Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sommige mensen luisteren nooit..

Pagina's : [1] 2

new
14-08-2004, 22:47

ewa laat ze het maar het goed voelen ik word er écht ziek van ook al heb je zeer goede en praktische raad of tips ze knikken wel ja maar volgen het toch niet en meestal zeggen ze ja is goed ik zal het doen maar dat zeggen ze puur om eigenbelang zodat ze iets van jou kunnen loskrijgen het kan geld zijn of iets anders de volgende keer gooi ik ze buiten en dat meen ik

alhoceima_ladyy
14-08-2004, 22:50
Jij spoort niet helemaal :moe:

new
14-08-2004, 22:56
Origineel gepost door alhoceima_ladyy Jij spoort niet helemaal :moe: maar jij bent ontspoort lees het nogmaals wat ik geschreven heb in het begin misschien leer je iets van

Savina_is_back
14-08-2004, 22:57
Origineel gepost door new ewa laat ze het maar het goed voelen ik word er écht ziek van ook al heb je zeer goede en praktische raad of tips ze knikken wel ja maar volgen het toch niet en meestal zeggen ze ja is goed ik zal het doen maar dat zeggen ze puur om eigenbelang zodat ze iets van jou kunnen loskrijgen het kan geld zijn of iets anders de volgende keer gooi ik ze buiten en dat meen ik De volgende keer moet je ze gewoon buiten gooien

Sephiroth
14-08-2004, 23:05

Jij Hebt Geen Leven.

new
14-08-2004, 23:13
Origineel gepost door Savina_is_back De volgende keer moet je ze gewoon buiten gooien dat zal ik zeker doen

Junkie
14-08-2004, 23:16
Origineel gepost door new dat zal ik zeker doen Goed zo New. Tell them. :rolleyes:

new
14-08-2004, 23:36
Origineel gepost door Junkie Goed zo New. Tell them. :rolleyes: dat zijn meestal sociale gevallen hoor ik doe alsof ik ze geloof en laat ze denken dat ze slim zijn meer kun je soms niet doen :D

Mounir73
14-08-2004, 23:51
Origineel gepost door new ewa laat ze het maar het goed voelen ik word er écht ziek van ook al heb je zeer goede en praktische raad of tips ze knikken wel ja maar volgen het toch niet en meestal zeggen ze ja is goed ik zal het doen maar dat zeggen ze puur om eigenbelang zodat ze iets van jou kunnen loskrijgen het kan geld zijn of iets anders de volgende keer gooi ik ze buiten en dat meen ik Ben je je weer aan het vervelen of zoek je weer aandacht,want zoals gewoonlijk is dit weer typisch een topic van jou. Probeer toch een leven te leiden??

new
15-08-2004, 00:03
Origineel gepost door Mounir73 Ben je je weer aan het vervelen of zoek je weer aandacht,want zoals gewoonlijk is dit weer typisch een topic van jou. Probeer toch een leven te leiden?? ga jij maar een leven zoeken dat zal mij een plezier doen :D

Metalsiarachida
15-08-2004, 00:27
hallo new alles goe?? heb je ook een menselijke naam of hoe zit dat??

new
15-08-2004, 00:32
Origineel gepost door Metalsiarachida hallo new alles goe?? heb je ook een menselijke naam of hoe zit dat?? heee rachida met mij alles kits ik voel mij nu beter op mijn gemak :D mijn echte naam is abdullah ewa ik dacht dat je het wist ;)

Metalsiarachida
15-08-2004, 00:33
Origineel gepost door new heee rachida met mij alles kits ik voel mij nu beter op mijn gemak :D mijn echte naam is abdullah ewa ik dacht dat je het wist ;) oke nou weet ik het dus en new ben je getrouwd??

new
15-08-2004, 00:45
Origineel gepost door Metalsiarachida oke nou weet ik het dus en new ben je getrouwd?? ewa relax :D je gaat nu een beetje te ver :D

Mounir73
15-08-2004, 00:46

Origineel gepost door new ga jij maar een leven zoeken dat zal mij een plezier doen :D Even voor jou informatie,ik heb een heel mooi en gelukkig leven. Vandaar dat ik ok niet met van die domme tpocs kom om aandacht te zoeken. Volgens heb jij erg veel last van een minderwaardigheids complex,als dat wel zoiets dan moet je gauw proffesionele hulp inschakelen.

Pagina's : [1] 2