Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje voor de mensen uit Tanger!!!

niisrine_85
27-07-2010, 14:25

Welke privéklinieken zijn er allemaal in Tanger (lees: het liefst met vermelding van de contactgegevens)? Ik kan hieromtrent op het net niks vinden. Hopelijk kunnen een aantal leden mij hierbij helpen, inshaAllah. :sjans:

niisrine_85
27-07-2010, 21:31
....

___Tangaouia___
28-07-2010, 15:14
mijn oma gaat altijd naar kliniek a salam heb helaas geen adressgegevens. Denk dat je beter in tanger zelf moet vragen aan de mensen daar. Buren of familieleden. Uit eindelijk moet je zelf oordelen of je die dokter goed vind of niet.

niisrine_85
28-07-2010, 17:52
mijn oma gaat altijd naar kliniek a salam heb helaas geen adressgegevens. Denk dat je beter in tanger zelf moet vragen aan de mensen daar. Buren of familieleden. Uit eindelijk moet je zelf oordelen of je die dokter goed vind of niet. Ik ben gewoon in Nederland hoor. Maar sindskort ligt dus een verre kennis van ons in een kliniek van Tanger, meer hebben we ( door gebrekkig bereikbaarheid/contact) niet kunnen vernemen. Dus ik probeer een overzicht van zoveel mogelijk klinieken te formuleren, zodat ik ze een voor een kan afgaan. En hopelijk op het juiste adres eindigen. Vandaar. Spel je het exact 'A Salam'? :sjans:

___Tangaouia___
29-07-2010, 01:44

Ik ben gewoon in Nederland hoor. Maar sindskort ligt dus een verre kennis van ons in een kliniek van Tanger, meer hebben we ( door gebrekkig bereikbaarheid/contact) niet kunnen vernemen. Dus ik probeer een overzicht van zoveel mogelijk klinieken te formuleren, zodat ik ze een voor een kan afgaan. En hopelijk op het juiste adres eindigen. Vandaar. Spel je het exact 'A Salam'? :sjans: ik zou niet weten hoe je het precies spelt, zoals je weet schrijven ze in marokko alles op ze frans. veel succes nog