Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat dient degene die een zonde gepleegd heeft te zeggen.

cj_tetuani
14-08-2004, 19:45

Als een dienaar van Allah een zonde pleegt, dient hij zich ritueel te reinigen, vervolgens twee Raka'aat te bidden en dan Allah om vergiffenis te vragen. Allah zal desbetreffende persoon zeker vergeven

DePaRaBier
14-08-2004, 19:46
Werpe de eerste steen, ofzo.

shirine_rbatia
14-08-2004, 23:08
Zo kan iedereen eerst een zonde plegen en dan denken ik ga me toch reinigen, vervolgens twee Raka'aat bidden en dan Allah om vergiffenis te vragen.

Junkie
14-08-2004, 23:11
Ja, zo kom je er best wel gemakkelijk vanaf. Daarentegen als iedereen die een zonde begaat in de hel zou eindigen moet het welhaast heel stil zijn in de hemel.

shirine_rbatia
14-08-2004, 23:17

Origineel gepost door Junkie Ja, zo kom je er best wel gemakkelijk vanaf. Daarentegen als iedereen die een zonde begaat in de hel zou eindigen moet het welhaast heel stil zijn in de hemel. Ja je moet alleen vergeven worden als iets je echt oprecht spijt.. allah oe a7lam bel koeloeb...

minouch
15-08-2004, 01:32
Origineel gepost door shirine_rbatia Zo kan iedereen eerst een zonde plegen en dan denken ik ga me toch reinigen, vervolgens twee Raka'aat bidden en dan Allah om vergiffenis te vragen. je moet er ook oprecht spijt van hebben anders niet he :(

Ouidath
15-08-2004, 01:38
Origineel gepost door Junkie Ja, zo kom je er best wel gemakkelijk vanaf. Daarentegen als iedereen die een zonde begaat in de hel zou eindigen moet het welhaast heel stil zijn in de hemel. Daar behoor jij niet over te oordelen.

cj_tetuani
15-08-2004, 14:58
Origineel gepost door shirine_rbatia Zo kan iedereen eerst een zonde plegen en dan denken ik ga me toch reinigen, vervolgens twee Raka'aat bidden en dan Allah om vergiffenis te vragen. De bedoeling is niet dat je elke keer bewust gaat zonden en dan zeg je ewa ik ga straks me zelf reinigen en dan 2 rakaáat bidden ewa saffie Allah zal me vergeven wie houd je voor de gek je zelf of iemand anders dan