Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beverwijk

Pagina's : [1] 2 3

brownie74
28-07-2010, 18:34

Weet iemand van jullie of er gratis parkeerruimte is in Beverwijk? Ik ga namelijk deze zondag voor de eerste keer naar daar (heb me laten wijsmaken dat het megagroot is en overdekt) Graag had ik ook een adres gekregen dat ik kan ingeven in mijn navigatiesysteem. Shokran

munt-thee
28-07-2010, 19:21
Weet iemand van jullie of er gratis parkeerruimte is in Beverwijk? Ik ga namelijk deze zondag voor de eerste keer naar daar (heb me laten wijsmaken dat het megagroot is en overdekt) Graag had ik ook een adres gekregen dat ik kan ingeven in mijn navigatiesysteem. Shokran Zaterdag en zondag € 3,- per dag Extra openingsdagen € 3,- per dag Tot 09.30 uur gratis uitrijden valt wel mee toch Zwarte' Markt, Grand Bazaar, Computermarkt & Hal 30 Zaterdag en zondag € 2,25 p.p. Extra openingsdagen € 2,25 p.p http://www.debazaar.nl/index_nl.html verwacht niet veel bezonders veel rotzooi te koop net als Rue du Brabant in brussel

brownie74
28-07-2010, 19:31
Zaterdag en zondag € 3,- per dag Extra openingsdagen € 3,- per dag Tot 09.30 uur gratis uitrijden valt wel mee toch Zwarte' Markt, Grand Bazaar, Computermarkt & Hal 30 Zaterdag en zondag € 2,25 p.p. Extra openingsdagen € 2,25 p.p http://www.debazaar.nl/index_nl.html verwacht niet veel bezonders veel rotzooi te koop net als Rue du Brabant in brussel shokran Ik ben slechts de chauffeur bro:hihi: veel verwachtingen heb ik niet,ga ze daar gewoon droppen en daar in de buurt iets gaan drinken heb je ook Marokkaanse eettentjes,cafeetjes,...etc in de buurt?

munt-thee
28-07-2010, 19:36
shokran Ik ben slechts de chauffeur bro:hihi: veel verwachtingen heb ik niet,ga ze daar gewoon droppen en daar in de buurt iets gaan drinken heb je ook Marokkaanse eettentjes,cafeetjes,...etc in de buurt? je hebt wel marokkaanse eettentjes in beverwijk markt zelf in de buurt durf ik niet zeggen als ik naar beverwijk ga moet ik echt echt helemaal niks te doen hebben

brownie74
28-07-2010, 19:39

je hebt wel marokkaanse eettentjes in beverwijk markt zelf in de buurt durf ik niet zeggen als ik naar beverwijk ga moet ik echt echt helemaal niks te doen hebben ewa,heb hetzelfde met rue de brabant,turnhoutsebaan en ch de gand! 3 euro per dag voor te parkeren vind ik wel goedkoop,had eerder per uur verwacht. In A'dam was het volgens mij tss 5 en 10 euro per uur dacht ik

munt-thee
28-07-2010, 19:52
ewa,heb hetzelfde met rue de brabant,turnhoutsebaan en ch de gand! 3 euro per dag voor te parkeren vind ik wel goedkoop,had eerder per uur verwacht. In A'dam was het volgens mij tss 5 en 10 euro per uur dacht ik a'dam pfff ik ga daar nooit overdag parkeergarage 4 a 5 euro per 50 min zelfs als ik ga neem wel ik de trein ben ik goedkoper uit

Schattige_meid
28-07-2010, 20:02
je hebt wel marokkaanse eettentjes in beverwijk markt zelf in de buurt durf ik niet zeggen als ik naar beverwijk ga moet ik echt echt helemaal niks te doen hebben Wanneer was je er voor het laatst? Zeker afgelopen weekend...:hihi:

leilabeauty
29-07-2010, 00:00
Bespaar je de moeite je vind er alleen maar brol

munt-thee
29-07-2010, 05:11
Wanneer was je er voor het laatst? Zeker afgelopen weekend...:hihi: voor het laast 3 weken met mij collega's die waren daar nooit geweest ervoor zeker 2 jaar geleden

adel_tetouani
29-07-2010, 09:47
in beverwijk rond de bazaar kun je ook gratis parkeren .. tik in je navigatie flevoland .. het is bij benzinestation Gulf .. 5 minuten lopen van bazaar af

Schattige_meid
29-07-2010, 13:04
voor het laast 3 weken met mij collega's die waren daar nooit geweest ervoor zeker 2 jaar geleden Ehm... ok Netjes....Ik was er afgelopen zaterdag nog dus effe wezen winkelen.

dogan2009
29-07-2010, 13:09
gratis parkeren.... hoe gierig kun je zijn

Schattige_meid
29-07-2010, 13:16
gratis parkeren.... hoe gierig kun je zijn Ben jij niet gierig dan? Geef mij 100 euro dan aub....? Want je bent geen gierige prsoon....

fatja
29-07-2010, 14:08
Bespaar je de moeite je vind er alleen maar brol Inderdaad, We zijn er ook een keertje geweest en ik zei nog ik ga er nooit meer naar toe!!! Tis vooral onoverzichtelijk!!! en Saai... Volk waar ik mee was, waren schatjes maar nooit meer Beverwijk voor me en dat weten ze ;) Leve de straten in Belgie zoals al vermeld, Rue de Brabant,Chaussée de Gand, Handelstraat, Offerandestraat en Abdijstraat. Het is er tenminste overzichtelijk;)

Nabil84
29-07-2010, 17:49

Beverwijk is tegenwoordig 1 grote hozzeltent geworden!

Pagina's : [1] 2 3