Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Inside Al-Qaeda’s Hard Drive

LZN
14-08-2004, 18:03

ik ben eigenlijk niet zo voor het posten van links en lange stukken text, maar ik kwam iets tegen wat enkele mensen hier wel interresant zullen vinden. Content van Al Qaeda hun computers. http://www.theatlantic.com/doc/print/200409/cullison Zit mailtje van Bin Landen bij :).

Saffiya_AA
14-08-2004, 22:38
Origineel gepost door uhhhh ik ben eigenlijk niet zo voor het posten van links en lange stukken text, maar ik kwam iets tegen wat enkele mensen hier wel interresant zullen vinden. Content van Al Qaeda hun computers. http://www.theatlantic.com/doc/print/200409/cullison Zit mailtje van Bin Landen bij :) Schrijven tegenwoordig de Arabieren engels met elkaar ? IK zie namelijk nergens wie de vertaling heeft gedaan derhalve ga ik vanuit dat dit een een indianen verhaal is. PS: Bel trouwens dit nummer Phone 617 854-7700, en zeg ( in het engels) dat je een financiele bijdrage wilt leveren. Je wordt verwezen naar Ben Ginsberg, hij is de voorzitter van de Tikkun community ( een joodse belangen vereniging) Met een beetje research blijkt het inderdaad een Joods/zionistische site te zijn. S.

a3ir
14-08-2004, 22:42
Origineel gepost door core Je had er Inside zionist's harddrive van moeten maken,alles is de schuld van de zionisten. dat is het ook :rolleyes: ;)

a3ir
14-08-2004, 22:43
Origineel gepost door uhhhh Zionistisch complot ik had het kunnen raden. weet jij niet meer wat je post of zo ,uhhhh?Ben Ginsberg een arabier :confused: denk het niet :zwaai:

Deliana
14-08-2004, 22:43

Origineel gepost door a3ir dat is het ook :rolleyes: He, ik herkende je eerst niet met je nieuwe ava :D

a3ir
14-08-2004, 22:44
Origineel gepost door Deliana He, ik herkende je eerst niet met je nieuwe ava :D Ik werd Pim eenbeetje beu :D

Saffiya_AA
14-08-2004, 23:01
Origineel gepost door uhhhh Zionistisch complot ik had het kunnen raden. Ik maak alleen maar mijn bevindingen bekent. Als jij er een complot van wilt maken dan is dat jouw probleem.

AboeAbdullah
15-08-2004, 00:57
Origineel gepost door Saffiya_AA Schrijven tegenwoordig de Arabieren engels met elkaar ? .......... PS: Bel trouwens dit nummer Phone 617 854-7700, en zeg ( in het engels) dat je een financiele bijdrage wilt leveren. Natuurlijk schrijft al-Qaeda in het engels anders moet het FBI nog vertalers in dienst gaan nemen :D Trouwens jij belt dus nummers van zo'n sites? Wat zou je doen als je de heer b.Laden in eens aan de lijn kreeg?????????? Deze site is puur onzin. Net of Taliban aan het internetten is. Laat me niet lachen

Saffiya_AA
15-08-2004, 02:27
Origineel gepost door AboeAbdullah Natuurlijk schrijft al-Qaeda in het engels anders moet het FBI nog vertalers in dienst gaan nemen :D Trouwens jij belt dus nummers van zo'n sites? Wat zou je doen als je de heer b.Laden in eens aan de lijn kreeg?????????? Deze site is puur onzin. Net of Taliban aan het internetten is. Laat me niet lachen Maar natuurlijk bel ik. Als ik het lees wil ook weten wie het geschreven heeft. Lijkt mij logisch, zou jij ook moeten doen.

Deliana
15-08-2004, 02:31
Origineel gepost door Saffiya_AA Maar natuurlijk bel ik. Als ik het lees wil ook weten wie het geschreven heeft. Lijkt mij logisch, zou jij ook moeten doen. Wie nam de telefoon op?

Saffiya_AA
15-08-2004, 02:39
Origineel gepost door Deliana Wie nam de telefoon op? Als ik het mij nog kan herinneren was het ene Mevr. Dailey