Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pearldrops instant white tandplak

Pagina's : [1] 2

lifeshort
27-07-2010, 10:06

wie heeft het geprobeerd, volgens mijn buurmeisje is het net echte nagellak maar dan op je tanden, zij vind het vies en niet prettig voelen. Wat ze allemaal tegenwoordig verzinnen :maf: . Ik zie het helemaal voor me tijdens je huwelijksnacht: Je zegt tegen je man dat je je effe gaat opfrissen, haarextencions eruit bijgetekende wengbrauwen wegvegen neppe wimpers eruit lichte kleurlenzen eruit push-up b.h. eruit of eventueel kipfiletjes eruit nepnagels eruit corrigerende ondergoed eruit en NU nog erbij je tandplak wegboenen (hoop niet met nagellak remorver) ondertussen denkt je man meskiena ze doet haar best om er sexy uit te zien :hihi: .

zietelbaldia
27-07-2010, 10:11
ahahhahahahh

missillie
27-07-2010, 10:11
hahahhahahhahahah hahahhahahahhahah hahahhahahhahaha

lifeshort
27-07-2010, 10:14
Wij vrouwen msaken hebben het zwaar te verduren :D .

koraaltje
27-07-2010, 10:24

:gniffel: daarom beter dat je man je puur natuur leert kennen voor hij een hartaanval krijgt als hij voor het eerst naast je wakker wordt

MissViva
27-07-2010, 11:00
hahaha. die tipe -ex voor je tanden, zo noem ik het, lijkt me 10x niks en nep.

lifeshort
27-07-2010, 11:40
het grappige is dat mannen het wel een beetje verwachten of willen. een dame met een white smile, mooie borsten, lange wimpers stak figuur, Dus hij moet niet aan de einde van de avond of de volgende ochtend schrikken als zijn vrouwtje er anders uitziet ;) . De perfecte vrouw bestaat niet althans niet natuurlijk dan :D

-Bubbels-
27-07-2010, 11:48
wie heeft het geprobeerd, volgens mijn buurmeisje is het net echte nagellak maar dan op je tanden, zij vind het vies en niet prettig voelen. Wat ze allemaal tegenwoordig verzinnen :maf: . Ik zie het helemaal voor me tijdens je huwelijksnacht: Je zegt tegen je man dat je je effe gaat opfrissen, haarextencions eruit bijgetekende wengbrauwen wegvegen neppe wimpers eruit lichte kleurlenzen eruit push-up b.h. eruit of eventueel kipfiletjes eruit nepnagels eruit corrigerende ondergoed eruit en NU nog erbij je tandplak wegboenen (hoop niet met nagellak remorver) ondertussen denkt je man meskiena ze doet haar best om er sexy uit te zien :hihi: . :haha: geweldig, chek mijn ot

Sharifa__
27-07-2010, 12:04
Hahahahahaha moest echt lachen hierom!!! hahahahahahahaha ewah jah, wat vrouwen allemaal wel niet doen om mannen te verleiden. Mannen zien alleen het uiterlijke, dus jah ze moeten niet schrikken als er dingen nep blijken te zijn. Alhamdoulilah heb ik nooit iets van dergelijke dingen hoeven gebruiken... zou eens wezen!!!! mijn man zou schreeuwend weglopen hahahhahaha

lifeshort
27-07-2010, 15:22
wat bestaat er trouwens voor mannen om aantrekkelijker te zijn en sexy? er moet toch wat zijn, misschien neppe torso

Louwelieh
27-07-2010, 15:24
wat bestaat er trouwens voor mannen om aantrekkelijker te zijn en sexy? er moet toch wat zijn, misschien neppe torso AXE :o

verhaalmaakster
27-07-2010, 15:26
iew ja je hebt gelijk.

Maneschijn--
27-07-2010, 15:26
:wow: :lol:

lifeshort
27-07-2010, 15:28
axe stelt niets voor joh, er moet iets zijn waardoor wij vrouwen minstens 30 minuten moeten wachten voodat je man klaar is in de badkamer

semia2
27-07-2010, 15:30

Derze klopt zooooo erg.

Pagina's : [1] 2