Bekijk originele versie : uit marokko trouwen !!!
tonymontana
14-08-2004, 17:56
mij niet gezien niet normaal wat ik daar heb meegemaakt meliet marokkaanse meiden daarzo 80% zijn gewoon k7aab niet normaal elke griet bald met op zn minst 5 gasten niet dat ik t erg vond maar dat
ik d8 altijd nl meiden en maroc meiden zijn t zelfde heb me zwaar vergist :confused:
Ik vroeg me al af of je getrouwd terug was gekomen, maar niet dus :hihi:
jasmina :zwaai:
tonymontana
14-08-2004, 18:04
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ik vroeg me al af of je getrouwd terug was gekomen, maar niet dus :hihi:
jasmina :zwaai:
ik had wat met een een griet na week vertelde ze me dat ze dochter van een agent was ik wist niet hoe snel ik moest gaan vluchten straks verzint ze wat ja hij heeft dit en dat bij mij gedaan zit aan haar vast :kwaad:
Origineel gepost door tonymontana
ik had wat met een een riet naar week vertelde ze me dat ze dochter van een agent was ik wist niet hoe snel ik moest gaan vluchten straks verzint ze wat ja hij heeft dit en dat bij mij gedaan zit aan haar vast :kwaad:
Ik ben ook dochter van....... :kwaad: Maar ik heb je al verraden :o
:hihi:
tonymontana
14-08-2004, 18:08
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ik ben ook dochter van....... :kwaad: Maar ik heb je al verraden :o
maar hij is een nederlander die doen niet zo moeilijk die kijk ik boos aan en dan kijken ze naar de grond ;) niemand verdraagt een boze blik van tony :bril:
maar hij is een nederlander die doen niet zo moeilijk die kijk ik boos aan en dan kijken ze naar de grond ;) niemand verdraagt een boze blik van tony :bril:
He's a special agent, watch your back homey :D
Maar jij kijkt toch nooit boos tonyyyyyyy :p
Psychologe
14-08-2004, 18:50
mij niet gezien niet normaal wat ik daar heb meegemaakt meliet marokkaanse meiden daarzo 80% zijn gewoon k7aab niet normaal elke griet bald met op zn minst 5 gasten niet dat ik t erg vond maar dat
ik d8 altijd nl meiden en maroc meiden zijn t zelfde heb me zwaar vergist :confused:
Kwam je er pas dit jaar achter???
Origineel gepost door Psychologe
Kwam je er pas dit jaar achter???
lhouceimagirl1
14-08-2004, 18:58
ja veel mensen vergissen zich in meiden van daar....
ik wil ze niet zwart maken ofso, maar je hebt inderdaad overal rotte appels :zwaai:
JA DIE MEIDEN DAAR ZIJN KAPOT ERG GEWORDEN VOORAL IN AL HOCEIMA ZELFS MEIDEN VAN HIER LOPEN ER NOG BETER BIJ EN HEBBEN NOG MEER ZELFRESPECT DAN DAAR.....
lhouceimagirl1
14-08-2004, 19:06
Origineel gepost door qalby
JA DIE MEIDEN DAAR ZIJN KAPOT ERG GEWORDEN VOORAL IN AL HOCEIMA ZELFS MEIDEN VAN HIER LOPEN ER NOG BETER BIJ EN HEBBEN NOG MEER ZELFRESPECT DAN DAAR.....
waarom meisje uit alhouceima :confused:
ik weet eigenlijk niet want ik ben al heeeeeeeel lang niet geweest.
hele maroc zijn de meiden so denk ik
JA MAAR IK BEN DAAR ALTIJD DUS VANDAAR ERGENS ANDERS BEN IK NIET LANG GEWEEST DUS VANDAAR IK WEET NIET OF HET ERGENS ANDERS ERGER IK DENK DAT IK MIJN ZIN VERKEERD HEB GEFORMULEERD SORRY!
lhouceimagirl1
14-08-2004, 19:10
Origineel gepost door qalby
JA MAAR IK BEN DAAR ALTIJD DUS VANDAAR ERGENS ANDERS BEN IK NIET LANG GEWEEST DUS VANDAAR IK WEET NIET OF HET ERGENS ANDERS ERGER IK DENK DAT IK MIJN ZIN VERKEERD HEB GEFORMULEERD SORRY!
geef niks hoor,
ik hoor ook van dat de meisjes daar erg zijn maar ik hoor ook van dat het in andere stedsen net zo erg is, allah ou3lem, ben al 9jaar niet geweest kan niks over zeggen
Origineel gepost door lhouceimagirl1
ben al 9jaar niet geweest kan niks over zeggen
waarom niet? is toch leuk om je vaderland te zien. en je achtergrond te kennen.
C_warrior
14-08-2004, 19:20
80% is een te hoge percentage.
iedereen is daar anders. Ja als je naar de disco's en de nachtleven in duikt dan vind je zulke slets temminste 80%.
De goeie eerlijke dames vind je thuis, naast hun moeders!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.