Bekijk originele versie : bewakingscamera
kaasvaak
13-12-2002, 14:49
een van die junks hiero waar ik werk, kwam net thuis met de bewakingscamera van de sigarenboer, die had ie gevonden zei die, met bijbehorende videorecorder. net effe een stukkie gekeken van de band (die zat er gewoon nog in). echt superdwaas om te zien,
maar in ieder geval, hij heeft nu dus een bewakingscamera op zijn kamer gehangen..
(boeit dit???? misschien had je erbij moeten zijn om het grappige ervan in te zien)
DEUGNIET
13-12-2002, 14:53
Origineel gepost door kaasvaak
een van die junks hiero waar ik werk, kwam net thuis met de bewakingscamera van de sigarenboer, die had ie gevonden zei die, met bijbehorende videorecorder. net effe een stukkie gekeken van de band (die zat er gewoon nog in). echt superdwaas om te zien,
maar in ieder geval, hij heeft nu dus een bewakingscamera op zijn kamer gehangen..
(boeit dit???? misschien had je erbij moeten zijn om het grappige ervan in te zien)
vertel eens,
wat is het grappigste aan??
kaasvaak
13-12-2002, 14:55
Origineel gepost door DEUGNIET
vertel eens,
wat is het grappigste aan??
1 dat je zit te kijken naar een film die totaal niet boeit, je ziet mensen wat heen en weer lopen en dingen afrekenen en een gekke junk die het fantastisch vindt, kijkt met je mee.
2 hij heeft dat ding op zijn kamer gehangen.
DEUGNIET
13-12-2002, 14:57
1 dat je zit te kijken naar een film die totaal niet boeit, je ziet mensen wat heen en weer lopen en dingen afrekenen en een gekke junk die het fantastisch vindt, kijkt met je mee.
2 hij heeft dat ding op zijn kamer gehangen.
1 ik zou er van slaap vallen. omdat er niets spannends gebeurt.
2 hij heeft het in zijn kamer opgehangen. dat is wel cool. maar werkt het??
kaasvaak
13-12-2002, 14:58
Origineel gepost door DEUGNIET
1 ik zou er van slaap vallen. omdat er niets spannends gebeurt.
2 hij heeft het in zijn kamer opgehangen. dat is wel cool. maar werkt het??
1 dat is juist het grappige, er gebeurt geen kloote en die googem vond het helemaal geweldig.
2 het werkt.
Drugsdealer
13-12-2002, 14:58
KlaasVaak....
Bedankt voor dit stukje onbelangrijk Informatie.
KlaasVaak for President!
DEUGNIET
13-12-2002, 14:59
1 dat is juist het grappige, er gebeurt geen kloote en die googem vond het helemaal geweldig.
2 het werkt.
1 :giechel:
2 :cool: als hij maar niet iets anders gaat filmen??
kaasvaak
13-12-2002, 14:59
Origineel gepost door Drugsdealer
KlaasVaak....
Bedankt voor dit stukje onbelangrijk Informatie.
KlaasVaak for President!
graag gedaan
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.