Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eindelijkkkk

crazy_TETOUANIA
13-08-2004, 23:52

heb me oom terug gevonden na jaren zoeken en nu gaan we zondag naar hem toe ik ben zenuwachtig en ik hoorde ook nu dat me stief oma leeft die ik nooit heb gezien ik ben heel blij aan 1 kant maar ik vindt het zo raar wie heeft dit wel eens mee gemaakt

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 23:55
feli:hoera: veel succes :zwaai:

BentFes
13-08-2004, 23:55
Elhamdoulillah heb je hem terug gevonden. Je mag van geluk spreken. ;) Ben echt blij voor je! :blauwkus: Ik ben het aan het meemaken.

Psychologe
13-08-2004, 23:57
Nee nog nooit meegemaakt, maar dit is eerder een verhaal dan een stelling. Hoort dit niet ergens anders thuis, zoals onzinhoekje ofzo???? ps. voel je niet aangevallen ofzo, ik ben gewoon benieuwd.... :zwaai:

crazy_TETOUANIA
13-08-2004, 23:57

Origineel gepost door BentFes Elhamdoulillah heb je hem terug gevonden. Je mag van geluk spreken. ;) Ben echt blij voor je! :blauwkus: Ik ben het aan het meemaken. ja ik had de hoop ook op geven tot dat hij belde hoe sit het bij jouw asl ik vragen mag

crazy_TETOUANIA
13-08-2004, 23:58
Origineel gepost door Psychologe Nee nog nooit meegemaakt, maar dit is eerder een verhaal dan een stelling. Hoort dit niet ergens anders thuis, zoals onzinhoekje ofzo???? ps. voel je niet aangevallen ofzo, ik ben gewoon benieuwd.... :zwaai: het hoe ook niet perse een stelling te zijn :)

Jasmina
14-08-2004, 00:12
Leuk voor je meid! Succes zondag!!! Ik zal voor je duimen ;) jasmina :zwaai:

crazy_TETOUANIA
14-08-2004, 00:22
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Leuk voor je meid! Succes zondag!!! Ik zal voor je duimen ;) jasmina :zwaai: thanx love ya