Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : To let go

LELA_KINKY
13-12-2002, 15:04

how dificult is it to let some one you love go kunnne jullie dat wel als iemand van wie je heel erg veel houd weg gaat bij je

Toufik19
13-12-2002, 15:05
dat betekent dan dat die niet van jou houdt

cheetah
13-12-2002, 15:07
doorgaan.. en veel geduld hebben.. hoe moeilijk dat ook is...

Brownsugar
13-12-2002, 15:08
hET IS MOEILIJK MAAR SOMS IS HET BETER GEWOON.

rachidas
13-12-2002, 15:13

gewoon hem bedreigen.....dat ie terug moet komen.... en bellen en brieven schrijven .... chanteren die handel ... wil je mijn pistool lenen want ik heb het nu effe niet nodig ...

LELA_KINKY
13-12-2002, 15:13
thats what i tought also because als iemand jou los laat that means dat diegen niet genoeg van je houd anders kan die je niet loslaten

FaDiKa
13-12-2002, 15:24
It means, that diegene ook doorheeft that you are a psycho. Daarom denk ik that he's leaving you en ik vind that he's right 'cause I also denk dat jij een psychopaat bent.

mimi_tangaouia
13-12-2002, 15:30
Origineel gepost door FaDiKa It means, that diegene ook doorheeft that you are a psycho. Daarom denk ik that he's leaving you en ik vind that he's right 'cause I also denk dat jij een psychopaat bent. wat een flauw antwoord zeg, iedereen kraakt haar ook af, ik snap ook wel waarom, omdat sommige onderwerpen een beetje moeilijk liggen maar nu snijd ze een normaal bespreekbaar onderwerp aan en dan zo een reactie heel erg flauw

rachidas
13-12-2002, 15:31
Origineel gepost door mimi_tangaouia wat een flauw antwoord zeg, iedereen kraakt haar ook af, ik snap ook wel waarom, omdat sommige onderwerpen een beetje moeilijk liggen maar nu snijd ze een normaal bespreekbaar onderwerp aan en dan zo een reactie heel erg flauw ze is tof lela-kinky................. maar echt een trut ..... ik like haar style no styl... my point exactly

FaDiKa
13-12-2002, 15:36
Origineel gepost door mimi_tangaouia wat een flauw antwoord zeg, iedereen kraakt haar ook af, ik snap ook wel waarom, omdat sommige onderwerpen een beetje moeilijk liggen maar nu snijd ze een normaal bespreekbaar onderwerp aan en dan zo een reactie heel erg flauw Flauwe topics, flauwe antwoorden..... :rolleyes: