Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is er met mij??

dameee24
25-07-2010, 18:19

Salaam wa3alikom, Ik heb het op dit moment heel erg moeilijk, heb een hele nare/verschrikkerlijke dingen meegemaakt in een korte tijd.Ik dacht dat ik hierover heen was, en dat ik het achter me kon laten, maar het lijkt steeds erger te worden. Ik ben ook helemaal mezelf niet meer, het lijkt wel of ik vanbinnen geen gevoel meer heb. Ik word steeds agressiever en bozer en kwader op alles en iedereen, maak ruzie met iedereen, ben verdrietig, en gevoelloos. ik haat alles en iedereen. ik ben begonnen met bidden, en wil dat dat het stopt en ik weet dat het tijd nodig heeft, maar het lijkt of ik steeeds gekker word. alles loopt mis, en ik weet niet wat ik moet doen.... is er iemand die dit gevoel ook heeft,of heeft gehad? of iemand die advies voor mij heeft?

-halawat-
25-07-2010, 20:01
heb esbar en idd doe dua en bid veel en praat t van je af lucht je hart bij iemand die je vertrouwt ghair inshaAllah pm maar als je je hart wilt luchten

saida_tetouania
26-07-2010, 00:15
Ik heb het vaak gehad, ik begrijp hoe je je voelt meid, dat je het leven even niet ziet zitten, en alles en iedereen haat!! Maar je weet toch tegelijkertijd dat je fout zit en dat het aan jezelf ligt en niet aan de anderen. Ik zou er ook een oplossing voor willen vinden, maar ik probeer gewoon uit de buurt van ''mensen'' te blijven dan en doe gewoon mijn ding. Is lastig, maar Ghair inshallah