Bekijk originele versie : Paniekaanvallen; ken je dit?
yassine23
13-12-2002, 15:25
Hallo allemaal,
Sinds een aantal jaren heb ik last van paniekaanvallen.
Wat houd dat nou in.
Je krijgt ineens een naar gevoel; gevoel om flauw te vallen, bang om dood te gaan. Handen gaan tintelen, raar voelen.
Wie kent dit?
Wie heeft dit gehad en hoelang heb je het gehad en/of ben je er vanaf gekomen en hoe?
Ik wil graag wat ervaringen uitwisselen met mensen.
Groetjes,
alhoceima
13-12-2002, 16:07
Salaam Alaikoem broeder
Ik weet precies waar je over praat, dit lijkt wel een vorm van hyperventilatie waar je het over hebt….ik zelf heb er ook een hele lange tijd last van gehad….af en toe heb ik het nog steeds, ik zal je vertellen hoe het bij mij begon…ik begon steeds vaker aan de dood te denken…ik dacht ieder moment:"nu ga ik dood" als ik maar een kleine tinteling ergens voelde!! wallah ik lag er echt nachtenlang wakker van…trillende benen…jankbuien…echt ik dacht dat ik gek werd!! de dood speelde gewoon de hele tijd in mijn hoofd…het werd gewoon echt een lweswes…echt jarenlang heb ik ermee gezeten, nergens meer zin in….ik dacht we gaan toch dood….dus waarom zou ik de moeite doen…..maar goed nu elhemdoelilah heb ik er minder last van….maar broeder ik zou je aanraden veel koran enzo te lezen,,……
InsjaAllah kom je er vanaf
Salaam Alaikoem
Een zuster
hyperventilatie....jah daar heb ik ook last van...ik vind het zo'n naar gevoel.. ik kan er niet mee om gaan.. ik ben dan zo angstig en bang...en ga huilen...en me eigen druk maken..heb het nog steeds en ik vind het heel moeilijk om er mee om te gaan. ik ben al naar de dokter geweest en jah.. ze hebben er niks voor! veel praten helpt ....maare jah...! trillen doe ik dan ook ..als ik slapen ga.. dan trilt me hele lichaam terwijl ik het nie eens koud heb..ik voel dan warm aan!
duss ik weet hoe je je voelt!! is niet normaal dat gevoel....
dat gevoel dat je dan hebt is nie uitteleggen ... het zit binnenin en wilt niet wegg..
veel liefs hanane..
hmmm nog nooit gehad......:rolleyes:
=emsoem=
Hindaatje
13-12-2002, 21:51
Volgens mij heb ik nu zoiets :maf: :boos:
:rolleyes:
hyperventilatie en paniekaanvallen zijn niet hetzelfde.
Bij een paniekaanval kan je echter ook hyperventilleren, maar het hoeft niet.
Juf_Nora
13-12-2002, 22:52
Origineel gepost door doc25
hyperventilatie en paniekaanvallen zijn niet hetzelfde.
Bij een paniekaanval kan je echter ook hyperventilleren, maar het hoeft niet.
Doc has spoken!
Origineel gepost door hanane1
hyperventilatie....jah daar heb ik ook last van...ik vind het zo'n naar gevoel.. ik kan er niet mee om gaan.. ik ben dan zo angstig en bang...en ga huilen...en me eigen druk maken..heb het nog steeds en ik vind het heel moeilijk om er mee om te gaan. ik ben al naar de dokter geweest en jah.. ze hebben er niks voor! veel praten helpt ....maare jah...! trillen doe ik dan ook ..als ik slapen ga.. dan trilt me hele lichaam terwijl ik het nie eens koud heb..ik voel dan warm aan!
duss ik weet hoe je je voelt!! is niet normaal dat gevoel....
dat gevoel dat je dan hebt is nie uitteleggen ... het zit binnenin en wilt niet wegg..
veel liefs hanane..
ik heb precies hetzelfde vooral dat trilgedoe ik word er echt gek van
that's why I always keep my cool...cuz I'm doelloos:D:D:D
ik heb ook last van paniek-aanvallen! vooral in drukke bussen, treinen en metro's! dan krijg ik het zo benauwd, gaat m'n hart tekeer en denk ik dat ik stik ofzo!
soms ook het gevoel dat ik m'n tong ga inslikken! echt waar, is niet leuk maar je leert er van eigens mee omgaan!
jah het is echt moeilijk hoor!!! zo lastig...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.