Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zara....

Guadaloupe
13-12-2002, 15:25

Ongeveer twee weken geleden heb ik besluit genomen om een hoofddoek te dragen met alle consequenties hier op aarde. Ik had vele verhalen gehoord over hoe ze naar je kijken met een hoofddoek. Het was in ieder geval niet iets positiefs. Ene keer werd je om je hoofddoek afgewezen, je mist wat vaker de tram. Maar dat is niet eens zo erg. Want gister werd ik zonder pardon op staande voet ontslagen en de reden 'je mag geen enkel hoofddeksel' jammer jammer, vond het heel betreurend zoiets te moeten horen. Ik ben nu volgens ZARA niet meer representatief............mijn manager vind het jammer, hij wilt ook echt dat ik blijf, tis alleen zo dat HR laatste woord heeft. Nu, nu mag ik in de magazijn gaan werken om mijn opzegtermijn vol te maken :( of anders mijn overuren opnemen en me vakantiedagen!!! Ik dacht eerst ik ga naar rechtshulp als ik word ontslagen, maar nu, ik zie dat het geen nut heeft......bedrijfskleding past niet met hoofddoek. Maar goed, ik moest het even kwijt, salaam

mimi_tangaouia
13-12-2002, 15:27
Origineel gepost door Guadaloupe Ongeveer twee weken geleden heb ik besluit genomen om een hoofddoek te dragen met alle consequenties hier op aarde. Ik had vele verhalen gehoord over hoe ze naar je kijken met een hoofddoek. Het was in ieder geval niet iets positiefs. Ene keer werd je om je hoofddoek afgewezen, je mist wat vaker de tram. Maar dat is niet eens zo erg. Want gister werd ik zonder pardon op staande voet ontslagen en de reden 'je mag geen enkel hoofddeksel' jammer jammer, vond het heel betreurend zoiets te moeten horen. Ik ben nu volgens ZARA niet meer representatief............mijn manager vind het jammer, hij wilt ook echt dat ik blijf, tis alleen zo dat HR laatste woord heeft. Nu, nu mag ik in de magazijn gaan werken om mijn opzegtermijn vol te maken :( of anders mijn overuren opnemen en me vakantiedagen!!! Ik dacht eerst ik ga naar rechtshulp als ik word ontslagen, maar nu, ik zie dat het geen nut heeft......bedrijfskleding past niet met hoofddoek. Maar goed, ik moest het even kwijt, salaam heey meid ik vind het heel jammer om te horen dat dat jou reden is en als ik jou was zou ik er wel werk van maken want dit kunnen ze gewoon niet maken succes mimi

SamiaGirl
13-12-2002, 15:32
echt vervelend voor je meid maar zoals mimi al zei je moet er werk van maken. in iedergeval sterkte en insha'allah komt het goed. Kuzziez Samia

Guadaloupe
13-12-2002, 15:35
maar wat schiet ik er mee op, justice?? Mijn collega's vinden het jammer en belachelijk dat het om zoiets gaat, maar zij kunnen ook niet veel doen. ik ga anders even surfen, kijken wat ik eraan kan doen shokran...

Endless
13-12-2002, 15:38

He schat,zoals al die andere hier zeggen dat je er werk van moeten,ze hebben gelijk! Als eerste ik ben enormmmmmmm trots op je dat je een hoofddoek ben gaan dragen,maar om zo behandeld te worden door je baas? En dan nog in een magazijn te werken,zoda mensen je niet kunnen zien misschien heeft hij dat niet gezegd maar hij bedoeld het wel zo! Maar allah is groot,hij helpt je hier doorheen. En je familieleden {inclusief ik natuurlijk} zullen er altijd voor je zijn!!! No matter what! Liefs Sarah,en ik spreek je gauw.

mgrba9
13-12-2002, 15:42
je moet er zeker achter aangaan...doe je dat niet...dan gaat het later aan jou knagen...

mimi_tangaouia
13-12-2002, 15:44
Origineel gepost door Guadaloupe maar wat schiet ik er mee op, justice?? Mijn collega's vinden het jammer en belachelijk dat het om zoiets gaat, maar zij kunnen ook niet veel doen. ik ga anders even surfen, kijken wat ik eraan kan doen shokran... nee je collega's kunnen er misschien niks aan doen maar wat hebben die er nou nu nog mee te maken jij hebt geen baan meer en zij wel denk ff eerst aan je zelf meid en maak er werk van ik meen het!!

Guadaloupe
13-12-2002, 18:10
Insha Allah ik neem zsm contact op met adb tank joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ZiLaaL
13-12-2002, 18:20
Niet representatief??! Je kan er met hoofddoek toch juist ook supermodern uitzien? Als ze er echt moeite mee hebben kunnen ze het desnoods zien als de Gypsie-fashion (Zigeunersmode, was toch enorm in deze zomer?) Damn... Zelfs in de manfield in de kalverstraat werkt een vrouw met hijab! Ze doen moeilijk die motterfokkers van de Zara! :boos: wie zijn de HR?

Guadaloupe
13-12-2002, 18:31
Origineel gepost door Kenitrya Niet representatief??! Je kan er met hoofddoek toch juist ook supermodern uitzien? Als ze er echt moeite mee hebben kunnen ze het desnoods zien als de Gypsie-fashion (Zigeunersmode, was toch enorm in deze zomer?) Damn... Zelfs in de manfield in de kalverstraat werkt een vrouw met hijab! Ze doen moeilijk die motterfokkers van de Zara! :boos: wie zijn de HR? tis maar 1 vrouwtje, zij gaat af op het spaanse beleid het is maar dat bedrijfskleding te strak zit anders deed ik ook veeeel moeilijker

Lady_moi
13-12-2002, 18:58
wow daar kan ik echt niet tegen meisje toch vertrouw op allah en inchallah zal die geluk naar jou toebrengen

Chaimaa
13-12-2002, 19:03
zoeits gebeurt dagelijks...meid laat je niet klein maken allah swt is groot en als je in hem gelooft dan zal hij je zeker door deze periode helpen..allah swt zal je steun aan hem nooit weigeren en hij is er altijd voor je...masha allah dat je een hoofddoek bent gaan dragen..ik ben trots op je..en meerdere mensen zullen dat op je zijn..je bent dapper..Justice Will Be served

Boo
13-12-2002, 19:45
Origineel gepost door Guadaloupe Ongeveer twee weken geleden heb ik besluit genomen om een hoofddoek te dragen met alle consequenties hier op aarde. Ik had vele verhalen gehoord over hoe ze naar je kijken met een hoofddoek. Het was in ieder geval niet iets positiefs. Ene keer werd je om je hoofddoek afgewezen, je mist wat vaker de tram. Maar dat is niet eens zo erg. Want gister werd ik zonder pardon op staande voet ontslagen en de reden 'je mag geen enkel hoofddeksel' jammer jammer, vond het heel betreurend zoiets te moeten horen. Ik ben nu volgens ZARA niet meer representatief............mijn manager vind het jammer, hij wilt ook echt dat ik blijf, tis alleen zo dat HR laatste woord heeft. Nu, nu mag ik in de magazijn gaan werken om mijn opzegtermijn vol te maken :( of anders mijn overuren opnemen en me vakantiedagen!!! Ik dacht eerst ik ga naar rechtshulp als ik word ontslagen, maar nu, ik zie dat het geen nut heeft......bedrijfskleding past niet met hoofddoek. Maar goed, ik moest het even kwijt, salaam Hoi Guadaloupe, Ik ben heel erg trots op zulke meisjes die een hoofddoek dragen. Het slaat echt nergens op dat jij om die reden je baan kwijt bent. Insha'Allah vind je snel een baan waar ze je wel met hoofddoek accepteren, want wie wil nou een baas, die je geloof niet respecteerd??? Groetjes, Fa

mimi_tangaouia
13-12-2002, 22:15
Origineel gepost door Guadaloupe Insha Allah ik neem zsm contact op met adb tank joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee youre welcome en succes ik zla voor je duimen :goedzo:

khadies17
13-12-2002, 22:26

Origineel gepost door Guadaloupe Ongeveer twee weken geleden heb ik besluit genomen om een hoofddoek te dragen met alle consequenties hier op aarde. Ik had vele verhalen gehoord over hoe ze naar je kijken met een hoofddoek. Het was in ieder geval niet iets positiefs. Ene keer werd je om je hoofddoek afgewezen, je mist wat vaker de tram. Maar dat is niet eens zo erg. Want gister werd ik zonder pardon op staande voet ontslagen en de reden 'je mag geen enkel hoofddeksel' jammer jammer, vond het heel betreurend zoiets te moeten horen. Ik ben nu volgens ZARA niet meer representatief............mijn manager vind het jammer, hij wilt ook echt dat ik blijf, tis alleen zo dat HR laatste woord heeft. Nu, nu mag ik in de magazijn gaan werken om mijn opzegtermijn vol te maken :( of anders mijn overuren opnemen en me vakantiedagen!!! Ik dacht eerst ik ga naar rechtshulp als ik word ontslagen, maar nu, ik zie dat het geen nut heeft......bedrijfskleding past niet met hoofddoek. Maar goed, ik moest het even kwijt, salaam He meid, het is leuk om te horen dat er nog een moslim meisje een hoofddoek draagt. Wat betreft je werk wel erg jammer, je moet ze wel laten blijken dat je boos bent maar ze moeten ook zien dat je trots bent over je hoofddoek.. je kan insallah een betere baan krijgen. alles wat er gebeurt is allah (swt) zijn wil.Dus je weet maar nooit meschien is het beter als je daar weg bent. Groetjes :zwaai: