Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zeggen de marokaanse meisjes dat altijd

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
14-08-2004, 18:01

ik was van de zomer bij een marokaanse meisje thuis haar ouders waren op vakantie dus we zaten zo in haar kamer en wat zag ik onder haar bed liggen een ******** dus ik vroeg aan haar ben je nog maagd ze zei jah en ging ze zweren van dit dat en uiteindelijk na 1 uur ongeveer viel ik zogenaamd op de grond en zei ik wat is dat en toen werd ze helemaal rood en toen heb ik haar gedwongen of ik krijg sex met je op ik vertel aan heel de buurt :cool: :cool:.

Jasmina
14-08-2004, 18:02
Jij hebt wel een hele hoop meegemaakt deze vakantie he :hihi: jasmina :zwaai:

C_warrior
14-08-2004, 18:04
heeft ze toen met je gesext?

C_warrior
14-08-2004, 18:09
Origineel gepost door _the_eyes_ ja wat dacht jij dan CHABAB standaard toch Neej Dat is niet STANDAARD :moe: Dat noemen ze Chantage en Aanranding :moe: Maar Deze verhaal is niet gebaseert op de werkelijkheid hoop ik :moe:

C_warrior
14-08-2004, 18:24

Origineel gepost door _the_eyes_ ja maar als jij ook zon kans zou krijgen zou jij dan niet gebruik van maken JAJAJAJAJA jij wilt zerma weer goed overkomen hier :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: \ :moe: een man die zich niet kan beheersen is zwak. vrouwen maken jouw zwak :jammer: ik vind het niet eens een kans.

lhouceimagirl1
14-08-2004, 18:30
Origineel gepost door _the_eyes_ ja maar als jij ook zon kans zou krijgen zou jij dan niet gebruik van maken JAJAJAJAJA jij wilt zerma weer goed overkomen hier :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: \ waar ben je allemaal mee bezig jongen?? :jammer: chabab heeft gelijk, zo hoort een man te gedragen. :zwaai:

C_warrior
14-08-2004, 18:31
Origineel gepost door lhouceimagirl1 waar ben je allemaal mee bezig jongen?? :jammer: chabab heeft gelijk, zo hoort een man te gedragen. :zwaai: hij gedraagt zich ook als een man :moe: ik ben gewoon een warrior :cool:

Psychologe
14-08-2004, 18:33
Origineel gepost door _the_eyes_ ik was van de zomer bij een marokaanse meisje thuis haar ouders waren op vakantie dus we zaten zo in haar kamer en wat zag ik onder haar bed liggen een ******** dus ik vroeg aan haar ben je nog maagd ze zei jah en ging ze zweren van dit dat en uiteindelijk na 1 uur ongeveer viel ik zogenaamd op de grond en zei ik wat is dat en toen werd ze helemaal rood en toen heb ik haar gedwongen of ik krijg sex met je op ik vertel aan heel de buurt :cool: :cool: Ik geloof geen barst van jouw verhalen. Je wilt gewoon interessant overkomen, niet dat dat gelukt is!!! Zeg maar dit allemaal heb jij meegemaakt in Marokko. JULLIE GELOVEN HEM TOCH NIET HE!!!!!!!

lhouceimagirl1
14-08-2004, 18:34
Origineel gepost door chabab hij gedraagt zich ook als een man :moe: ik ben gewoon een warrior :cool: wat is warior? :confused:

Psychologe
14-08-2004, 18:35
Origineel gepost door lhouceimagirl1 wat is warior? :confused: een strijder

C_warrior
14-08-2004, 18:36
Origineel gepost door lhouceimagirl1 wat is warior? :confused: Een Warrior is iemand die vecht voor wat hij gelooft. eer, respect en trots staan op eerste plaats. en when dying in battle, it would be a good death :cool:.

_SaHaRa_
14-08-2004, 18:36
wat zag je onder haar bed liggen?..:s

C_warrior
14-08-2004, 18:37
Origineel gepost door Psychologe een strijder zo kan je het ook zeggen :cool: sahara: het is een stok met trilfunctie

lhouceimagirl1
14-08-2004, 18:41
Origineel gepost door Psychologe een strijder thnx en chaba ook voor de uitleg :zwaai:

Psychologe
14-08-2004, 18:44

Origineel gepost door lhouceimagirl1 thnx en chaba ook voor de uitleg :zwaai: anytime...vooral als het om engelse woorden gaat ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5