Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Achteromkijken naar vrouw loopt verkeerd af

Pagina's : [1] 2

Raihana
13-08-2004, 21:23

Een 30-jarige bromfietser is gisteravond in Alkmaar met zijn bromfiets tegen een lantaarnpaal aangereden nadat hij teveel aandacht had voor een vrouw die hij net had gepasseerd. De man, onder invloed van drank en drugs, reed kort na middernacht met zijn bromfiets over de Noorderkade toen hij de vrouw zag lopen. Hij passeerde de 25-jarige vrouw, keek achterom en riep "Hé, lekker ding" naar haar. Vervolgens reed hij achteromkijkend tegen de lantaarnpaal. Heel lachwekkend dit.. :hihi:

tonk
13-08-2004, 21:26
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/lachen/laughing-smiley-012.gif Daar had ik nou graag bij willen zijn.

Raihana
13-08-2004, 21:35
Origineel gepost door uhhhh Lach maar, ik heb wel eens een auto hierdoor total loss gereden.... niet mijn auto maar die ik raakte. Het ergste is dat ze er van achter heel OK uitzag, van voor was het een griezel. Was je ook dronken?

tonk
13-08-2004, 21:44
Origineel gepost door uhhhh Lach maar, ik heb wel eens een auto hierdoor total loss gereden.... niet mijn auto maar die ik raakte. Het ergste is dat ze er van achter heel OK uitzag, van voor was het een griezel. http://www.click-smilies.de/sammlung0304/lachen/laughing-smiley-003.gif Vooral het griezel van voren staartje van het verhaal! http://www.click-smilies.de/sammlung0304/lachen/laughing-smiley-009.gif

Poesycat
13-08-2004, 21:44

Origineel gepost door Raihana Een 30-jarige bromfietser is gisteravond in Alkmaar met zijn bromfiets tegen een lantaarnpaal aangereden nadat hij teveel aandacht had voor een vrouw die hij net had gepasseerd. De man, onder invloed van drank en drugs, reed kort na middernacht met zijn bromfiets over de Noorderkade toen hij de vrouw zag lopen. Hij passeerde de 25-jarige vrouw, keek achterom en riep "Hé, lekker ding" naar haar. Vervolgens reed hij achteromkijkend tegen de lantaarnpaal. Heel lachwekkend dit.. :hihi: :giechel: :giechel:

tonk
13-08-2004, 21:50
Ergens is het ook wel heel schattig, toch? Man vind vrouw zo oververblindend mooi dat ie rest van de wereld vergeet. http://www.click-smilies.de/sammlung0304/liebe/love-smiley-021.gif

Heiba
13-08-2004, 22:15
Heb het eens meegemaat met een Marokkaanse knul die met zijn fiets tegen een stilstaande auto op knalde omdat hij het te druk had met omkijken. :hihi: En dan vooral je gezicht in de plooi houden en pas lachen als je een straat verder bent.

appie666
13-08-2004, 22:20
Origineel gepost door Heiba Heb het eens meegemaat met een Marokkaanse knul die met zijn fiets tegen een stilstaande auto op knalde omdat hij het te druk had met omkijken. :hihi: En dan vooral je gezicht in de plooi houden en pas lachen als je een straat verder bent. Aaah, ging je niet kijken hoe het met hem was?

SCHULDIG
13-08-2004, 22:22
Origineel gepost door appie666 Aaah, ging je niet kijken hoe het met hem was? Ewa safie die marokkaan was em gelijk gepeerd :hihi: :D

Heiba
13-08-2004, 22:24
Origineel gepost door appie666 Aaah, ging je niet kijken hoe het met hem was? :eek: Ben je dr gek, ga ik m ook nog ns belonen voor zn domme gestaar.

DePaRaBier
13-08-2004, 22:26
Arme dude.

appie666
13-08-2004, 22:27
Origineel gepost door Heiba :eek: Ben je dr gek, ga ik m ook nog ns belonen voor zn domme gestaar. Dat staren was misschien complimenteus bedoeld?

tonk
13-08-2004, 23:01
Origineel gepost door Corrie Grijnsssssssss, dit is nu echt zo'n gevalletje van god strafd meteen ;) En wedden dat God dan zelf stiekem ook even kijkt? :)

tonk
13-08-2004, 23:21
Dat hoop ik maar, van dat lachen door God. God komt vaak zo bloedserieus over, dus ik gun hem wel een lolletje.

tonk
13-08-2004, 23:53

Origineel gepost door kaasisgoed Tja, vooral dat woord bloedserieus geeft een nare smaak in de mond als je aan god denkt. Valt god flauw als hij een drupje bloed ziet?? :confused: Sorry, maar ik snap je opmerking niet helemaal.

Pagina's : [1] 2