Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent deze eikel??

Pagina's : [1] 2

LZN
13-12-2002, 15:55

he Wie kent hier Rachid Amouach? :zweep: Deze mannetje heeft echt mijn leven verziekt. if you now him , Kill him :auw: later oja, en hij woont in DEN HAAG, SCHILDERSWIJK!!! :zwaai: .

saila
13-12-2002, 16:03
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH WAT HEEFT DIE JONGEN JE AANGEDAAN??????????????????? NASIRA:D

mgrba9
13-12-2002, 16:05
Origineel gepost door Aliyaahlove he Wie kent hier Rachid Amouach? :zweep: Deze mannetje heeft echt mijn leven verziekt. if you now him , Kill him :auw: later oja, en hij woont in DEN HAAG, SCHILDERSWIJK!!! :zwaai: je bent ziek meid...wat ie jou ook aangedaan heeft..je hebt t recht niet om zn naam op t internet te zetten...... nti mgrba9a frasik p7ali ana

nixie
13-12-2002, 16:06
ah kadir jij bent lullig man!!

mimi_tangaouia
13-12-2002, 16:07

het is wel erg vals om zijn naam hierop te zetten

selmAa
13-12-2002, 16:09
Origineel gepost door mgrba9 je bent ziek meid...wat ie jou ook aangedaan heeft..je hebt t recht niet om zn naam op t internet te zetten...... nti mgrba9a frasik p7ali ana Ja, dat vind ik eigelijk ook. Maar wat wil je met deze topic bereiken? Ik denk echt niet dat iemand hier zo gaat zeggen van joh zal ik ff rachid vermoorden voor aliyaahlove?? Wat denk je zelf? Ik denk dat wel veel hier zullen zeggen van, jah jammer voor je meid..maar dat is dan ook echt alles. thallaw

mgrba9
13-12-2002, 16:12
Origineel gepost door selmAa Ja, dat vind ik eigelijk ook. Maar wat wil je met deze topic bereiken? Ik denk echt niet dat iemand hier zo gaat zeggen van joh zal ik ff rachid vermoorden voor aliyaahlove?? Wat denk je zelf? Ik denk dat wel veel hier zullen zeggen van, jah jammer voor je meid..maar dat is dan ook echt alles. thallaw hoe slecht die persoon ook is?????niemand heeft t recht zn naam hier te zetten....meschien wil ik hem wel voor haar in elkaar slaan om wat ie haar aangedaan heeft....maar ze heeft t recht nie namen te noemen

saila
13-12-2002, 16:14
EEYE JE BENT TOCH NIET ZIEK ALS JE IEMANDS NAAM OP HET INTERNET ZET?????? NASIRA:D

CheB_SpaCuH
13-12-2002, 16:15
Waarom achternaam erbij? wat nou als zijn zusje of nichtje ofzo het leest .. wel gemeen van je dametje :kwaad:

mgrba9
13-12-2002, 16:19
Origineel gepost door saila EEYE JE BENT TOCH NIET ZIEK ALS JE IEMANDS NAAM OP HET INTERNET ZET?????? NASIRA:D k wil wel voor haar in elkaar slaan als ie haar wat naars heeft aangedaan...maar ze moet wel zn naam verwijderen.....ze kan nog steeds haar bericht wijzigen en zn naam weghalen

maghrabia82
13-12-2002, 16:20
Origineel gepost door mimi_tangaouia het is wel erg vals om zijn naam hierop te zetten vind ik ook.....

selmAa
13-12-2002, 16:22
iwa jah..voornaam kan best..maar geen achternaam. Ik denk dat zij het evenmin op prijs zou stellen als ik haar voor en achternaam hier op marokko.nl zou zetten. Maar jah..ik denk dat het voor hem toch niet zo veel gevolgen zou hebben als iemand hem kent of zo. thallaw

-Reda-
13-12-2002, 16:33
ok i've killed him for you... :rolleyes:

nixie
13-12-2002, 16:35
ewa als ie haar zo erg behandelt heeft waarom niet??

saila
13-12-2002, 22:58

Origineel gepost door mgrba9 k wil wel voor haar in elkaar slaan als ie haar wat naars heeft aangedaan...maar ze moet wel zn naam verwijderen.....ze kan nog steeds haar bericht wijzigen en zn naam weghalen uhmmmmmmmm ja daar zit wat in nasira

Pagina's : [1] 2