Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : grappige fotos

Pagina's : [1] 2 3

KayJ
13-08-2004, 20:16

Ok, tijd voor wat humor haha, post hier de grappigste foto van jezelf, gewoon fotos waarvan jezelf denkt haha damn das lauw, Ok ik kick off met funny foto van mezelf, sorry dames ik kon het niet laten om vielig de foto op te gaan, krijg geen verkeerd beeld van me, was puur humor. http://www.ml75.nl/Space/3699/1183298559.jpg ben beniewd naar de rest van jullie inzendingen, hou het lauw -1-

Poesycat
13-08-2004, 20:17
Origineel gepost door KayJ Ok, tijd voor wat humor haha, post hier de grappigste foto van jezelf, gewoon fotos waarvan jezelf denkt haha damn das lauw, Ok ik kick off met funny foto van mezelf, sorry dames ik kon het niet laten om vielig de foto op te gaan, krijg geen verkeerd beeld van me, was puur humor. http://www.ml75.nl/Space/3699/1183298559.jpg ben beniewd naar de rest van jullie inzendingen, hou het lauw -1- Onzinhoekje ' :kwaad:

Nissrine_1983
13-08-2004, 20:28
Origineel gepost door KayJ Ok, tijd voor wat humor haha, post hier de grappigste foto van jezelf, gewoon fotos waarvan jezelf denkt haha damn das lauw, Ok ik kick off met funny foto van mezelf, sorry dames ik kon het niet laten om vielig de foto op te gaan, krijg geen verkeerd beeld van me, was puur humor. http://www.ml75.nl/Space/3699/1183298559.jpg ben beniewd naar de rest van jullie inzendingen, hou het lauw -1- :moe: dit meen je niet???

LaLa_SoFiA
13-08-2004, 20:31
Origineel gepost door Nissrine_1983 :moe: dit meen je niet??? :hihi: Blijkbaar wel....:maf2:

Omaima0
13-08-2004, 20:35

:jammer: zeekrs onzin!

KayJ
13-08-2004, 20:37
Haha, te lauw voor woorden de reacties, effe drankje erbij pakken, kom op waar blijven die lauwe fotos , post es wat leuks .

LaLa_SoFiA
13-08-2004, 20:40
Ik denk niet dat iemand zichzelf voorschut gaat zetten hier op M.nl....Ja jij dan, maar ik denk niet dat er veel mensen hun foto hier gaan neerzetten :moe: En al helemaal niet zo'n gare. Maar dat kan ook aan mij liggen!

KayJ
13-08-2004, 20:45
heerlijk die attitude van lasofia, strax krijg ik nog gevoelens voor je la sofia, lauwheid volop op deze site haha. ik zal strax het topic sluiten voor jullie. hopelijk kunnen we daarna nog vriendjes blijven.

Vlampje
13-08-2004, 20:47
Origineel gepost door KayJ heerlijk die attitude van lasofia, strax krijg ik nog gevoelens voor je la sofia, lauwheid volop op deze site haha. ik zal strax het topic sluiten voor jullie. hopelijk kunnen we daarna nog vriendjes blijven. Als jij dan bent, wil ik je een compliment geven. De manier hoe je je wenkbrauwen hebt geepileerd, prachtig gewoon. Misschien kun je dat ook voor mij doen? (maar niet heus)

KayJ
13-08-2004, 20:49
Hahah thx vlampje, is goed, maar kijk uit strax vliegt de vlam in de pan als ik je epileer. (maar niet heus)

LaLa_SoFiA
13-08-2004, 20:50
Origineel gepost door KayJ heerlijk die attitude van lasofia, strax krijg ik nog gevoelens voor je la sofia, lauwheid volop op deze site haha. ik zal strax het topic sluiten voor jullie. hopelijk kunnen we daarna nog vriendjes blijven. Hahaha het was niet verkeerd bedoelt hoor ;) Alleen k vind het echt grappig. Ik kon mijn lach niet inhouden! Hahahhaa, Je hoeft hem trouwens niet te sluiten hoor. Een beetje lachen kan geen kwaad :D

KayJ
13-08-2004, 20:52
Ah das aardig van je meid, no hate feelings ya know, kusje op je wangetje, ik vind ook niet erg hoor, je bent tenminste eerlijk, iets wat ik waardeer.

sweetnisrin
13-08-2004, 20:52
zielig

Vlampje
13-08-2004, 20:53
Origineel gepost door KayJ Hahah thx vlampje, is goed, maar kijk uit strax vliegt de vlam in de pan als ik je epileer. (maar niet heus) Als er sprake is van vliegende vlampjes hoop ik dat jij als eerste een fikkie vat, dan kunnen je o-zo-mooie wenkbauwtjes lekker afschroeien. :D ( heus waar, hoop dat t gebeurt)

KayJ
13-08-2004, 20:57

Wat raakt het me toch diep in mijn hart, om te horen dat een dame helemaal weg is van mijn wenkbrauwen, damn de emoties komen hoog op, enkele traantjes beginnen al te komen bij me, zo mooi vind ik je woorden, shitttttt nu kan ik geen vlam meer vatten , (heus waar, mijn tranen blussen de vlam, het zal gebeuren)

Pagina's : [1] 2 3