Bekijk originele versie : Gezichtssauna
Zusterke001
13-08-2004, 17:06
Ik heb er pas ene gekocht. Vonden jullie het goed en bij wie werkt het goed? heb je handige tips voor me?
lady_khadija
13-08-2004, 17:39
gekocht??
ik pak gewoon een pan en giet er kokend water in.... doe een handdoek over mijn hoofd heen en laat mijn gezicht stomen... et voila! zelfde resultaat.....
Zusterke001
13-08-2004, 19:53
:aftel:
Iemand met serieuze reacties?
Ik heb het zelf ook, meid en ik vind het echt ideaal.
Het verschoont je gezicht vanuit de porien
Zusterke001
13-08-2004, 22:46
En wat doe je daarna, na de sauna?
Origineel gepost door Zusterke001
Ik heb er pas ene gekocht. Vonden jullie het goed en bij wie werkt het goed? heb je handige tips voor me?
Waar kan je dat kopen, bij een gewone drogist of niet?
Bella_Ghariba
07-09-2004, 19:11
Origineel gepost door lady_khadija
gekocht??
ik pak gewoon een pan en giet er kokend water in.... doe een handdoek over mijn hoofd heen en laat mijn gezicht stomen... et voila! zelfde resultaat.....
dat doe ik ook altijd..
tis gewoon t zelfde resultaat als de gezichtsauna..
je bespaart dan ook veel geld..
maar t helpt wel vindt ik ..
Het is echt goed het verschoont heel je gezicht maar ik had em aan iemand uitgeleent.Toen had ik em in de auto gelaten en we gingen naar Marokko en daar was hij foetsie
Zusterke001
08-09-2004, 17:54
Ik heb vandaag weer een gez.sauna gedaan.
Je moet na de sauna je gezicht wassen met een zeepgel (ik gebruik die van Diadermine) en dan neem je een beetje ruwe washandje en ga je er met je neus over, naast je neus en je voorhoofd. Droog je goed af en bekijk je zelf maar goed in de spiegel. Je bent stukken schoner!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.