Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stappen!!

Pagina's : [1] 2

__Armanigurly__
13-12-2002, 12:27

Wie gaat er allemaal op stap?? you know what I mean R&B party`s enz.. en waar gaan jullie meestal heen?? tot zo :zwaai:

naoual_tangawia
13-12-2002, 12:33
nee sorry, maar ik neem aan dus dat jij wel OP STAP GAAT??? of ben je alleen benieuwt

__Armanigurly__
13-12-2002, 13:02
Origineel gepost door naoual_tangawia nee sorry, maar ik neem aan dus dat jij wel OP STAP GAAT??? of ben je alleen benieuwt je gaat er vanuit maar wie garandeert jou dat :p

__Armanigurly__
13-12-2002, 13:03
Origineel gepost door BaByCaKe Ja --> ik ga overal heen.. lekker naar a'dam... ga je een keer mee ;) Jallaaaaaahhh waar gaan we heen?? R&B party in Paradiso hehe

RaZer
13-12-2002, 13:04

Ik ga altijd stappen.. vooral met suikerfeest want dan heb je hele ramadan nie gedronken weet je wel en dan ga ik stappen en neem ik meteen twee breezers die ik tegelijk koop en ook tegelijk ga drinken.. Weet je wel zo twee in je handen want jahh je moet wel alles inhalen lekker zat worden beet los en zo... :( Nee ik stap niet meer maar afgelopen suikerfeest heb ik veel van deze verhalen gehoord :( Ps Heb nooit alcoholgedronken!!!!

__Armanigurly__
13-12-2002, 13:05
Origineel gepost door RaZer Ik ga altijd stappen.. vooral met suikerfeest want dan heb je hele ramadan nie gedronken weet je wel en dan ga ik stappen en neem ik meteen twee breezers die ik tegelijk koop en ook tegelijk ga drinken.. Weet je wel zo twee in je handen want jahh je moet wel alles inhalen lekker zat worden beet los en zo... :( Nee ik stap niet meer maar afgelopen suikerfeest heb ik veel van deze verhalen gehoord :( Wahia inhalen, hehe als je bij allah bent gaaat hij je hele leven in halen!! :eek: HARD!

Tnawie
13-12-2002, 13:09
Origineel gepost door **Armanigurly** Wie gaat er allemaal op stap?? you know what I mean R&B party`s enz.. en waar gaan jullie meestal heen?? tot zo :zwaai: ik ga al nie meer uit.....ik word altijd geweigerd omdat ik zwarte haren heb...

nixie
13-12-2002, 13:24
nee want ik mag niet en wil niet

__Armanigurly__
13-12-2002, 13:31
niemand mag jah...

Tnawie
13-12-2002, 13:34
Origineel gepost door Kadir Kan je toch verven;) Maar ej, ik zie je vanavond wel he, bij Three Sisters;) hoe laat ben je daar...trouwens ik kom met kais :D zit je bij de tree sisters helemaal in de hoek :D als ik jou vanavond nie zie dan gaat die deal van die koffie nie door :D

__Armanigurly__
13-12-2002, 13:38
niemand mag jah...

Tnawie
13-12-2002, 13:43
Origineel gepost door Kadir Jah, ik weet, Kais zij dat ik moest komen, anders gaat ie me slaan zegt ie:( Maar ik vertrouw het niet zo, 2 mokros en ik als Turk daaro, ik heb me twijfels:( Maarre, hoelaat zijn jullie er dan, liefst voordat de uitsmijters komen:hihi: ben je bang voor die uitsmijters, ik sla ze voor jou in elkaar :D ze3maa je vertrouwt het niet met twee marocs...wat doe je hier in yasmina dan tussen 20 0000 marocs. we gaan om 2130 uur naar de film, dus t wordt voor die tijd.

__Armanigurly__
13-12-2002, 13:45
Origineel gepost door Kadir Ik mag lekker wel:lekkerpuh wacht maar kardes heheh :D

Tnawie
13-12-2002, 13:52
Origineel gepost door Kadir Waar, de Munt, welke film, want zoals ik al zei, Three Sisters vindik nogal droogjes. Ik ga vanavond wel naar de Munt, als jullie daar zijn, jah dan mischien we gaan eerste kaartjes kopen bij de munt....en dan wat drinken daar, of bij de ritz of tree sisters tot de film begint :D kom je nou of nie? je weet wel hoe ik en kais eruit zien :D

RaZer
13-12-2002, 13:54

Origineel gepost door Tnawie we gaan eerste kaartjes kopen bij de munt....en dan wat drinken daar, of bij de ritz of tree sisters tot de film begint :D kom je nou of nie? je weet wel hoe ik en kais eruit zien :D Neem een Digi Cam mee en maak een foto van die turk!!!

Pagina's : [1] 2