Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je moet het maar eens van........

yemaa
13-12-2002, 16:59

Je moet het maar eens van je vriendinnen hebben ! Voor schut hebben ze je laten staan , tegen je gelogen dat hebben ze gedaan. Met andermans zaken hebben ze zich bemoeid , verder heeft het hun niet geboeid ….. Jij , degene die je vader altijd vertrouwde , hij is nu zijn vertrouwen in je kwijt , alleen omdat zo nodig je eigen vrienden je hebben voorgelogen. Hoe kon je ze vertrouwen …… snel hebben ze zich omgebogen want voor jou stonden ze ‘zogenaamd’ klaar..maar ondertussen waren zij degene die je hadden bedrogen hoe konden ze dat doen, zomaar zonder reden ….had ik toch wat gedaan??het gaf mij gewoon een reden om iemand te haten…ik hoop dat het hun ooit duidelijk wordt dat ze me diep hebben geraakt!!!…………. je moet het maar eens van je eigen vriendinnen hebben… bslamma

Anya
13-12-2002, 16:59
meid ik heb juist hetzelfde meegemaakt, "mijn vriendin" bleek gewoon ziek joh

Brownsugar
13-12-2002, 17:04
ik heb geleerd dat echte vriendinnen echt schaars zijn. Als het slecht gaat staan ze voor je klaar, maar als het goed met je gaat dan merk je het opeens; afgunst, jaloezie. vreemd. het is alsof sommigen willen dat je het slecht hebt of iniedergeval slechter hebt dan zij.

nuzhha
13-12-2002, 17:08
het beste is om 1 of 2vriendinnen te hebben die je echt volledig vertrouwt en waarvan je weet dat ze geen verkeerde dingen doen.

nuzhha
13-12-2002, 17:10

Origineel gepost door Brownsugar ik heb geleerd dat echte vriendinnen echt schaars zijn. Als het slecht gaat staan ze voor je klaar, maar als het goed met je gaat dan merk je het opeens; afgunst, jaloezie. vreemd. het is alsof sommigen willen dat je het slecht hebt of iniedergeval slechter hebt dan zij. dat haat ik nou he, mensen die jarloers worden shit daar heb ik echt een hekel aan ach maar die mensen weten nog niet hoe erg het is als je jarloers bent en een andere gelukkige dingen niet gunt. Maar daar komen ze later wel achter. greetzzzzz

cava
13-12-2002, 21:25
ergggg

yemaa
13-12-2002, 21:44
tjaah.....erg????? ik heb er geen woorden voor, vind het wel zonde van alles wat ik voor ze heb gedaan , want klaar hebben ze niet voor me gestaan ........ maar ja , een fout maak je maar 1 keer , dus snel dezelfde fout maken zal je niet doen........dan maar eeen leven zonder vriendinnen , kom je er beter vanaf

yemaa
13-12-2002, 22:20
Origineel gepost door nuzhha het beste is om 1 of 2vriendinnen te hebben die je echt volledig vertrouwt en waarvan je weet dat ze geen verkeerde dingen doen. dat waren dus zogenaamd ook me ECHTE VRIENDINNEN

RaZer
13-12-2002, 22:23
Het valt me op dat dit vaak bij de dames voorkomt. hebben jullie daar een verklaring voor?

saidaaatje
13-12-2002, 22:42
ik heb maar een paar echte goede vriendinnen en dit zijn de personen die ik volledig vertrouw en die alles over mij weten enh ik over hen.........de rest is gewoon een vriendin.........ik vertrouw zowieso nooit iemand snel...

benali
13-12-2002, 22:59
het is nu eenmaal zo ik heb 1 vriendin gehaddddd mijn beste vriendin nooit heb ik nog iemand tegengekomen zoals haar is omgekomen 2j terug in marokko maar jah mohiem meisjes zijn jaloers van elkaar dat moet je erbij nemen kunnen het nie hebben als iemand anders er goed uitziet of beter heeft dan zei zelf hamdoullilah heb nooit meegemaakt van die gekke dingen ben altyd blij als ik iemand beter zie dan mij wens hem veeeeeel geluk

Letizia
13-12-2002, 23:00
ik heb drie goede vriendinnen tegen wie ik alles vertel en andersom en meer niet. Dat zijn ook de vriendinnen met wie ik bv. kleren koop of leuke dingen onderneem of logeer. De rest zijn gewoon KENNISSEN van me, die zie ik af en toe op school ofzo maar meer niet. Anders komt er alleen maar gezeik en daar heb ik geen zin in. Echte vriendinnen mensen, zijn op een hand te tellen echt waar. Liefs en dikke kus