Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen bereik Iphone in Marokko?

JaneDoe
21-07-2010, 23:08

Ik heb een ipone 1ste generatie. En sinds ik in Marokko ben; heb ik geen bereik.. er staat geen service! heb alles geprobeerd alleen lukt het niet :kweetnie: Kan iemand me helpen; krijg namelijk veel belangrijke telefoontjes binnen :(

achel7ey
22-07-2010, 18:03
Ik had ergens gelezen dat de iphone problemen mee heeft maar daar is een oplossing voor:D Wegvallend bereik door vasthouden van de antenneband Tot slot kwam er gisteren nog een heel ander probleem aan het licht, al lijkt het erop dat het om een reeds bestaand probleem gaat. Gebruikers die het toestel vasthouden en daarbij de band rondom — waarin de antennes voor telefonie, Wi-Fi en dergelijke zijn verwerkt — aanraken, melden dat het GSM- of 3G-bereik in zijn geheel of gedeeltelijk wegvalt. Het lijkt erop dat het probleem optreedt wanneer de iPhone op een bepaalde manier wordt vastgehouden, volgens gebruikers de linker- en onderkant van het toestel. Onderstaande video verduidelijkt het een en ander: http://www.youtube.com/watch?v=-ixIHyEPO5g&feature=player_embedded Gizmodo heeft nog veel meer video’s van lezers met hetzelfde probleem, al heeft zich ook één lezer gemeld bij wie het probleem niet optreedt. De Deense professor Gert Frølund Pedersen, een expert in mobieletelefoonantennes, waarschuwde eerder al dat de manier waarop Apple de antennes heeft ingebouwd voor problemen zou kunnen zorgen wanneer mensen de band rondom het toestel aanraken. Volgens Pedersen leidt het aanraken ervan ertoe dat een groter deel van de antenne-energie omgezet wordt in hitte en daardoor verloren gaat. Dit zou de antenne minder efficiënt maken bij het verzenden en ontvangen van radiosignalen. De exacte omvang van het probleem is nog onduidelijk, maar gezien het grote aantal gebruikers dat zich bij Gizmodo heeft gemeld, lijkt het erop dat we hier in de komende dagen nog meer over gaan horen. Zeker nadat vandaag de ruim 600.000 voorbestelde iPhone 4’s in handen van gebruikers zullen komen. En de oplossing Hier komt ey dan http://media2.ongein.nl/ONGEIN.NL_12211?source=2010/89-Buy-The-new-iPhone-Retro!_thumb.jpg

EL_Mohdadi
22-07-2010, 18:30
Ik heb een ipone 1ste generatie. En sinds ik in Marokko ben; heb ik geen bereik.. er staat geen service! heb alles geprobeerd alleen lukt het niet :kweetnie: Kan iemand me helpen; krijg namelijk veel belangrijke telefoontjes binnen :( bekend probleem..;) daarom is de iphone voor velen al afgeschreven haha

JaneDoe
23-07-2010, 23:30
En de oplossing is? :kweetnie: Een soort antenne?

achel7ey
23-07-2010, 23:42

ja zo iets:confused: altijd bereik http://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2007/05/babiken_retro_mp4.jpg

JaneDoe
23-07-2010, 23:55
Really funny :o Ik ben serieus!

achel7ey
24-07-2010, 00:10
Really funny :o Ik ben serieus! oke:D wat ik zou doen als ik jouw was is even contact nemen met de fabrikant of winkel waar je het toestel vandaan hebt en je probleem uitleggen want het probleem is bekend bij hun ze kunnen wat voor je betekenen, geld terug of nieuwe werkende toestel,want zo als ziet is dat gewoon een fabrieks fout dus wens je veel succes!:goedzo:

JaneDoe
24-07-2010, 00:12
Thx.. for nothing. Ben in Marokko, dus is zinloos :)

achel7ey
24-07-2010, 00:19
You're welcome :D Nog tip koop ff een simpele telefoon daar kost zo'n 20 a 30 euro daar tot je weer terug bent kan je mee bellen:D

JaneDoe
24-07-2010, 14:28
haha ik weet het.. Zowiezo zijn die iphone en die blackberrys 10x niks. De betrouwbare telefoons zijn toch wel die goeie ouwe nokia's en samsung etc :goedzo: Ik wou zehma stoer doen en een iphone halen; safe heb me lesje geleerd :hihi: thx for the tip :o