Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een onrecht die ik niet kan accepteren!

jamelia
13-12-2002, 16:57

als wij vrouwen uitgaan, drinken, drugs gebruiken,strak of kort kleding dragen , of seksen dan zijn wij slecht in de ogen van andere en zijn KEHBA genoemd, als jullie mannen uitgaan, drinken, drugs gebruiken, strak of kort kleding dragen, of seksen dan wordt het geaccepteerd door andere mensen omdat jullie mannen zijn of omdat jullie eerst moeten uitleven... waarom?ik heb het mezelf zo vaak gevraagd, waarom? uitgaan, drinken, drugs gebruiken, have naakt buiten lopen is net zo HARAM voor mannen dan voor vrouwen volgens ons religie toch!?! waarom is er dan zon groot mening verschil?waarom vraag ik mezelf nog eens!?!waarom? ik heb geen antwoord kunnen vinden... als ik vrouwen zie die allemaal slecht dingen doen dan ga ik niet hen niet vies aankijken, maar hoop dat ze ooit besefen wat ze doen, als ik hoor dat vrouwen ooit seks hebben gehad voor hun huwelijk dan ga ik ze ook niet anders bekijken, wij zijn allemaal mensen en mensen maken fouten het is bekend! als ik een man zie slecht dingen doen dan ga ik hem ook niet vies aankijken, maar hoop dat ze ooit besefen wat ze doen, als ik hoor dat mannen ooit seks hebben gehad voor hun huwelijk dan ga ik ze ook niet anders bekijken, omdat nog eens mannen mensen zijn en mensen maken fouten het is bekend! bij sommige bruiloft word de *rode flag* opgehangen bewijs dat de vrouwen net ontmaagd is... het is toch HARAM! ik zou me diep schamen als ze zoeits zullen doen in mijn bruiloft maar zoeits zou ik gelukkig maar nooit toe staan. vrouwen hoeven niet te bloeden op hun eerste keer, alleen maar als ze heel zenuwachtig zijn of dat de man haar niet gaat *verwarmen* voordat ze het doen, en als je dan verliefd ben en dat je helemaal niet kan wachten tot wanneer jullie *het* eindelijk gaat doen en dat je niet bloed...wat dan?... mannen moeten niet eens naar kijken volgens de KORAN. en wij dan hoe kunnen wij *controleren als mannen nog maagd zijn? het word meestal gezegd dat mannen ontmaagd geboren zijn, omdat ze zich kunnen masturberen...etc maar het is HARAM om zich te masturberen als man! ook volgens de Koran...mannen moeten ook maagd zijn tot hun huwelijk. er zijn meer vrouwen die maagd proberen te blijven tot hun huwelijk dan mannen... maar ik word zo deprimerend als ik hoor dat de meeste mannen heel makkelijk in zijn... hebben mannen zo weinig gevoelens? of denken ze alleen maar aan de voordeel dat ze krijgen in deze maatschappij van nep moslims? de meeste vrouwen tussen 18-23 trouwen met mannen oudere dan hun, waarom? omdat de vrouw op hun eerst afspraakjes het duidelijk hebben gemaakt dat ze het alleen maar na het bruilofd *het* zouden doen... dan denk de jongen van...ho dan is zij een goed opgevoed vrouw en met zon iemand wil ik trouwen... of omdat het tijd is om te trouwen en aan kids te beginnen ga je iemand zoeken om mee te trouwen,nichtje...iemand uit marrokko...etc of omdat je uit geleven ben wil je gaan trouwen omdat je niks meer te zien of te beleven heb... vrouwen die gaan trouwen met zulke mannen zijn geen moslima's meer in mijn ogen! de meest mannen hebben heel vaak alcohol, drugs, seks gehad...terwijl dat ze wisten dat het niet toegestaan is van ons ALLAH! is het toegestaan om eerste uit te leven voordat je een goede moslim wordt? dacht ik van niet... maar zoeits gebeurd omdat er nog vele vrouwen dat wordt geaccepteerd! als je aan een man vraagd als hij ooit gedronken heeft, drugs heb gebruikt, of seks heb gehad...dan is het 100% het antwoord =mmmja...drink nog af en toe, ben er net gestopt,..., seks?tuurlijk! ik ben een man!ik heb...volgens mij meer dan 50 ex-vriendinnen... de meeste vrouwen accepteren het... ik niet! ik kan wel accepteren dat ze iets HARAM hebben geprobeerd uit nieuwsgierigheid of blind te zijn geweest door de liefde en te hebben gesekste....of zoeits maar ik zou het nooit accepteren van een man die dat zegt met nog trost! zon man kan wel zeggen dat hij mee gestopt is en wil nu trouwen en een serieuzer leven willen lijden....blablabla een verslaafd aan drugs of roken word er afgekikte van in een afkickcentruum toch?of is het in de *nep cultuur* dan door trouwen?!! dacht ik niet! ho ja! en als een vrouw zegt dat ze ontmaagd is dan worden er van alles tegen gezegd! de meesten zijn ooit blind geweest door de liefde maar toch wordt het niet geaccepteerd! terwijl dat de meeste mannen veel meer hebben gehad!de meeste voelen zicht heel schuldig en aan de ogen van HALLAH worden ze wel vergeven maar niet door de nep moslim maatschappij die nu bestaat in ons wereld! hoe durfen deze mensen(de meeste mannen en vrouw die deze praktijk gebruiken ) dan nog zeggen dat ze moslim zijn! vrouwen hebben hun eigen manieren...ze doen dat allemaal stiekem en voor seks doen ze het ook stiekem en als het tijd word voor trouwen dan is het een bezoekje naar de ziekenhuis en paar centjes kwijt en dan zijn ze weer maagd. deze oplossing zou ik het accepteren voor vrouwen die dat hebben gedaan en dat ze spijt van hebben en dat ze weten dat ze geen toekomst hebben, het is begrijpelijk, of voor andere hopeloos zaken maar niet om het te kamoufleren nadat je bewuste gebruik van heb gemaakt dat je geen spijt van heb en dat je nu eenmaal wil gaan trouwen... de meesten die trouwen met iemand uit marrokko zijn mannen die willen een vrouw die hun slaving wordt en die haar rechten niet ken... vrouwen die een man halen uit marrokko is het omdat of ze hier in Europa niemand kunnen vinden omdat de meest mannen met nicht, nichtjes, of vrouwen uit marrokko halen, dan halen ze iemand uit marrokko die na 5 jaar zijn lieve gezicht in een tyran veranderd, ...etc ik kan heel lang zo doorgaan... waarom waarom gebeurde er zulke HARAM dingen? waarom zijn de goede moslims mensen slachtoffers? er zijn heel weinig goede moslim mensen...misschien 100 in NL... ja zo weinig weet ik zeker! hoeveel zie je meisjes met hoofddoek?wel veel deze laatste tijden maar hoofddoek is niet alles!en je moet je hoofddoek wel goed dragen en niet pmet hakken aan(HARAM is het ook toch?!) of doorzichtig schaltjes door je nek heen(waarom drag je een hoofddoek?om je je eigen te bedekken toch?!), of dan mee dansen op een feest, roddelen over de andere,liegen, make up, geepilleerd wenkbrauwen.. en vice versa voor mannen, strake broekjes (moeten jullie niet wijd kleren aan tot jullie kniien?geepillerd wenkbrauwen, uitschelden(ook HARAM), drugsdealen, liegen, ...etc dat zijn geen echte moslims! echt moslims zijn is heel moeilijk te zien maar als je hun tegen komt dan merk je het ook meteen... en deze mensen hebben recht om te zeggen dat ze moslim zijn! wat zijn wij dan?(ik ben ook niet perfect en ben ook geen goede moslim) de meeste zijn nep moslim, of have moslim, of geen moslim...etc maar waarom nog eens leven wij op deze wijze terwijl het heel makkelijk kan zijn om in vrede te leven.....waarom? de meesten mensen die daaraan lijden zijn vrouw omdat ze bijna geen mening mogen geven, ja nu nog je kan wel zeggen dat jij ben iemand die je mening kan uiten etc maar het is niet zo! ben je altijd jezelf? tegenover je ouders?dacht ik ook! als jij iets stiekem doet van je ouders of van iemand anders dan ben je iemand die zichzelf niet uite! en hoezo kinderen? omdat ze doen wat ze *leren* van ons! ze komen in een wereld waar alles slecht is, later beseffen ze dat en dan proberen ze de goede pad op...maar voor sommige is het te veel.... ik hoor al de CHITAN lachen! hij heeft veel bereikt! meer dan onze ANGELS! vind je dat het niet zo is? dan laat het horen en bewijs het maar! ik ben geen perfect mens maar ik probeer om mijn HARAM gewoonten af te leren en hoop dat ik binnenkort een goed moslima zou zijn en dan zou ik heel trost op mezelf zijn ik hoop dat jullie ongeveer begrijpen hebben dat ik duidelijke wou maken dat wij ons leven niet moetem laten beinvloeden door CHITAN, het is moeilijk maar als het zo ver is dan ben je pas heel gelukkig, dat is toch de doel van iedereen om gelukkig te worden? mijn NL is niet perfect maar ik heb mijn best gedaan en heb geen zin meer om alles door te lezen en mijn fouten corrigeren, dus let er even niet op... alvast bedankt en ik ben benieuwd voor de reacties die ik ga krijgen en hoop dat er mensen zijn die als mij denken... beslama

jamelia
13-12-2002, 17:03
ik weet dat niet alles duidelijk is maar dat moest ik even kwijt en ben tegelijktijdig aan het werken...soory voor het ongemaak... :( ;)

leipe_mocro
13-12-2002, 20:21
je hoeft je niet aan alle regels te houden mannen doen toch wat ze willen en vrouwen toch ook

miss_arif
15-12-2002, 17:52
Meid, ik vind dat je groot gelijk hebt,maar laat ze maar, als ik zo dingens zie,probeer ik er zo weinig mogelijk aandacht aan te geven,laat die smeerlappen maar rotzooien Allah zal ze wel straffen

Letizia
15-12-2002, 22:08

wow Jamelia, ik ben trots op je je hebt gezegd wat je vind en je ehbt nog gelijk ook. goed gedaan lieve meid, inshallah zal jij een goede toekomst krijgen en trouwen met de goede man voor jou. heel veel liefs

jamelia
16-12-2002, 10:04
bedankt iedereen, ben blij dat jullie ook mee eens zijn, ik ben zelf geen perfect moslims maar ik probeer zoveel mogelijk minder slecht dingen te doen om ooit ook een goede moslim te worden maar de leven style van nep-marrokanen vind ik zo erg! of je doet mee en dan ben je goed gezien en of bereik je wat in hun maatschappij, of je doet niet mee en doet het op je manier maar dan ben je wel slecht gezien en deze opties heb ik gekozen, ik ben van niemand bang alleen van ALLAH, ze zullen vroeg of laat van boeten....Wie het laatste lach lacht het best. Leipe_macro ik vind je reactie nergens op slaan... je ben te negatief. Brahim23 vind ik leuk dat er nog mannen die zo denken, thanks! Letizia dank je wel mop, en dat wens ik ook voor je. Miss arif je hebt helemaal gelijk maar ik ben iemand die altijd het goed wil maken maar ik moet leren dat niet alles kan opgelost worden en gewoon mijn leven lijden zonder aandacht te geven aan zulke mensen. veel liefs en knuffel van mij aan iedereen

Racheed
16-12-2002, 19:50
Lieve Jamila Ik ben het helemaal met je eens, ik walg van het soort mensen dat denkt wanneer een vrouw niet maagt is ook maar khaba is, ik moet het niet horen als ik ooit met een meisje trouw dat iemand tegen mij gaat zeggen dat mijn vriedin / vrouw niet voldaan is dan is ie niet meer jarig ,kijk ik niet terug maar voor uit want gedaane zaken nemen geen keer. veel sterkte Racheed

jamelia
17-12-2002, 09:35
dank je wel voor je reactie, ben blij dat er mannen zijn die zo denken. Je laatste zin was heel indrukwekkend... ik wens je veel succes in de liefde ;)

jamelia
17-12-2002, 09:54
? ik begrijp je even niet. ik ben juist helemaal niet mee eens met zulke dingens! wees iets duidelijker aub.

miriamm
18-12-2002, 12:55
eindelijk wordt er gezegd wat vele vrouwen over mannen denken maar zoals altijd is het altijd goedgekeurd wat mannen doen en wordt het afgekeurd wat vrouwen doen dat is een probleem dat nooit zal verdwijnen

Najiha
18-12-2002, 16:36
Je hebt helemaal gelijk meid ... ik had je topic is geplaatst bij marokkanen,liefdes en relaties maar ze hebben het verwijderd :kwaad: maar geeft niets ik had het nu bij een andere rubriek plaatsen :p Waarom plaats je het nier bij een andere forum daar zul je meer reactied krijgen en de meningen zien van anderen. Mohiem het is gewoon de waarheid en de meeste jongens denken ja ik ben toch een jongen en kan alles doen wat ik wil.Zonder vies aan te kijken .. maar ze vergeten dat ze nog beooordeeld gaan worden. Het is gewoon de WAARHEID die gezegt moet worden :zwaai:

jamelia
18-12-2002, 17:26
dank je voor je reactie! ik ken deze site niet zo goed daarom ik niet wist waar ik het eigenlijk moest plaatsen...maar geef niet...:)

mimia
19-12-2002, 22:47
je hebt wel gelijk! mannen worden minder aangekeken op gewetenloos of lustig gedrag, maar ik vind niet dat wij onszelf met de mannen moeten vergelijken... kijk een man de verkeede dingen doet (roken, drinken, sex, etc.) dan zouden wij zo moeten denken: het is fout wat zij doen en ik zal dat niet doen. i.p.v. Mijn god het is niet eerlijk dat wij dat gedrag niet kunnen maken..... Meid!! ik probeer te zeggen: wroeg niet om het feit dat jij geen slechte dingen doet en mannen wel. Wees blij dat jij deze dingen doet, want dat zal heel wat schelen bij allah....toch?