Bekijk originele versie : Geen volume?
Ik zit op mijn kleine mini notebook samsung nog iets :hihi:
En als ik een gesprek wil houden door msn met mijn zus.. hoort zij mij wel en ik haar niet? ik heb echt overal gekeken etc.. maar ik vind het probleem niet :kweetnie:
en ook heb ik nog een probleem namelijk;
Als ik music luister.. dan hoor ik zowat NIKS.. en heb alles op de hoogste stand staan :kweetnie:
someone please help me :(
sluipschutter
21-07-2010, 19:14
heb je in de koelkast gekeken ? nee ? dan heb je niet overal gekeken :o
ok en nu serieus :hihi:
rechtsonder in dat systeembalk dingetje heb je daar gekeken ? dat nix gedempt is of so ?
haahah neeeeee daar heb ik niet gekeke :eek: NU EFFE METEEN DOEN :haha:
Anyhow; ja daar hbe ik ook gekeken :(
missismocro
21-07-2010, 19:36
Kijk bij je configuratiescherm of je een driver hebt voor je geluidskaart. Zonee, dan heb je deze eraf gezwiert en moet je hem terug installeren. Deze haal je gwn van de site van de constucteur van je pc! Succes!x
en waar vind ik die driver dan?
achel7ey
21-07-2010, 20:32
Drivers kun je hier (http://www.afterformat.nl/drivers.php) vinden... maar als je naar de fabrikant van de laptop of moederbord gaat zul je de juiste drivers vinden
Verder wil ik nog ff aantoevoegen dat de services uit is geschakeld veel mensen weten dit niet je kunt dit controleren door Naar:
Start
Uitvoeren
"services.msc"
< enter >
Dubbelklik op Windows Audio
Zet deze op Automatisch
Klik op Starten
Herstart de pc.
Veel succes nog!!!
Shokran voor je hulp.. alleen waar kan ik windows audio vinde? vanaf daar ben ik lost? :kweetnie:
OW never mind.. heb alles al gevonde..
alleen stond hij dus al op automatisch.. :kweetnie:
Dus daar ligt het niet aan shokran :)
achel7ey
21-07-2010, 23:14
oke...
maar nog een vraagje?
gebruik jij de speakers van je laptop of een koptelefoon?
Anders kan je ff testen met andere koptelefoon of oordopjes om ff te controleren of de probleem nergens andere ligt
gewoon speakers van mijn lappie.. als ik oordpjes doe.. dan hoor ik bijv muziek gewoon goed ..luid en duidelijk..
Maar als ik in gesprek ben met me zus.. hoor ik alsnog niks :kweetnie:
missismocro
22-07-2010, 09:40
gewoon speakers van mijn lappie.. als ik oordpjes doe.. dan hoor ik bijv muziek gewoon goed ..luid en duidelijk..
Maar als ik in gesprek ben met me zus.. hoor ik alsnog niks :kweetnie:
AH dan ligt het niet aan je geluidskaart, anders zou je helemaal geen geluid hebben!
aha.. maar de vraag is dan.. waaraan wel :o
PS; jouw o.t die quote zette ik altijd neer bij mijn msn :love:
Heel toevallig; komt van a cinderella story haha je hebt smaak!
missismocro
22-07-2010, 17:27
aha.. maar de vraag is dan.. waaraan wel :o
PS; jouw o.t die quote zette ik altijd neer bij mijn msn :love:
Heel toevallig; komt van a cinderella story haha je hebt smaak!
:hihi: Shokran, komt idd van a cinderella story!
Heb je enkel geen geluid bij msn of ook als je een liedje afspeelt met mediaplayer?
haha beautifull movie :love: oeff
ken je deze;; do you believe of love at first sight?
i'll let you know :o
toen smelte ik!
Maar effe ontopic; nee ik heb alleen geluid tijdens het muziek luistere tijdens msn gesprek etc niet :(
Ik wil zo graag me zusse spreken; zonder 29849393 euro ervoor te betale vooral mijn ouders :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.