Bekijk originele versie : Drang tot openen topics........
Farid130
13-12-2002, 16:31
Beste mensen,
Als ik een karakterschets van mij zelf maak dan zie dat ik een observerend en analyserend type ben.
Het is dan ook zo dat vele dingen mij opvallen op dit forum.
Het geen mij al tijden opvalt maar nu voor braakneigingen zorgt, is het veelvuldig openen van topics die gaan over onzin.
Het lijkt alsof het openen van topics is geralateerd aan hormonen, want ze vliegen bij enkelen echt de pan uit.
Kortom, wat vinden jullie hiervan?
Ik stel voor: 1 topic, per persoon, per dag.
Let m :zwaai: e know
Ben het helemaal met je eens. Er zijn nou eenmaal mensen die het record ''topic's openen'' willen breken.
iwa jah zo heeft iedereen het he...ik reageer bijvoorbeeld nooit op een topic die 3 bladzijdes heeft..waarom weet ik niet..maar toch.
selma
Het openen van nieuwe discussie is dan nog niet eens zo'n grote probleem, maar het feit dat ze bijna allemaal over hetzelfde gaan......is echt irri....
Najim
mimi_tangaouia
13-12-2002, 16:42
1 topic per persoon per dag nee dat kan je niet menen dat is pas erg :schok:
Brownsugar
13-12-2002, 16:43
Origineel gepost door selmAa
iwa jah zo heeft iedereen het he...ik reageer bijvoorbeeld nooit op een topic die 3 bladzijdes heeft..waarom weet ik niet..maar toch.
selma
walla ik ook, tenzij ik al eerder heb gereageerd dan wel.
hahah dan moet je zeker de mensen gaan zoeken die er op willen gaan reageren... heb je wel gezien hoeveel mensen hier per dag komen??? Ik denk het niet, anders had je vast niet dat voorstel gedaan ;)
selma
Origineel gepost door Brownsugar
walla ik ook, tenzij ik al eerder heb gereageerd dan wel.
;)
ach boeiend, de ene wil meer aandacht dan de andere!!
rachidas
13-12-2002, 16:51
DAN MOET JE MAAR NIET REAGEREN EN KIFASH 1 PERSOON OP 1 DAG ..... SORRY WE GAAN VOLGENS DE REGELS VAN YASMINA EN DIE VAN JOUW ..... MAG DOORGESPOELD WORDEN IN DE WC
ben het er ook mee eens. alleen goede topics en geen slijm topics
kinky_boy
14-12-2002, 21:14
wie zoekt er nu aandacht?
SAMMYGIRL
14-12-2002, 21:25
Origineel gepost door MissElegance
sommige mensen SCHREEUWEN hier letterlijk om aandacht het zijn altijd dezelfde bazzzz
:lol: :lol: :lol: :lol:
jij bent me er eentje zeg :D
:zwaai: :zwaai:
-samira-
SAMMYGIRL
14-12-2002, 21:44
Origineel gepost door MissElegance
kifesch a sammy :zwaai:
waar hadden we het bij die topic van 'dit ben ik' over???
jij bent echt grappig :giechel:
-samira- :zwaai:
"onzin" topics lijkt mij niet zo erg, maar ik betreur het zeer dat er velen zijn die soms niet normaal reageren op een topic. Met niet normaal reageren bedoel ik dan; uitschelden , aanvallen met rare zinnen of woorden, geen respect voor elkaar etc......wat zeer spijtig is.
Mensen mogen best kritisch op elkaar zijn, geen enkel probleem lijkt mij en je hoeft het niet eens te zijn met een ander, maar laat elkaar wel in de waarde en haal elkaar niet op een goedkope manier onderuit, want dat kan iedereen. De kunst is echter om zeer kritisch te zijn zonder dat de ander zich "aangevallen" voelt of zonder de ander (onnodig) te kwetsen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.