Bekijk originele versie : .
hmmmmm.....ken ik jouw :confused:
=emsoem=
aa piemel trekker aaa eihoofd :kwaad:
lompe domos:ego:
=emsoem=
MAROCGIRRLLY
13-12-2002, 13:47
ken jij mij?????????
one love :maf2:
hahaa
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
hmmmmm.....ken ik jouw :confused:
=emsoem=
Ik ben diegene die je eerst flinke hoeken had gegeven maar dat weet je niet meer... Ze waren best wel hard namelijk :D
Origineel gepost door RaZer
Ik ben diegene die je eerst flinke hoeken had gegeven maar dat weet je niet meer... Ze waren best wel hard namelijk :D
oee jah toen :giechel:
was niet meer normaal....mensen die dronken zijn kennen geen grensen....:D :D :D :D
=emsoem=
oee jah toen :giechel:
was niet meer normaal....mensen die dronken zijn kennen geen grensen....:D :D :D :D
=emsoem=
Ja jij ging echt te ver... en ookal wist je niet wat je deed toch vond ik je te ver gaan :D :D
MAROCGIRRLLY
13-12-2002, 14:02
hallo!!!!!!!maar ik ken jullie ook niet..
whahahhaha
dag
Origineel gepost door MAROCGIRRLLY
hallo!!!!!!!maar ik ken jullie ook niet..
whahahhaha
dag
whahahahahahaha
Ik ken jou ook niet :maf2:
Origineel gepost door RaZer
Ja jij ging echt te ver... en ookal wist je niet wat je deed toch vond ik je te ver gaan :D :D
ik zei alleen heeyyyyy bezopen bitsch.... :rolleyes: en ik kreeg zomaar meteen 3000 klappen....ben nog steeds blauw :D
=emsoem=
ik zei alleen heeyyyyy bezopen bitsch.... :rolleyes: en ik kreeg zomaar meteen 3000 klappen....ben nog steeds blauw :D
=emsoem=
Ik zie het al... alchohol en de klappen van mij hebben duidelijk veel shade aangebracht aan jou geheugen :jammer:
oke oke je hebt gewonnen :D
normaal geef ik niet op...maar ik moet weg :D :D
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.