Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : getrouwden onder ons

Pagina's : [1] 2

shakirabouss
14-08-2004, 17:27

. is er iemand onder jullie die thuis zit met de kinderen..ik heb vooralsnog een kindje en mn man vindt het tijd voor de tweede... maar ik ga nog naar school en doe een hbo en universitaire studie naast elkaar. meestal past mijn moeder op mijn kindje maar dit jaar kan dat dus niet. dus moet mijn kindje of naar marokko bij zn oma...maar de peuterspeelzaal moet hij dit jaar naartoe dat is goed voor zijn ontwikkeling.....of........ik blijf thuis. wat wil zeggen dat ik mn ov terug moet betalen en mn studiefinanciering en dat ik uiteindelijk zonder diplomas ga thuiszitten......( dat vind ik heel erg want ik ben een persoon die wel wat wil met haar leven)...maar dat wil wel zeggen dat ik dan tijd heb voor een tweede kindje wat wel weer gunstig is voor mijn eerste kindje.......ik zit hier echt mee in mn maag...help alsjeblieft( overigins weet ik niet of ik mn kindje wel kan missen maar het is of of)

soennia83
15-08-2004, 01:24
Origineel gepost door shakirabouss . is er iemand onder jullie die thuis zit met de kinderen..ik heb vooralsnog een kindje en mn man vindt het tijd voor de tweede... maar ik ga nog naar school en doe een hbo en universitaire studie naast elkaar. meestal past mijn moeder op mijn kindje maar dit jaar kan dat dus niet. dus moet mijn kindje of naar marokko bij zn oma...maar de peuterspeelzaal moet hij dit jaar naartoe dat is goed voor zijn ontwikkeling.....of........ik blijf thuis. wat wil zeggen dat ik mn ov terug moet betalen en mn studiefinanciering en dat ik uiteindelijk zonder diplomas ga thuiszitten......( dat vind ik heel erg want ik ben een persoon die wel wat wil met haar leven)...maar dat wil wel zeggen dat ik dan tijd heb voor een tweede kindje wat wel weer gunstig is voor mijn eerste kindje.......ik zit hier echt mee in mn maag...help alsjeblieft( overigins weet ik niet of ik mn kindje wel kan missen maar het is of of) je kindje naar Marokko omdat jij wil studeren :rolleyes: sorry hoor voor wat ik nu allemaal ga zeggen, maar heb je er niet bij stilgestaan dat als je een huwelijk aangaat dat de volgende stap: kinderen krijgen is??? Ik vind het al MaschAllah dat jij een man en kind thuis hebt en dan ook nog eens een HBO opleiding doet. TbarkAllah 3liek. Maar ik vind wel dat je kind voorop staat en als jij en je mannetje een tweede kind willen dan moeten jullie daar gewoon voor gaan en mocht je je studie af willen maken dan kan dat toch als je kinderen een mooie leeftijd bereiken waardoor ze een beetje onafhankelijk van je zijn. Mijn mening Wasalaam

DaNGeRouZLy
15-08-2004, 02:21
welja dump het kind maar in Marokko:jammer:

tazaghiniagirl
15-08-2004, 09:59
Origineel gepost door DaNGeRouZLy welja dump het kind maar in Marokko:jammer: precies....:hihi:.. voor izyen studie... :o

IKZALJEWELHEBBE
15-08-2004, 10:15

wat voor ne zever is dat nu weer zeg!!!!!!!!mensen sterven van de honger en jullie prietpraten maar over een probleem dat geen probleem is !!!!!!!let er eens op kiekes!!!!

babybruidje
15-08-2004, 10:15
salaam nee ik zou zeker voor mijn kind kiezen en marokko is geen mogelijkheid...

tazaghiniagirl
15-08-2004, 10:20
Origineel gepost door babybruidje salaam nee ik zou zeker voor mijn kind kiezen en marokko is geen mogelijkheid... precies.. :zwaai:

IKZALJEWELHEBBE
15-08-2004, 10:34
tazaghiniagirl,je gebruikt ook niet veel woorden in je dagenlijkse leven zie ik

tazaghiniagirl
15-08-2004, 10:35
Origineel gepost door IKZALJEWELHEBBE tazaghiniagirl,je gebruikt ook niet veel woorden in je dagenlijkse leven zie ik en wat praat jou nou weer... :rolleyes:

IKZALJEWELHEBBE
15-08-2004, 13:38
ik heb gezegt dat jij niet veel woorden gebruikt in je dagenlijkse leven!!!!

Vlampje
15-08-2004, 13:48
Ik begrijp je probleem echt niet. Je wilt verder studeren, dat kan toch ook met dat kindje wat je al hebt? Zoek een oppasmoeder, of een creche waar je kindje terecht kan. Wat betreft dat 2de kindje, wacht daar maar mee, want kinderen krijgen kan nog altijd. Het zou hartstikke zonde zijn om zo maar op te geven wat je al hebt bereikt, omdat je niet kan wachten met kinderen krijgen. Want als je eenmaal stopt met je studie, denk ik niet dat je dat later nog kan oppikken, want dat kost veel energie en tijd.

babybruidje
16-08-2004, 17:03
wie zegt dat je kinderen nog altijd kan krijgen Allah oe Allem bovendien wat is er nou een mooiere taak dan fultim moeder te zijn

hidjaab20
16-08-2004, 18:15
Beste zuster Allah (swt) heeft geen betere taak aan de vrouw gegeven als moeder zijn en echtgenoot zijn. Daar word jij op gekeken bij Allah (swt) niet of jij wel je studie hebt afgemaakt. En je man tevreden stellen.

sweety21
17-08-2004, 02:25
wat ik mij afvraag is waarom je niet eerst je studie hebt afgemaakt voordat je ging trouwen. dat was de meest logische volgorde. maar nu komt je kind op de eerste plaats. en sorry hoor maar hoe haal je het in je hoofd om te zeggen dat je je kind wel naar marokko kan brengen. je bent wel de moeder van het kind en de gene die het hoort op te voeden. als je je kind bij een ander wilt dumpen had je geen kind moeten nemen. het is geen hond die je weer naar het assiel brengt .

Azzzizzz
17-08-2004, 09:35

dat is emancipatie... hup, kindje baren, kindje naar speeltzaal en jij een opleiding....., dus kindje is nu van huis... en als mama haar diploma heeft, dan is mama van huis.. dat kindt krijgt dan van zijn kinderen een beetje moederliefde.

Pagina's : [1] 2