Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Burnout/overspannen

Corleone007
30-07-2010, 10:02

Salaam, Ik heb een vraagje, wie heeft dit ooit gehad en wat heeft geholpen. Ik heb momenteel niet zoveel meer zin in me huidige job en wordt daar niet zo lekker van. Er is een diagnose gesteld van burnout. Wat hebben jullie toen gedaan? Ondanks dat je ziek was/bent een nieuwe job gaan zoeken..of de ziektewet in en met welke reden...ben je na de burnout/overspannenheid weer terug gegaan naar je job of heel wat anders? Graag hoor ik tips en wat geholpen heeft bij jou. PM mag ook.. Dikke boessaaaa

Nadiine_
30-07-2010, 10:04
De meesten zitten minstens dik een jaar thuis uit te rusten bij te komen en zo beetje bij beetje weer alles oppakken..je kunt ook naar de dokter gaan misschien heeft die wat tips succes!

insaf18
30-07-2010, 13:30
Kwas zo gespannen en deed/doe mijn job echt niet graag. Eind augustus ga ik gelukkig stoppen en parttime werk zoeken. Ik was zo gespannen dat ik voordurend hoofdpijn kreeg. Ben drie x hiervoor naar mijn huisarts geweest. Kheb pilletjes gekregen, kword er wel heel erg moe van maar het gaat iets beter. Alé ja voel in 4 dagen echt wel verandering! Heb jij dit ook? Of is het gewoon geen zin? Dan zou ik gwn thuis zitten (word je snel beu wil je terug werken haha)