Bekijk originele versie : Be proud of your parents
LELA_KINKY
13-12-2002, 17:21
people be proud of your parents because they are the most important thing in the whole world
wees voorzichtig met ze
ik heb ze jammer genoeg nooit mogen leren kennen
is heel jammer maar so be it
maar what i like to say to everybody here
zij zijn het meeste waard
he he eindelijk iets zinvol:goedzo:
LELA_KINKY
13-12-2002, 17:27
Origineel gepost door rahmona
he he eindelijk iets zinvol:goedzo:
thank you
Origineel gepost door LELA_KINKY
people be proud of your parents because they are the most important thing in the hole world
wees voorzichtig met ze
ik heb ze jammer genoeg nooit mogen leren kennen
is heel jammer maar so be it
maar what i like to say to everybody here
zij zijn het meeste waard
wacht..............stop..................hier klopt iets niet..............
wat heb je gedronken/gerookt/gespoten????
Origineel gepost door Najim
haha Najim dat dacht ik ook al......... :zwaai:
LELA_KINKY
13-12-2002, 17:34
Origineel gepost door Najim
:vingers: get lost
rachidas
13-12-2002, 17:34
Origineel gepost door rahmona
haha Najim dat dacht ik ook al......... :zwaai:
ze verandert net als het weer
Brownsugar
13-12-2002, 17:35
Ik ben trots op mijn ouders. Zij voeden ons op in een wereld waar tegenwoordig alles kan en niks taboe is. Vooral mijn moeder blijft me verbazen,. Ze kan misschien wel geen nederlands lezen en schrijven, maar ze is slimmmmm. Ze heeft me altijd door en weet wat in me hoofd afspeelt. Ze is op de hoogte van alles wat er gaande is bij jongeren, echt alles. Ze is redelijk, begrijpt me. Mijn vader idem. Hij zit en praat met ons over allerlei dingen. Hij geeft ons het gevoel dat we alles kunnen zeggen en vragen. Hij legt ons ook rustig en kalm uit waarom we iets niet mogen. Als ik mijn ouders zelf mocht uitkiezen waren het gewoon weer hun. I LOVE THEM !!!
:vingers: get lost
ik meen het serieus, want wat het ook moge zijn, het werkt snel en effectief........
wees zuinig op ze voor je het weet ben je ze kwijt
LELA_KINKY
13-12-2002, 17:40
Origineel gepost door Brownsugar
Ik ben trots op mijn ouders. Zij voeden ons op in een wereld waar tegenwoordig alles kan en niks taboe is. Vooral mijn moeder blijft me verbazen,. Ze kan misschien wel geen nederlands lezen en schrijven, maar ze is slimmmmm. Ze heeft me altijd door en weet wat in me hoofd afspeelt. Ze is op de hoogte van alles wat er gaande is bij jongeren, echt alles. Ze is redelijk, begrijpt me. Mijn vader idem. Hij zit en praat met ons over allerlei dingen. Hij geeft ons het gevoel dat we alles kunnen zeggen en vragen. Hij legt ons ook rustig en kalm uit waarom we iets niet mogen. Als ik mijn ouders zelf mocht uitkiezen waren het gewoon weer hun. I LOVE THEM !!!
you go girl!!
SweetRose
13-12-2002, 17:41
ik hou van mijn mama en papa meer dan ik van mijn eigen hou....;) :zwaai:
Hey Lela haal ff die taalfout uit de eerste zin, want dadelijk gelooft niemand meer dat je in de states hebt gezeten!
groetjes,
je miereneuker ;)
En brownsugar:
Mooi dat er bij jullie over "alles" gepraat kan worden! Er lopen helaas een hoop Marokkanen rond die in 2 werelden leven en thuis een beetje de schijn ophouden....Persoonlijk vind ik dat liegen tegen je ouders niet echt van respect getuigd, maar misschien is er hier ook sprake van een cultuurverschil...
LELA_KINKY
13-12-2002, 17:50
Origineel gepost door Tijn
Hey Lela haal ff die taalfout uit de eerste zin, want dadelijk gelooft niemand meer dat je in de states hebt gezeten!
groetjes,
je miereneuker ;)
En brownsugar:
Mooi dat er bij jullie over "alles" gepraat kan worden! Er lopen helaas een hoop Marokkanen rond die in 2 werelden leven en thuis een beetje de schijn ophouden....Persoonlijk vind ik dat liegen tegen je ouders niet echt van respect getuigd, maar misschien is er hier ook sprake van een cultuurverschil...
whatever
whatever
Hey Lela, ik had deze dikke kus eigenlijk voor m`n moeder bewaard, maar hier heb je h`m :sjans:....om `t weer een beetje goed te maken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.