Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hulp Nodig

Baz00ka
25-07-2010, 12:39

Hallo Ik heb gisteren een laptop gekocht nieuw sowieso, en ik heb zo´n Office 2007 die ik 60 dagen mag uitproberen. Uiteraard wil ik dat VOLLEDIG hebben en dus meer dan 60 dagen, gewoon zo lang ik het wil. ik zoek dus op internet naar productcode office 2007. Ik heb eentje gevonden en die werd gelijk geaccepteerd. Maar, als ik nu Word of PPT ofzo open, dan komt ineens een Wizard ding en zegt dat ik moet activeren. Ik kan dat doen via internet of telefonisch. Ik kies dus via internet. Dan komt er een andere balkje met de mededeling: De software kan niet worden geactiveerd omdat de productcode waarmee u de software hebt geinstalleerd niet geldig is . verder staat er: Verwijder de installatie van de software en installeer deze vervolgens met een geldige productcode. MENSEN IK MAG NOG MAAR 5x OFFICE GEBRUIKEN. HELP MIJ!!!! Ik paas groene dingen als me kan helpen.

Joacim
25-07-2010, 13:42
Dan komt er een andere balkje met de mededeling: De software kan niet worden geactiveerd omdat de productcode waarmee u de software hebt geinstalleerd niet geldig is . verder staat er: Verwijder de installatie van de software en installeer deze vervolgens met een geldige productcode. Klopt, de productcode is al in gebruik. Nu zou je Office kunnen deïnstalleren en een andere versie installeren. Maar die andere versie moet je dan wel op cd of schijf hebben. In dit geval kan helpen dat je met je browser (liefst internet explorer) surft naar: http://www.microsoft.com/genuine/ (er mag geen prgramma van Office actief zijn) Je klikt op 'Office valideren' (in linkerkolom) Waarschijnlijk krijg je een melding dat je een niet legitiem exemplaar hebt. Vervolgens downloaden: http://www.speedyshare.com/files/23513163/OGACheckControl.dll Is dit bestand binnen muis erop, rechtsklik en kopiëren. Je sluit alle internetbrowsers af. Ga naar C:\Windows\System32 (kun je dit niet vinden klik open Deze computer of Computer open) In System32 scroll je naar beneden en verwijdert 3 bestanden met in naam oga.check (kan met hoofdletters staan) Na verwijdering muis in map (System 32), rechtsklik en Plakken. Office starten en kijken of er iets is gewijzigd.