Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Wij Zijn Vrouwen!!!! '

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LZN
13-08-2004, 20:52

Wie is er ook zo gek op make up zoals ik?? Ik ben echt gek erop en ik maak me vaak heel naturel op met baburoze lippenstift met een glansje en mn ogen heel donker. Ik geloof nie da er een vrouw is die NIET van make up houd. Want make up is VOOR ONS. WIJ HEBBEN HET RECHT OM ONS MOOI TE MAKEN!!!! Ook al zijn we mooi van onszelf :D In elk vrouw schuilt er een beetje liefde voor make up. OF ZE HET NU DRAAGT OF NIET!!! Daar geloof ik in. En dames laat jullie NIET DOEN DOOR DIE KLOOTZAKKEN VAN JONGENS!!!! WIJ HEBBEN HET RECHT OM MAKE UP TE GEBRUIKEN ALS WIJ ONS DAAR GOED BIJ VOELEN!!!! WIJ ZIJN VROUWEN ZOIETS STAAT ONS!!! Geloof niet in die praatjes VAN DIE KLOOTZAKKEN JONGENS DIE ZEGGEN DAT MAKE UP NIET MOOI IS!!!! ZIJ ZOUDEN GRAAG VROUW ZIJN MAAR DIE GELUK HEBBEN ZE NIET!!!!! Heb ik gelijk of heb ik gelijk!!!!.

Loveable
13-08-2004, 21:00
Ongelijk. Of geloof je niet in Allah?

Loveable
13-08-2004, 21:04
Je roept iedereen op om make-up te gebruiken, terwijl dit niet toegestaan is. Snapt ge nu wat ik bedoel? Niet dat ik niet van make-up hou, maar dat is mijn eigen zonde. Ik sleep de rest van de dames er niet in mee. :)

LaLa_SoFiA
13-08-2004, 21:11
Ja ik hou ook wel van make-up. Maar niet veel! Gewoon natuurlijk en niet zoals sommige meisjes doen, zo overdreven. Ze lijken dan net een clown vind ik.

Loveable
13-08-2004, 21:20

Origineel gepost door La__Haine IK GELOOF U NIE. BEWIJS MIJ DAT EN WAAROM ZOU DA NIE MOGE??? WAAROM?? Als ge dat draagt om jongens te versieren ja DAAAG das begrijpelijk ma toch nie voor uzelf??? IK WIL EBWIJZEN EN ZEG MIJ WAAROM HET NIE ZOu MOGE!!! (00293) Wat zegt de Islam over make-up? Vraag: Ik heb een vraag over wat de islam zegt over make-up. Het liefst hoe je eraan bent gekomen, dus met verwijzingen en zo............ En ik hoor dat sommige vrouwen zeggen dat als ze ongesteld zijn ze wel nagellak mogen dragen! Maar volgens mij mag dit zo wie zo al niet , dus ook niet als ze niet ongesteld zijn Antwoord: In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige Het gebruiken van make-up is opzich niet verboden maar de vraag nu is, waar het gebruikt wordt? En vooral in welke omstandigheden! Allah de Verhevene verbiedt de vrouw om haar schoonheid tentoon te stellen aan anderen behalve haar echtgenoot. Allah zegt in Soerat Annoure Aya 31: "En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij ook haar ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun schoonheid niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezem dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen behalve aan hun echtegenoten....." totdat Allah zegt in dezelfde vers: "En laten zij niet met hun voeten stampen om hun sieraden (in het Arabisch zienatiehiena = hun schoonheden) die zij verbergen te laten kennen." In de bovenstaande Aya leest men duidelijk het verbod dat Allah gelegd heeft op vrouwen om zich te versieren voor andere dan hun mannen. Wat betreft het nagellak, het is beter voor een moslima om het te vermijden, omdat het de huid bedekt, waardoor het water niet tot de huid komt tijdens het verrichten van Al wodo'. Hierdoor zal haar wodo' ongeldig zijn totdat zij het nagellak verwijderd. En Allah weet het het beste. Cyber-imam, Het team van al-Islaam.com

L7hobi_zina
13-08-2004, 21:21
:giechel: MAKE-UP DRAGEN VOOR JE ZELF?? Niet voor jongens dus? Aub ga Marmita eten jij...! Volgens mij begin je gek te worden! Lieve schat.. Ik durf te wedden dat als er geen mannen op de wereld rond liepen dat er geen enkele vrouw is die Make-up zou dragen..! En pleasse... Ik ben allang blij dat ik geen make-up op doe...! Van Make-up word je alleen maar lelijker..! Bewijs..: Ga trouwen en de volgende dag van je huwelijk word je wakker zonder make-up.. Ik durf te wedden dat die man van je allang zijn koffers in heeft gepakt en de scheidingsformulieren klaar staan...! Make-up is alleen maar afleggerij en troep...!! Voor 1 keertje bijv naar een feets ofzo is niet errug.., Maar elke dag.. no way.. :zwaai:

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 21:41
ik hou ook van make up en nee niet voor mannen aan te trekken want ik draag het niet naar buiten.

new
13-08-2004, 22:21
Origineel gepost door La__Haine Wie is er ook zo gek op make up zoals ik?? Ik ben echt gek erop en ik maak me vaak heel naturel op met baburoze lippenstift met een glansje en mn ogen heel donker. Ik geloof nie da er een vrouw is die NIET van make up houd. Want make up is VOOR ONS. WIJ HEBBEN HET RECHT OM ONS MOOI TE MAKEN!!!! Ook al zijn we mooi van onszelf :D In elk vrouw schuilt er een beetje liefde voor make up. OF ZE HET NU DRAAGT OF NIET!!! Daar geloof ik in. En dames laat jullie NIET DOEN DOOR DIE KLOOTZAKKEN VAN JONGENS!!!! WIJ HEBBEN HET RECHT OM MAKE UP TE GEBRUIKEN ALS WIJ ONS DAAR GOED BIJ VOELEN!!!! WIJ ZIJN VROUWEN ZOIETS STAAT ONS!!! Geloof niet in die praatjes VAN DIE KLOOTZAKKEN JONGENS DIE ZEGGEN DAT MAKE UP NIET MOOI IS!!!! ZIJ ZOUDEN GRAAG VROUW ZIJN MAAR DIE GELUK HEBBEN ZE NIET!!!!! Heb ik gelijk of heb ik gelijk!!!! draag jij een hoofddoek

Tamqeyast
13-08-2004, 22:22
ik haat make-up maakt je net een barbiepop:)

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 22:25
Origineel gepost door Sweet_bibi ik haat make-up maakt je net een barbiepop:) je moet het ook niet plamuren maar gewoon bescheiden aanbrengen:maf2:

Tamqeyast
13-08-2004, 22:26
Origineel gepost door DaNGeRouZLy je moet het ook niet plamuren maar gewoon bescheiden aanbrengen:maf2: dan moet sommige het egtleren:eek: ik gebruik alleen labello:)

Loveable
13-08-2004, 22:26
Khol & mascara maakt je nog geen barbiepop. :o

Loveable
13-08-2004, 22:27
Origineel gepost door Sweet_bibi dan moet sommige het egtleren:eek: ik gebruik alleen labello:) Die meiden die jij bedoelt lopen er niet bij als een barbiepop. Dat is een compliment voor ze. Ze lopen er eerder bij als de clown It. :o

Tamqeyast
13-08-2004, 22:28
Origineel gepost door Loveable Die meiden die jij bedoelt lopen er niet bij als een barbiepop. Dat is een compliment voor ze. Ze lopen er eerder bij als de clown It. :o :giechel: woellah ilah...:hihi:...

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 22:28

Origineel gepost door Sweet_bibi dan moet sommige het egtleren:eek: ik gebruik alleen labello:) netjes:goedzo: ik soms kohl mascaraatje en lippgloss als ik zin heb maar geen shit op mijn gezicht :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8