Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mooiste/Vreselijkste moment 2002

yassine23
13-12-2002, 15:15

Ook al is het jaar 2002 nog niet voorbij toch vroeg ik mij af wat nou jullie mooiste moment OF vreselijkste moment in het jaar 2002 was.

LELA_KINKY
13-12-2002, 15:16
mijn mooiste moment was toen ik dit jaar voor het eerst in jaren mijn vaderland marokko bezocht damn i love that country

Drugsdealer
13-12-2002, 15:17
Ergst was.... toen ik "Ja, ik wil met je trouwen" zei tegen mijn Ex-Vrouw!

naoual_tangawia
13-12-2002, 15:26
mooiste....ik heb zoveel mooie momenten gehad zoals overgaan en naar marokko gaan....bruiloft van mijn neef enz... slechtste moment/moeilijkste moment: toen me oom een maand geleden overleed

SamiaGirl
13-12-2002, 15:26

Ik heb nog 2 weken doeess er kan van alles gebeuren :stout:

layla222
13-12-2002, 15:28
ergste moment was dit jaar het kwijtraken van een heel dierbaar iemand ............. heel pijnlijk ....... mooiste moment van dit jaar ........................ de dag dat mijn man en ik officeel getrouwd waren.......................... het heeft 3 jaar geduurd nadat alle ouders en familie toestemden met ons huwelijk.................. Mensen hebben ons drie jaar tegengewerkt ...............en nu hebben ze uiteindelijk geaccepteerd dat we gewoon bij elkaar moeten zijn !!bij elkaar horen................. we hebben een heeeeeeeeeeeeelllllllllleeeeeeee lange weg afgelegd en gevochten om dit te hebben moeten winnen .. dus die dag voelde voor ons als een OVERWINNING dat we het toch van iedereen hebben gewonnen !!!en we zijn nu na al die jaren nog steeds :Iluvu: oke dat was het :zwaai:

DEUGNIET
13-12-2002, 15:29
Origineel gepost door doenja_18 mooiste moment was toch toen ik het roze briefje in mijn handen had. :) ergste was toen ik de blauwe briefje ontving. de tijd van de belastingen.

Guadaloupe
13-12-2002, 15:32
toen ik alhamdoulilah mijn hijaab ben gaan dragen dat was mijn toppunt en mn dieptepunt.......toen ik afscheid nam van een hele goede persoon

hakima121
13-12-2002, 15:33
emschoem het blauwe briefje dan wel ik zat nog te denken eerst wat bedoelt ie met blauw briefje??????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????en toen zag ik het de marokanen denken aan de belastingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb alleen slechte momenten gehad de mooie moeten nog komen dat is binnekort de trouw van mijn enige zus met die hele hele TOFFE TOEKOMSTIGE SCHOONBROER inchallah!!!!!!!!!! hou jullie goed

Marocana
13-12-2002, 15:36
Alles stabiel, geen hoogtepunten noch dieptepunten. Groet, Marocana

DEUGNIET
13-12-2002, 15:39
Origineel gepost door hakima121 emschoem het blauwe briefje dan wel ik zat nog te denken eerst wat bedoelt ie met blauw briefje??????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????en toen zag ik het de marokanen denken aan de belastingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb alleen slechte momenten gehad de mooie moeten nog komen dat is binnekort de trouw van mijn enige zus met die hele hele TOFFE TOEKOMSTIGE SCHOONBROER inchallah!!!!!!!!!! hou jullie goed wat is een emshoem??

nima
13-12-2002, 15:41
TOEN MIJ MOEDER LAHIERAHMAHA OVERLEED MINA

yassine23
13-12-2002, 15:41
Origineel gepost door Marocana Alles stabiel, geen hoogtepunten noch dieptepunten. Groet, Marocana hamdoulilah

Endless
13-12-2002, 15:47
21.11.2002 was op mijn verjaardag,wat eigenlijk een leuke dag hoorde te zijn,maar die dag brak iemand ook mijn hart.:(:( Mijn leukste dag....................heb ik niet,ik ben elke dag gelukkig dank allah voor de gezondheid van mij en me familie.

Noa
13-12-2002, 15:52

vreselijkst moment is dat een dierbaar persoon van mij heen is gegaan...... mooiste moment dat ik voor de 2e keer tante ben geworden.....