Bekijk originele versie : Wat te doen bij geweld op straat?
Gisteravond liep ik naar huis toe. Het begon al een beetje te schemeren en plots zag ik in een steegje drie mannen die bezig waren iemand genadeloos af te tuigen. "He, laat die man met rust" riep ik, maar het sorteerde geen effect. De onverlaten gingen doldriest door met hetgeen waarmee ze bezig waren. De grootste van de drie, een imposante neger, draaide zich even om en riep terug "moet ik jou ook effe bosse ouwe."
Verderop liep een stel van rond de zestig jaar oud. "He, kom helpen" riep ik dit keer, maar vergeefs. Zo snel als hun oude benen dat toelieten vervolgden zij hun weg.
Ondertussen had ik gemerkt dat het slachtoffer toch maar een homo was en opgelucht liep ook ik door. :eek:
Haha, aan wie je hulp vraagt. Moeten die bejaardjes een 'imposante neger' en zijn twee maten uitschakelen?
hahahahahaha jij bent echt grappig..........
Sephiroth
14-08-2004, 21:36
Origineel gepost door Junkie
Gisteravond liep ik naar huis toe. Het begon al een beetje te schemeren en plots zag ik in een steegje drie mannen die bezig waren iemand genadeloos af te tuigen. "He, laat die man met rust" riep ik, maar het sorteerde geen effect. De onverlaten gingen doldriest door met hetgeen waarmee ze bezig waren. De grootste van de drie, een imposante neger, draaide zich even om en riep terug "moet ik jou ook effe bosse ouwe."
Verderop liep een stel van rond de zestig jaar oud. "He, kom helpen" riep ik dit keer, maar vergeefs. Zo snel als hun oude benen dat toelieten vervolgden zij hun weg.
Ondertussen had ik gemerkt dat het slachtoffer toch maar een homo was en opgelucht liep ook ik door. :eek:
Haha toch maar een homo.
Dit is echt gebeurd hoor. :kwaad:
Zie je, jullie geloven me nooit. :(
IkBenSaliha
14-08-2004, 22:27
Wat ben je gemeen :eek:
Maar wel geinig:hihi:
Origineel gepost door IkBenSaliha
Wat ben je gemeen :eek:
Maar wel geinig:hihi:
Gemeenste lid.
DaNGeRouZLy
14-08-2004, 23:33
bel 1 – 1 – 2 , onthoud de kenmerken van de dader en laat het slachtoffer niet alleen. :zwaai:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
bel 1 – 1 – 2 , onthoud de kenmerken van de dader en laat het slachtoffer niet alleen. :zwaai:
Ik heb 'm in z'n sop gaar laten koken.
LaLa_SoFiA
15-08-2004, 01:01
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
Hihi is dat niet van die ene reclame? :maf2:
Psychologe
15-08-2004, 01:03
Dit is echt gebeurd hoor. :kwaad:
Zie je, jullie geloven me nooit. :(
Ik geloof niet dat jij dit mee hebt gemaakt!!!
Misschien heeft je vriend het meegemaakt en denk je van zal ik maar doen alsof ik het heb meegemaakt, zodat ik interessant overkom :p :p lol
LaLa_SoFiA
15-08-2004, 01:05
Goeiemorgen.
:moe:
Origineel gepost door Psychologe
Ik geloof niet dat jij dit mee hebt gemaakt!!!
Misschien heeft je vriend het meegemaakt en denk je van zal ik maar doen alsof ik het heb meegemaakt, zodat ik interessant overkom :p :p lol
Nee, want met m'n 38 jaar ben ik nog zo groen als gras. :o
Psychologe
15-08-2004, 01:08
Nee, want met m'n 38 jaar ben ik nog zo groen als gras. :o
Dat kan....het gaat er niet om hoe oud je bent, maar hoe oud je je voelt!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.