Bekijk originele versie : ik kom altijd te laat... wat nu?
yassine23
13-12-2002, 15:01
Ik heb een probleem... dat nu toch wel seriuuse gevolgen aan begint te nemen...
ik kom altijd te laat.... overal...hoe ik ook me best doe...
hoe vroeg ik me wekker ook zet ik kom elke ochtend 5-30 minuten te laat op me werk!
ik word er echt helemaal strontziek van, maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen... niks helpt... 2 wekkers zetten...
(Dit is trouwens een probleem waar ik al zeker 6jaar mee loop)
het begon op de bassisschool...
middelbare school.... (mocht bij 1 school zelfs niet meer terug komen omdat ik _Altijd te laat kom)
maar nu heb ik een baan...en die staat op de tocht omdat ik nu echt veeel te laat kom elke dag..... ik moet nu echt wat zien te veranderen...
ik heb zelf het gevoel dat het misschien ligt bij negatief aandachttrekken ofzo....
heeft iemand misschien tips ofzo?
delila16
13-12-2002, 16:05
ik heb al wat eerder berichten van jou gelezen
ik heb vernomen dat je toch niet bepaald echt slim bent
dus dat je te laat komt kan er wel bij
yassine23
13-12-2002, 16:16
Origineel gepost door delila16
ik heb al wat eerder berichten van jou gelezen
ik heb vernomen dat je toch niet bepaald echt slim bent
dus dat je te laat komt kan er wel bij
nu weet ik zeker dat je niet al mijn berichten en topics hebt gelezen ...ga ze nog even lezen voordat je gaat verooooooooordelen.....maar toch bedankt voor je mening.....
delila16
13-12-2002, 16:19
in jouw zinsverband is het geen veroooooooooordelen maar oooooooooordelen
trouwens toen ik de helft zag
wist ik al meer dan genoeg
ik ga echt mijn kostbare tijd niet aan jou verspillen
--xxxxx-- moi
yassine23
13-12-2002, 16:21
toch maar bedankt.....choukran........
delila16
13-12-2002, 16:23
geen dank
het ga je goed jongen
inshaallah zal je ooit het juiste pad bewandelen
yassine23
13-12-2002, 16:29
ik ben wel een meneer voor je kleine delila ...voortaan wil ik je niet zien op de topics die ik open yallah vertrek kleine .......
wa hada asdaa3....
de topic van dat vidio stukje heb ik van een (iemand) op mijn pm gekregen vandaar dat ik het heb gepost a delila .......ik heb respect voor iedereen hier .....en ik word ook gerespecteerd door iedereen behalve door jou dan.....
zin_el_khatar
13-12-2002, 16:29
ik kom ook altijd te laat
ik kan er niets aandoen
het gebeurt gewoon
delila16
13-12-2002, 16:35
Mijn excuses meneer,
Ik zal me strikt aan U verlangens houden
SweetRose
13-12-2002, 18:10
sneller je handjes gebruiken om je sneller klaar te maken om te vertrekken...je wekker een uur vroeger zetten..misschien helpt dat
maar rij vooral niet sneller hé!!!!!!
das verboden :D
:zwaai:
ik kan je helaas niet helpen............
kom zelf ook altijd te laat!
ga eerder naar bed.. wallah dat helpt echt.. bij mij dan..
wat d8 je van vroeg naar bed gaan:D
nasira
Salaam Jasine
Ik heb precies dezelfde probleem, maar dan heel mijn leven, het is gewoon vreselijk,,Ik weet ook niet hoe ik dit moet verhelpen, mensen die mijn kennen zijn het al gewend van mijn,,dus ja,,op school ook, ik ben de enigste allochtoon dus ja dan valt het helemaal op...
Maar meeste Marokanen zijn bekend dat ze niet op tijd komen, ik heb ooit gelezen dat het komt doordat we dag tot dag leven en ja,,,verder kom ik me niet herinderen..
Na de Kerst Vakantie ga ik proberen op tijd te zijn op school, want ik heb het etiketje al opgeplakt gekeren DAT IK ALTIJD TE LAAT KOM....
SUCCES SALAAMA (het komt wel goed)
yassine23
15-12-2002, 13:35
Origineel gepost door masrawy
ga eerder naar bed.. wallah dat helpt echt.. bij mij dan..
das ook een probleem bij mij ,ik kan nooit vroeg naar bed gaan wegens omstandigheden....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.