Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe moet een moslima een man aanspreken?

Pagina's : [1] 2

salwa23
13-08-2004, 16:11

dat vraag ik mij nou af ik wil graag en heb de juiste man gevonden ik ben een praktiserende moslima en heb veel gesprekken over de islam gehad met deze man deze gespreken vonden altijd plaats met een derde persoon hij is perfect hoe kan ik op halal manier mijn liefde voor hem bekent maken :verliefd:

Tamqeyast
13-08-2004, 16:13
Allah o Alem..

cambou
13-08-2004, 16:28
moet je mij ech niet vragen ik weet echt niet wat haram is of niet maar als je intentie juist is ga gewoon op hem af en zeg het gewoon.

Mysticalia
13-08-2004, 16:33
schakel een derde persoon in . Zoals Khadija (ra) heeft gedaan bij de Profeet (vzmh). succes :D :belgie:

jasmina19
13-08-2004, 16:33

je zegt nix, maar je moet wel arlikoum salam zeggen, als hij je eerst heeft gegroet.. maar geen hand , nix

Loveable
13-08-2004, 16:44
Origineel gepost door jasmina19 je zegt nix, maar je moet wel arlikoum salam zeggen, als hij je eerst heeft gegroet.. maar geen hand , nix Neem de moeite om eerst de topic te lezen voordat je reageert, dan kom je minder achterijk over. :)

stardust
13-08-2004, 16:47
Origineel gepost door Loveable Neem de moeite om eerst de topic te lezen voordat je reageert, dan kom je minder achterijk over. :) :D Hahaha Ik denk dat je het misschien niet zo zeer met woorden moet zeggen. Maar meer met lichaamstaal, niet al te assertief, maar zodat hij weet dat hij het van jou moet overnemen, begrijp je?

ranja19
13-08-2004, 16:51
doe hem gewoon een huwelijksaanzoek, want dat mag van de islam....stuur je broer ofzo...en nu maar hopen dat je dat durft. p.s:een liefdesrelatie buiten een huwlijkin de islam is haram dus begin daar maar niet aan

Mysticalia
13-08-2004, 16:54
Origineel gepost door Loveable Neem de moeite om eerst de topic te lezen voordat je reageert, dan kom je minder achterijk over. :) :lol::lol::lol:

Psychologe
13-08-2004, 17:47
Origineel gepost door Loveable Neem de moeite om eerst de topic te lezen voordat je reageert, dan kom je minder achterijk over. :) hahahahahha lol.....juist!!!

Grover
13-08-2004, 18:29
Origineel gepost door stardust :D Hahaha Ik denk dat je het misschien niet zo zeer met woorden moet zeggen. Maar meer met lichaamstaal, niet al te assertief, maar zodat hij weet dat hij het van jou moet overnemen, begrijp je? zeg gewoon tegen hem of er wat valt te regelen of niet. simpel houden.

cj_tetuani
13-08-2004, 21:11
Origineel gepost door salwa23 dat vraag ik mij nou af ik wil graag en heb de juiste man gevonden ik ben een praktiserende moslima en heb veel gesprekken over de islam gehad met deze man deze gespreken vonden altijd plaats met een derde persoon hij is perfect hoe kan ik op halal manier mijn liefde voor hem bekent maken :verliefd: Als hij ook een goede broeder is dan weet hij dat hij niet via de achter deur binnen komt hij moet via de voordeur binnen komen en je hand komen vragen. laat hem gewoon kennis maken met je ouders en met zijn ouders en dan de Sadak tekenen

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 21:48
ik zou wachten totdat hij zou vragen:hihi:

IkBenSaliha
13-08-2004, 21:53
Origineel gepost door cj_tetuani Als hij ook een goede broeder is dan weet hij dat hij niet via de achter deur binnen komt hij moet via de voordeur binnen komen en je hand komen vragen. laat hem gewoon kennis maken met je ouders en met zijn ouders en dan de Sadak tekenen Dat is een goede manier.

stardust
13-08-2004, 22:01

Origineel gepost door Grover zeg gewoon tegen hem of er wat valt te regelen of niet. simpel houden. Ze wilt het op een nette manier doen. Niet gelijk een aanzoek doen denk ik. Ik ben ook meer van het directe type, maar niet op de 'zegmanier', meer bodylanguage. Succes Salwa, en onderneem snel actie, voordat iemand anders hem te grazen neemt.

Pagina's : [1] 2