Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen...

Pagina's : [1] 2

BentFes
13-08-2004, 23:02

Trouwen met iemand waar je niet verliefd op bent. Durf je dat te doen? Wil je dat?

Tamqeyast
13-08-2004, 23:03
Nee zal het nooit doen...??

Loveable
13-08-2004, 23:04
Moet van diegene houden en de persoon net zo goed kennen als dat ik mezelf ken, anders durf ik het niet aan.

Jasmina
13-08-2004, 23:06
Zou ik nooit doen. Wat is jou avatar zwart, ben je depressief :confused:

BentFes
13-08-2004, 23:07

Origineel gepost door Simo_en_jasmina Zou ik nooit doen. Wat is jou avatar zwart, ben je depressief :confused: Hmm, nee depressief is niet het juiste woord. Ik denk dat het lichtje kapot is. Inshallah zal ik die gauw weer maken en krijgen we een leuke avatar! ;)

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 23:08
ehm ik moet me wel aangetrokken voelen tot die persoon. Verliefd zijn kan later nog komen i guess :confused: ps moeilijke vraag

BentFes
13-08-2004, 23:08
Persoonlijk wil ik liever trouwen met iemand waar ik niet verliefd op ben. Don't ask me why. :o Ik durf het wel en ik zou het ook liever willen.

Jasmina
13-08-2004, 23:09
Origineel gepost door BentFes Hmm, nee depressief is niet het juiste woord. Ik denk dat het lichtje kapot is. Inshallah zal ik die gauw weer maken en krijgen we een leuke avatar! ;) Insjallah ;)

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 23:10
Insha`allah hbiba ;)

BentFes
13-08-2004, 23:10
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ehm ik moet me wel aangetrokken voelen tot die persoon. Verliefd zijn kan later nog komen i guess :confused: ps moeilijke vraag Ofcourse, anders ga je niet met hem trouwen! :D ps. Ja, sorry. :o

Tamqeyast
13-08-2004, 23:11
Origineel gepost door BentFes Ofcourse, anders ga je niet met hem trouwen! :D ps. Ja, sorry. :o hahah drom :o

Psychologe
14-08-2004, 00:00
Ik moet niet alleen verliefd zijn op hem, maar van hem houden!!! Het is wel de persoon waarmee ik de rest van mijn leven mee door zal brengen....

miss_arif
14-08-2004, 00:02
ik zou het niet weten, het leven zit vol verassingen :D en tenslotte, alles is mektab

MocrowGirlBella
14-08-2004, 00:02
Origineel gepost door Psychologe Ik moet niet alleen verliefd zijn op hem, maar van hem houden!!! Het is wel de persoon waarmee ik de rest van mijn leven mee door zal brengen.... :goedzo:

Nidel
14-08-2004, 00:04

Origineel gepost door BentFes Trouwen met iemand waar je niet verliefd op bent. Durf je dat te doen? Wil je dat? Trouwen is geen spelletje. Ik heb er veel bij nagedacht. Ja, ik durf het doen. En ik bedoel ermee dat je in de richting gaat van een persoon zoals jij het wilt en zoals zij het wil. Beiden willen een zo iemand en je hebt dus elkaar gevonden (via derde (meer islamitisch) dan kun je achteraf toch wel verliefd worden omdat je in je hoofd al een bepaald beeld hebt over die persoon of je kan iemand ontmoeten tijdens het shoppen maar dat is dan ofwel liefde op het eerste zicht, of praatjes of of gewoon elkaar leren kennen (het kan in beide gevallen goed / slecht uitlopen dus zit ik weer aan het denken.....

Pagina's : [1] 2