Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Be proud of your parents

Pagina's : [1] 2

LELA_KINKY
13-12-2002, 17:21

people be proud of your parents because they are the most important thing in the whole world wees voorzichtig met ze ik heb ze jammer genoeg nooit mogen leren kennen is heel jammer maar so be it maar what i like to say to everybody here zij zijn het meeste waard

rahmona
13-12-2002, 17:23
he he eindelijk iets zinvol:goedzo:

LELA_KINKY
13-12-2002, 17:27
Origineel gepost door rahmona he he eindelijk iets zinvol:goedzo: thank you

Najim
13-12-2002, 17:31
Origineel gepost door LELA_KINKY people be proud of your parents because they are the most important thing in the hole world wees voorzichtig met ze ik heb ze jammer genoeg nooit mogen leren kennen is heel jammer maar so be it maar what i like to say to everybody here zij zijn het meeste waard wacht..............stop..................hier klopt iets niet.............. wat heb je gedronken/gerookt/gespoten????

rahmona
13-12-2002, 17:33

Origineel gepost door Najim wacht..............stop..................hier klopt iets niet.............. wat heb je gedronken/gerookt/gespoten???? haha Najim dat dacht ik ook al......... :zwaai:

LELA_KINKY
13-12-2002, 17:34
Origineel gepost door Najim wacht..............stop..................hier klopt iets niet.............. wat heb je gedronken/gerookt/gespoten???? :vingers: get lost

rachidas
13-12-2002, 17:34
Origineel gepost door rahmona haha Najim dat dacht ik ook al......... :zwaai: ze verandert net als het weer

Brownsugar
13-12-2002, 17:35
Ik ben trots op mijn ouders. Zij voeden ons op in een wereld waar tegenwoordig alles kan en niks taboe is. Vooral mijn moeder blijft me verbazen,. Ze kan misschien wel geen nederlands lezen en schrijven, maar ze is slimmmmm. Ze heeft me altijd door en weet wat in me hoofd afspeelt. Ze is op de hoogte van alles wat er gaande is bij jongeren, echt alles. Ze is redelijk, begrijpt me. Mijn vader idem. Hij zit en praat met ons over allerlei dingen. Hij geeft ons het gevoel dat we alles kunnen zeggen en vragen. Hij legt ons ook rustig en kalm uit waarom we iets niet mogen. Als ik mijn ouders zelf mocht uitkiezen waren het gewoon weer hun. I LOVE THEM !!!

Najim
13-12-2002, 17:36
Origineel gepost door LELA_KINKY :vingers: get lost ik meen het serieus, want wat het ook moge zijn, het werkt snel en effectief........

Chaimaa
13-12-2002, 17:39
wees zuinig op ze voor je het weet ben je ze kwijt

LELA_KINKY
13-12-2002, 17:40
Origineel gepost door Brownsugar Ik ben trots op mijn ouders. Zij voeden ons op in een wereld waar tegenwoordig alles kan en niks taboe is. Vooral mijn moeder blijft me verbazen,. Ze kan misschien wel geen nederlands lezen en schrijven, maar ze is slimmmmm. Ze heeft me altijd door en weet wat in me hoofd afspeelt. Ze is op de hoogte van alles wat er gaande is bij jongeren, echt alles. Ze is redelijk, begrijpt me. Mijn vader idem. Hij zit en praat met ons over allerlei dingen. Hij geeft ons het gevoel dat we alles kunnen zeggen en vragen. Hij legt ons ook rustig en kalm uit waarom we iets niet mogen. Als ik mijn ouders zelf mocht uitkiezen waren het gewoon weer hun. I LOVE THEM !!! you go girl!!

SweetRose
13-12-2002, 17:41
ik hou van mijn mama en papa meer dan ik van mijn eigen hou....;) :zwaai:

Tijn
13-12-2002, 17:46
Hey Lela haal ff die taalfout uit de eerste zin, want dadelijk gelooft niemand meer dat je in de states hebt gezeten! groetjes, je miereneuker ;) En brownsugar: Mooi dat er bij jullie over "alles" gepraat kan worden! Er lopen helaas een hoop Marokkanen rond die in 2 werelden leven en thuis een beetje de schijn ophouden....Persoonlijk vind ik dat liegen tegen je ouders niet echt van respect getuigd, maar misschien is er hier ook sprake van een cultuurverschil...

LELA_KINKY
13-12-2002, 17:50
Origineel gepost door Tijn Hey Lela haal ff die taalfout uit de eerste zin, want dadelijk gelooft niemand meer dat je in de states hebt gezeten! groetjes, je miereneuker ;) En brownsugar: Mooi dat er bij jullie over "alles" gepraat kan worden! Er lopen helaas een hoop Marokkanen rond die in 2 werelden leven en thuis een beetje de schijn ophouden....Persoonlijk vind ik dat liegen tegen je ouders niet echt van respect getuigd, maar misschien is er hier ook sprake van een cultuurverschil... whatever

Tijn
13-12-2002, 17:56

Origineel gepost door LELA_KINKY whatever Hey Lela, ik had deze dikke kus eigenlijk voor m`n moeder bewaard, maar hier heb je h`m :sjans:....om `t weer een beetje goed te maken.

Pagina's : [1] 2