Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sex

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mimi_tangaouia
13-12-2002, 15:50

Wat vinden jullie ervan kan dat onderwerp hier besproken worden of vinden jullie dat te ver gaan ik vind dat je er wel over kan praten maar er zijn grenzen

Toufik19
13-12-2002, 15:51
praat liever over zaken die je zullen helpen in het hiernamaals. ik heb zo'n klein gevoel dat velen meer over sex weten dan over islam.

selmAa
13-12-2002, 15:53
ik vind dat sex best een onderwerp kan zijn om over te discussieren, zolang het maar normaal blijft..en er niet mensen er geil van worden of zo. thallaw

mimi_tangaouia
13-12-2002, 15:53
Origineel gepost door Toufik19 praat liever over zaken die je zullen helpen in het hiernamaals. ik heb zo'n klein gevoel dat velen meer over sex weten dan over islam. meneer ik heb je niet gevraagd of ik wel of niet over sex mag praten ik vraag jullie wat jullie ervan vinden of het wel of niet besproken kan worden hier op het forum

Tijn
13-12-2002, 15:55

Origineel gepost door Toufik19 praat liever over zaken die je zullen helpen in het hiernamaals. ik heb zo'n klein gevoel dat velen meer over sex weten dan over islam. Wat wilde jij eigenlijk met die 70 maagden gaan doen......pim pam petten? ;)

Toufik19
13-12-2002, 15:57
Origineel gepost door mimi_tangaouia meneer ik heb je niet gevraagd of ik wel of niet over sex mag praten ik vraag jullie wat jullie ervan vinden of het wel of niet besproken kan worden hier op het forum je wil daartoe de aanleiding geven door dit te plaatsen.waarom start je geen topic met volgend bericht: "Mensen,vinden jullie ook niet dat velen hier zich enkel bezighouden met sex en de islam vergeten?" waarom zo geen topic? anyway,doe wat je wil.later is het toch iedereen voor zich.

Toufik19
13-12-2002, 15:58
Origineel gepost door Tijn Wat wilde jij eigenlijk met die 70 maagden gaan doen......pim pam petten? ;) alleszins betere dingen dan wat de duivels met jou gaan doen waar jij zult komen

Brownsugar
13-12-2002, 15:59
ik denk dat je hier op het forum niet over sex kan praten, van mij mag het hoor. Maar ik weet toch al hoe die topics aflopen. De een maakt de ander uit voor wat dan ook. Daar schiet je ook niks mee op, want dan gaat het weer over heel iets anders dan over sex dus ja, dan beter laten zitten toch.

saila
13-12-2002, 16:01
EEY TOUFIK HEEFT WEL GELIJK WAAROM DE ONDERWERP SEX????????????? JE MOET JE BEZIG HOUDEN MET ANDERE DINGEN.!!!! NASIRA:D

nixie
13-12-2002, 16:02
zoals wat saila???

FaDiKa
13-12-2002, 16:04
Islam ;)

mimi_tangaouia
13-12-2002, 16:04
Origineel gepost door Toufik19 je wil daartoe de aanleiding geven door dit te plaatsen.waarom start je geen topic met volgend bericht: "Mensen,vinden jullie ook niet dat velen hier zich enkel bezighouden met sex en de islam vergeten?" waarom zo geen topic? anyway,doe wat je wil.later is het toch iedereen voor zich. misschien dat jij die topic beter kan openen

nixie
13-12-2002, 16:05
ja maar dit is het forum jongeren en relaties dus sex wordt daar ook odner verstaan, niet dat het van mij hoeft maar ja ik heb er geen bezwaar tegen zolang het maar beschaafd blijft;)

mimi_tangaouia
13-12-2002, 16:06
Origineel gepost door Brownsugar ik denk dat je hier op het forum niet over sex kan praten, van mij mag het hoor. Maar ik weet toch al hoe die topics aflopen. De een maakt de ander uit voor wat dan ook. Daar schiet je ook niks mee op, want dan gaat het weer over heel iets anders dan over sex dus ja, dan beter laten zitten toch. dat is ook zo raar je word gelijk voor iets raars en verkeerds uitgemaakt als je over zo een onderwerp praat

selmAa
13-12-2002, 16:06

Origineel gepost door saila EEY TOUFIK HEEFT WEL GELIJK WAAROM DE ONDERWERP SEX????????????? JE MOET JE BEZIG HOUDEN MET ANDERE DINGEN.!!!! NASIRA:D Tuurlijk kan je wel over het onderwerp sex praten. (Zelf ben je het nou ook al aan het doen) Het ligt er aan waarover. Je kan toch ook praten over sex in de islam. Vragen wat andere er van vinden en zo. Het is alleen jammer dat het einde inderdaad afloopt met schelden en zo. Dan kan je het onderwerp inderdaad beter mijden. thallaw

Pagina's : [1] 2 3 4 5