Bekijk originele versie : Dringend Hulp Voor Vertaling Woorden Bezeten Persoon!!!!!
Islampower
28-07-2010, 21:27
Hallo allemaal,
Een familielid die enorm bezeten is hoort heel veel volgende woorden in zen oren gefluisterd worden maar wij kennen geen arabisch dus kan ik het niet vertalen.Ik ga de woorden zeggen gelijk hij het gezegd heeft tegen mij!
De volgende woorden:
LA SEHRI ELESEYTANE ENEBESMEL ELEGUBET LASEYTANE ESMEL LA BILLAH
LA SHEYTANE LA GUVETE LA ALLAHA LA KESKIL LA BESMEL LA KUDRE MEZARETE
LA HARRAM GULLU SERRI MESGUL
LA KAFIRINA SEYTANE MEKBULE
GULLY KURAN LASELLI MESQURI
ALLAHU SEYTANE MEHKUL
GELIEVE ALLEEN SERIEUZE PERSONEN!!!!!!!!ALS JE WILT SPOTTEN LIEVER NIET REAGEREN!!!!!
studente88
28-07-2010, 22:36
volgens mij zijn het meerdere talen
want ik herken niet alles
kort samengevat.. bestaan van Allah swt wordt de ene keer ontkend en de andere keer wordt Allah swt de zwarte Allah genoemd
en er wordt meer troep gezegd over dat de duivel-satan niet bestaat, dat er geen haram-verboden zaken is-zijn etc.
Islampower
29-07-2010, 00:36
volgens mij zijn het meerdere talen
want ik herken niet alles
kort samengevat.. bestaan van Allah swt wordt de ene keer ontkend en de andere keer wordt Allah swt de zwarte Allah genoemd
en er wordt meer troep gezegd over dat de duivel-satan niet bestaat, dat er geen haram-verboden zaken is-zijn etc.Deze dingen heb ik die persoon toen hij half aan t slapen was horen zeggen.. met zen ogen dicht.. ik verschoot echt en maakte hem wakker en hij was echt ver weg dus eig "lieten ze hem praten" gelijk nogmaals wel gebeurt is... en toen hij wakker was zei ik van wat hij allemaal aan t dromen was en dat hij vanalles aan t zeggen was maar hij wist er zelf niks van.
Daarna heeft hij deze dingen gezegd dat heel veel ingefluisterd werd bij hem in zen oren...
Ps:echt bedankt dat je de moeite hebt gedaan om het te vertalen.
Marueccoss
29-07-2010, 07:58
De taal van de djinn kunnen wij niet begrijpen, alleen wanneer hij Arabisch of anders praat. De taal tussen de sahir en de djinn zullen wij ook neit begrijpen.
Wat je kan doen is een imam opzoeken inshaAllah!
Islampower
31-07-2010, 01:26
De taal van de djinn kunnen wij niet begrijpen, alleen wanneer hij Arabisch of anders praat. De taal tussen de sahir en de djinn zullen wij ook neit begrijpen.
Wat je kan doen is een imam opzoeken inshaAllah!
De djinntaal is een eeuwenoude taal het schijnt en ik heb het hem nog eens horen praten en dit naar iemand anders in de familie,was echt F****NG CREEPY!!!!
Mevr_Diktiet
31-07-2010, 01:59
Tfù! Ik heb spijt dat ik heb gelikt!
studente88
31-07-2010, 13:30
haha :haha: dat heb ik ook. helemaal toen ik het voor t eerst ging lezen werd zoo bang dacht ow my god wat is dit voor enge taal.:hihi:
LaFemme_A
31-07-2010, 17:33
haha yeh gekke enge taal.
Waar is hij bezeten geraakt? Hoe is het gebeurd?
Islampower
31-07-2010, 18:58
Hoe bedoel je?
haha :haha: dat heb ik ook. helemaal toen ik het voor t eerst ging lezen werd zoo bang dacht ow my god wat is dit voor enge taal.:hihi:
Ik zie al jaren niets anders... .Zelfs het getril van men bed is al een leefgewoonte geworden.. .
haha yeh gekke enge taal.
Waar is hij bezeten geraakt? Hoe is het gebeurd?
Hier bij ons thuis is hij bezeten geraakt.Het is nest van djinns en duivels geworden.. .
weesbarmhartig
31-07-2010, 21:52
Hoe bedoel je?
Ik zie al jaren niets anders... .Zelfs het getril van men bed is al een leefgewoonte geworden.. .
Hier bij ons thuis is hij bezeten geraakt.Het is nest van djinns en duivels geworden.. .
Oh mijn beste turkse broeder, veel mensen vroegen mij om jou. Ik vertelde ze dat je spoorloos was. Toen ik je naam zag twijfelde ik of jij het was, totdat ik las van je bed die trilt, toen wist ik zeker dat jij het was.
LaFemme_A
01-08-2010, 13:57
Oh mijn beste turkse broeder, veel mensen vroegen mij om jou. Ik vertelde ze dat je spoorloos was. Toen ik je naam zag twijfelde ik of jij het was, totdat ik las van je bed die trilt, toen wist ik zeker dat jij het was.
Doe eens niet zo eng! :eek: Wie zocht wie?
Serieusssss?? Bij jouw thuis? Hoe zijn jullie er ooit achter gekomen? En jouw bed trilde? Je leest de quran toch wel van te voren voordat je gaat slapen eh?
Ja ik weet het, veel vragen. Ik vind dit interessant.
Islampower
01-08-2010, 15:48
Ja,heb lange tijd tussengelaten met hier in te loggen. Nu terug wat meer.
Broeder Weesbarmhartig heeft eens 2 personen gestuurd voor Roqya.
Serieusssss?? Bij jouw thuis? Hoe zijn jullie er ooit achter gekomen? En jouw bed trilde? Je leest de quran toch wel van te voren voordat je gaat slapen eh?
Ja ik weet het, veel vragen. Ik vind dit interessant.We zijn erachter gekomen door ze meestal s te zien of door rare heel enge dingen die in het huis gebeurde... .DAAR KAN IK ECHT WEL EEN DIK BOEK OVER SCHRIJVEN!!!!
arebbi:eek:
zijn jullie naar niet een imam geweest, die roqia over hem kan lezen???
moge allah swt jullie veel sbar geven !!
weesbarmhartig
03-08-2010, 14:35
Ja ik weet het, veel vragen. Ik vind dit interessant.
Nee de mensen van marokko.nl vroegen naar hem.
Het is niet nodig om dit interessant te vinden, tenzij je intenties correct zijn en je die dingen wil leren om jezelf er tegen te beschermen.
Het bestrijden van djinns in het lichaam is een proces en is afhankelijk van een aantal factoren. 1) hoe is de persoon tegenover Allah, 2) welke roqiamethode past de persoon toe, 3) hoe is zijn situatie in het hart.
weesbarmhartig
03-08-2010, 14:36
Ja,heb lange tijd tussengelaten met hier in te loggen. Nu terug wat meer.
Broeder Weesbarmhartig heeft eens 2 personen gestuurd voor Roqya.
Islampower ik bedoelde niet die twee mensen, maar de mensen op die topic toen die vroegen vaak naar je.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.