat juist andere kant op. Ik snap het niet nou bij mgarba is dat altijd zo je zegt niet kijken en ze kijken toch.... :rolleyes: ewa ja je weet dat het haram is dus niet doen 1x kijken is halal kan zijn per ongeluk 2x is baddddddd :zwaai: dus niet meer doen ;)

samih24
16-08-2004, 17:16
[QUOTE]Origineel gepost door lilo [B]nou bij mgarba is dat altijd zo je zegt niet kijken en ze kijken toch.... :rolleyes: :D

samih24
16-08-2004, 17:17
Origineel gepost door babybruidje waarschijnlijk bedoeld hij noor en dat klopt broeder dat vind ik ook die meiden stralen echt wat uit prachtig om te zien :) juist ja noor ;)

Omaima0
16-08-2004, 18:35
Maschallah Klopt! :goedzo:

Fallujah
16-08-2004, 18:59
Origineel gepost door samih24 Wallah ik heb speciaal een acount geopend om dit gewoon te kunnen schrijven. Ik liep vandaag gewoon met mijn vriend en het viel ons op hoe mooi meisjes met hoofdoek zijn. Wat is dat man het moest ons toch weerhouden van blikken. Maar wij bleven gewoon kijken. Wallah het valt me echt op dat er bijna alleen mooie meisjes met hoofdoek zijn. Dan heb ik het niet over die piraten doekkies. Maar normaal. Ze zijn zelfs mooier dan veel meiden zonder. Sorry mensen dit moest even van me hart af. zeker en dat beseffewn de wijfjes ook daarom doen zem op _________________________________ Ik ben eerlijk lief en spontaan.

me_ilhem20
16-08-2004, 19:27
Origineel gepost door Fallujah nee hoor fallujah je draagt hem voor allah en niet om mooier te zijn :kwaad:

alhoceima_ladyy
16-08-2004, 19:44
Alle Respect voor die dames :goedzo:

batulla
27-10-2004, 08:14
Kan wel door noor en zo. Maar het moest ons toch weerhouden van blikken maar het gaat juist andere kant op. Ik snap het niet Wat een onzin...het weerhoudt zeer zeker van blikken. Het staat ergens voor.

mazhar
27-10-2004, 10:03

Kan wel door noor en zo. Maar het moest ons toch weerhouden van blikken maar het gaat juist andere kant op. Ik snap het niet weerhouden van blikken komt van beide kanten, zij laten zich zo min opvallen mogelijk met hun hoofddoek, maar jij wordt er blijkbaar door 'aangetrokken', jij moet het ook in de hand houden :zwaai: