Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alternatieve hulpmiddelen tegen tandpijn

Pagina's : [1] 2

Chaimav
23-07-2010, 23:53

[ dames, heeft iemand tips? ik ga dooood van de pijn,had vandaag de laatste behandeling van mijn tand, ik hou het niet uit van de pijn, mijn maag zit vol ibrufen, ik wil er geen bijnemen, water n zout helpt ook niet meer. wat kan ik doen tegen die pijn?]

miss_Yoyo
23-07-2010, 23:59
Hoeveel mg Ibuprofen heb je al gehad vandaag? En hoeveel neem je er per keer in?

Chaimav
24-07-2010, 00:03
Hoeveel mg Ibuprofen heb je al gehad vandaag? En hoeveel neem je er per keer in? ik ben vandaag gestopt bij 6x 600mg de voorbije dagen nam ik 10 a 12 per dag :( hij heftige pijnstoten neem ik er 2 per keer

Doortje
24-07-2010, 00:09
ik ben vandaag gestopt bij 6x 600mg de voorbije dagen nam ik 10 a 12 per dag :( hij heftige pijnstoten neem ik er 2 per keer Wat veel! :eek: Mag dat wel van je dokter? Jemig.... :(

Doortje
24-07-2010, 00:09

Leef je nog wel, eigenlijk? (Laihyster.)

MenA4ever
24-07-2010, 00:10
kruidnagel werkt verdovend

Doortje
24-07-2010, 00:12
Bij hevige tandpijn kneus je enkele blaadjes brandnetel tussen je handen of met een mes, maak een bolletje en stop dit, niet te diep, in het oor langs de kant van de tandpijn. Binnen de minuut is de pijn volledig weg. http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Tanden

Chaimav
24-07-2010, 00:17
Leef je nog wel, eigenlijk? (Laihyster.) half :( ben zwaar verdoofd, en voel me zo misselijk, de voorbije dagen kon ik di pillen nog verdragen, maar nu is het erover denk ik:( kruidnagel werkt verdovend heb ik jammer genoeg niet in huis Bij hevige tandpijn kneus je enkele blaadjes brandnetel tussen je handen of met een mes, maak een bolletje en stop dit, niet te diep, in het oor langs de kant van de tandpijn. Binnen de minuut is de pijn volledig weg. http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Tanden wederom niet in huis :(

MenA4ever
24-07-2010, 00:21
tabak werkt ook verdovend, de binnenste van een sigaret dus, gewoon kruimelen en in je mond doen. Als je man/vader/broer evt rookt ;)

miss_Yoyo
24-07-2010, 00:28
ik ben vandaag gestopt bij 6x 600mg de voorbije dagen nam ik 10 a 12 per dag :( hij heftige pijnstoten neem ik er 2 per keer Weuww.. Veel te veel madameke! En dat zonder maagbeschermer he? Is echt niet goed voor je maag. Max. 1200 mg per dag (in overeenstemming met je arts oplopend tot 2400 mg) Ik zou sowieso eerst contact opnemen met je arts. Bij echt heftige pijn zou je van deze adequatere pijnstilling moeten krijgen. Is veel effectiever dan verlichting zoeken in het alternatieve circuit! Uit een officiële ´medicijnentekst´: Mocht op korte termijn na de tandheelkundige ingreep de pijn niet afnemen of zelfs sterk toenemen ondanks de aangegeven medicatie, dan is overleg met de huisarts of de kaakchirurg aangewezen om verdere pijnstilling, eventueel ook op wat langere termijn, te delegeren. Beterschap, moge Allah je genezen!

Moslima_90
24-07-2010, 01:14
[ dames, heeft iemand tips? ik ga dooood van de pijn,had vandaag de laatste behandeling van mijn tand, ik hou het niet uit van de pijn, mijn maag zit vol ibrufen, ik wil er geen bijnemen, water n zout helpt ook niet meer. wat kan ik doen tegen die pijn?] Selaamou alaikoem, Plaats een vinger op de pijnlijke tand en reciteer 7x Soera Al Fatiha en moge Allah je genezen ( Ameen ) Wa alaikoemselaam.

Couture_Jewelry
24-07-2010, 08:21
Allahi sjafik amin Tandpijn is 1 van de ergste pijnen ik weet er helaas alles van ik wens je veel beterschap meid en inshaallah genees je snel en verdwijnt je pijn.

Leuke_spullen
24-07-2010, 08:24
Ik wens je veel succes meid. Ik weet hoe het is, je kan van alles hebben maar kiespijn dat is gewoon niet normaal. Bij mij helpt de Ibuprofen 600mg harstikke goed. Heb er net nog een ingenomen, zit hier ook met ernstige pijn!!

safsoofa
24-07-2010, 13:10
[ dames, heeft iemand tips? ik ga dooood van de pijn,had vandaag de laatste behandeling van mijn tand, ik hou het niet uit van de pijn, mijn maag zit vol ibrufen, ik wil er geen bijnemen, water n zout helpt ook niet meer. wat kan ik doen tegen die pijn?] probeer is kruidnagel (foto) http://www.ergogenics.org/2005/kruidnagel.jpg het is bekend zelfs bij de tandarts om tandpijn te verminderen,moet je zeker doen. Alsje kruidnagel olie hebt kan je ook gebruiken, smeer het gewoon rond en op de tand of als je gewoon kruidnagel gebruikt maak er een smeersel van en smeer op de tand. maar je moet zorgen dat je een afspraak met de tandarts maakt- belangerijk, daar zien ze via een X-ray wat de probleem is, het kan zijn dat je aleen een vulling nodig hebt of dat je tand eruit moet Moge Allah swt je hiermee helpen en geduld geven .. salaam

killerqueen
24-07-2010, 22:24

probeer is kruidnagel (foto) http://www.ergogenics.org/2005/kruidnagel.jpg het is bekend zelfs bij de tandarts om tandpijn te verminderen,moet je zeker doen. Alsje kruidnagel olie hebt kan je ook gebruiken, smeer het gewoon rond en op de tand of als je gewoon kruidnagel gebruikt maak er een smeersel van en smeer op de tand. maar je moet zorgen dat je een afspraak met de tandarts maakt- belangerijk, daar zien ze via een X-ray wat de probleem is, het kan zijn dat je aleen een vulling nodig hebt of dat je tand eruit moet Moge Allah swt je hiermee helpen en geduld geven .. salaam lol dat wild eik ook net gaan plaatsen. Kruidnagel helpt inderdaad:D

Pagina's : [1] 2