Bekijk originele versie : Nederlandse huichelarij in actie.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Nederlandse huichelarij in actie.
Het gebeurde me onlangs dat ik met een collega aan het praten was. Normaal gesproken doe ik zoiets niet met een Nederlandse collega maar goed, hij zat op de grond en gedroeg zich heel nederig, dus ik dacht een uitzondering voor hem te maken. Hij stonk trouwens afschuwelijk uit zijn bek; open riool. F*cking hell, alles dat te dicht in de buurt was liep gevaar af te sterven. Hebben alle Nederlanders dat? Bah!
Hoe dan ook, hij vertelde over zijn kindje. Sinds ruim een halfjaar nu heeft hij een zoontje en daar is hij best wel trots op. Op 6 december zou zijn vriendin uitgerekend zijn geweest, vertelde hij me, waarna hij toevoegde dat zij besloten hadden om het kindje op 3 december te halen.
Daar moest ik een moment over nadenken, en toen vroeg ik: “Ging dat middels een keizersnede”?
Dipshit, zo heet hij (of zo spreek ik hem aan), knikte braaf. Inderdaad ging het om een keizersnede. Dat vond ik maar raar. Ik ken zijn vriendin toevallig en spreek haar ook regelmatig, kon het daarom ook niet laten me af te vragen of ze te nauw was bij haar schoot of wat… En waarom kon het niet op de natuurlijke wijze? Ik wou niet teveel interesse tonen dus die vraag stelde ik maar niet, in plaats daarvan merkte ik op: “Het is in ieder geval geen kutkind”.
Dipshit dacht geen moment na: “Dat is het zeker wel, misselijk ventje dat het is, heel de dag huilen en luiers vol schijten. Goed, hij heeft dan geen kut in de nek gehad maar ik verzeker je dat het een kutkind is. Overigens weet ik daar wel raad mee, er is niks dat niet verholpen kan worden door een goed pak slaag”. Dipshit deed me allerlei onthullingen over hoe hij dacht over hoe nuttig het is kinderen te slaan om ze te disciplineren. Een kind af en toe bont en blauw slaan moest kunnen en werkt zelfs positief stelde hij.
Iedereen die mij kent weet dat ik tegen alle vormen van geweld ben. Een kind een opvoedkundige tik geven is voor mij wel goed bespreekbaar. Dat vind ik heel iets anders dan ‘mishandeling’ of zelfs maar ‘slaan’. Het is belangrijk voor de evenwichtige ontwikkeling van een kind te ervaren dat zijn ouders of voogden boos zijn als het zich misdraagt. Als dat niet goed doordringt of er een kleine afstraffing noodzakelijk is dan pleit ik voor het zo’n kind over de broek te gooien. Niks mis mee. Dit is ook wat ik Dipshit uitlegde.
“Ooow”, reageerde hij, “maar dat is in jullie cultuur heel normaal hè; achterlijk volk ook die moslims”. Ik had Dipshit willen vragen of alle Hollanders zo kortzichtig en hypocriet zijn als hij… Maar ik was al te laat… I ripped his head off, ninja turtle style. Violence rules, it kicks ass!
Altijd maar neerkijken op andere volkeren die Nederlanders, zelf zijn ze dikwijls stukken erger. Let maar op, het eerste wat 'naardepot' zal roepen is dat ze een meneer kent die met een 9 jarig meisje ging. Altijd maar wijzen. Eens in de spiegel kijken? Ho maar!
Overgeleverd door Zita.
:moe:
Cc.
Origineel gepost door jacko
Zo had ik het nog nooit beken...
mijn ogen zijn open gegaan...
Inderdaad Nederlanders zijn hypocrieten... echt allemaal...
Er is er niet 1 te vinden die niet een dubbele agenda heeft..
Zelfs als ze je op de koffie vragen moet je uitkijken voo r een mes in je rug...
Allemaal hebben ze de Joden vergast in WO2 en stonden te juichen dat ze pleite waren..
Je zegt het zelf dus tjaa...moet waarheid in zitten dan.. :rolleyes:
Vreemde manier om iemand een spiegel voor te houden.
Origineel gepost door Couscousje
Een erg Nederlandse manier.
ZITA is overduidelijk erg geintegreerd.
Cc
Toch zal een betoog als deze, met termen als "kind met kut in de nek geboren", niet veel indruk maken. Op deze manier komt de boodschap niet echt over.
Saffiya_AA
13-08-2004, 15:48
Origineel gepost door Sanglier
Met onterecht arrogante mensen weten wij in Nederland heel goed om te gaan. Die maaien we bij de enkels af.
Er zijn toch nog raakvlakken met de islamitische gedachtegoed.
nathalie2
13-08-2004, 15:55
Ik zag de boodschap.
Als jij dat niet ziet, dan ligt dat aan jou.
Cc
Fijn voor jou dat je de boodschap ziet.
Als ik jou een spiegel voorhoud met de tekst:
"Het gebeurde me onlangs dat ik met een collega aan het praten was. Normaal gesproken doe ik zoiets niet met een Nederlandse collega maar goed, hij zat op de grond en gedroeg zich heel nederig, dus ik dacht een uitzondering voor hem te maken. Hij stonk trouwens afschuwelijk uit zijn bek; open riool. F*cking hell, alles dat te dicht in de buurt was liep gevaar af te sterven. Hebben alle Nederlanders dat? Bah!"
en ik vervang "Nederlandse" voor "Marokkaanse" zie je de boodschap dan ook of zou dit forum te klein zijn? Ik denk, terecht, het laatste.
Als je niet goed bent in het bedenken van spiegels kun je het beter overlaten aan personen die dat wel goed kunnen (Najib Amhali bijvoorbeeld).
Ik zag de boodschap.
Als jij dat niet ziet, dan ligt dat aan jou.
Cc
Ik denk dat jij mijn boodschap niet begrijpt. Misschien moet ik de Zita manier eens gaan proberen :rolleyes:
nathalie2
13-08-2004, 16:05
Ik geloof dat dat constant door de Nederlandse delegatie op dit forum gebeurt.
Geloof je het of weet je het zeker? Post maar eens een voorbeeld van een tekst van nederlandse hand die in dezelfde trant begint als het door Zita geposte stuk.
[i]
Zo ook als er bijvoorbeeld sprake is van een pedofilie-bericht, als een Marokkaan zijn afkeur uit erover, dan wordt meteen de profeet en zijn 9-jarige echtgenote erbij gehaald.
[/B]
En dat keur ik ook niet goed. Maar als zo'n pedofiliestukje gepost wordt in een topic met als naam "Kaaskoppenland verloedert" ligt het weer anders omdat het wordt kaaskop dan al iedere discussie heeft doodgeslagen.
Saffiya_AA
13-08-2004, 16:22
Nederlandse huichelarij in actie.
Het gebeurde me onlangs dat ik met een collega aan het praten was. Normaal gesproken doe ik zoiets niet met een Nederlandse collega maar goed, hij zat op de grond en gedroeg zich heel nederig, dus ik dacht een uitzondering voor hem te maken. Hij stonk trouwens afschuwelijk uit zijn bek; open riool. F*cking hell, alles dat te dicht in de buurt was liep gevaar af te sterven. Hebben alle Nederlanders dat? Bah!
Hoe dan ook, hij vertelde over zijn kindje. Sinds ruim een halfjaar nu heeft hij een zoontje en daar is hij best wel trots op. Op 6 december zou zijn vriendin uitgerekend zijn geweest, vertelde hij me, waarna hij toevoegde dat zij besloten hadden om het kindje op 3 december te halen.
Daar moest ik een moment over nadenken, en toen vroeg ik: “Ging dat middels een keizersnede”?
Dipshit, zo heet hij (of zo spreek ik hem aan), knikte braaf. Inderdaad ging het om een keizersnede. Dat vond ik maar raar. Ik ken zijn vriendin toevallig en spreek haar ook regelmatig, kon het daarom ook niet laten me af te vragen of ze te nauw was bij haar schoot of wat… En waarom kon het niet op de natuurlijke wijze? Ik wou niet teveel interesse tonen dus die vraag stelde ik maar niet, in plaats daarvan merkte ik op: “Het is in ieder geval geen kutkind”.
Dipshit dacht geen moment na: “Dat is het zeker wel, misselijk ventje dat het is, heel de dag huilen en luiers vol schijten. Goed, hij heeft dan geen kut in de nek gehad maar ik verzeker je dat het een kutkind is. Overigens weet ik daar wel raad mee, er is niks dat niet verholpen kan worden door een goed pak slaag”. Dipshit deed me allerlei onthullingen over hoe hij dacht over hoe nuttig het is kinderen te slaan om ze te disciplineren. Een kind af en toe bont en blauw slaan moest kunnen en werkt zelfs positief stelde hij.
Iedereen die mij kent weet dat ik tegen alle vormen van geweld ben. Een kind een opvoedkundige tik geven is voor mij wel goed bespreekbaar. Dat vind ik heel iets anders dan ‘mishandeling’ of zelfs maar ‘slaan’. Het is belangrijk voor de evenwichtige ontwikkeling van een kind te ervaren dat zijn ouders of voogden boos zijn als het zich misdraagt. Als dat niet goed doordringt of er een kleine afstraffing noodzakelijk is dan pleit ik voor het zo’n kind over de broek te gooien. Niks mis mee. Dit is ook wat ik Dipshit uitlegde.
“Ooow”, reageerde hij, “maar dat is in jullie cultuur heel normaal hè; achterlijk volk ook die moslims”. Ik had Dipshit willen vragen of alle Hollanders zo kortzichtig en hypocriet zijn als hij… Maar ik was al te laat… I ripped his head off, ninja turtle style. Violence rules, it kicks ass!
Altijd maar neerkijken op andere volkeren die Nederlanders, zelf zijn ze dikwijls stukken erger. Let maar op, het eerste wat 'naardepot' zal roepen is dat ze een meneer kent die met een 9 jarig meisje ging. Altijd maar wijzen. Eens in de spiegel kijken? Ho maar!
Overgeleverd door Zita.
:moe:
Cc
Een moslim dient zelfs de ongelovigen met respect te behandelen. Het feit dat mensen onwetend zijn over cultuur van de islam, bevelt de islam jou om hem/haar op een normaal manier te behandelen en uit te leggen hoe en wat.
De Koran zegt:Oelaah ieka 3ala hoedan mien rabiehiem, wa oelaah ieka hoemoe'l moefli7oen.
Vert. Zij zijn het die de leiding van hun Heer volgen en zij zijn de welslagenden.
Een moslim dient zich altijd goed te gedragen ( volgens de richtlijnen van de islam. Hij gedraagt zich voortreffelijk ook tegen de onwetenden. Doe je dat niet, dan zal het leiden tot meer vooroordelen dan dat ze al reeds hebben over de islam.
De koran zegt: Yaboenaya aqiemi salata wa amr biel ma3roefi wanha 3ani 'l moenkari wasbir 3ala maa asabaka, ienna dhalika mien 3azmi'l oemoer.
vert. O,mijn zoon, onderhoud de salat en roep tot het goede en weerhoud van het verwerpelijke. En wees geduldig met wat jou treft. Voorwaar, dat behoort tot de aanbevolen daden.
Arrogant gedrag is wat ik lees in dit artikel, iets wat een moslim niet siert en met alle mogelijkheden moet mijden. Het heeft geen waarde noch zal het je bevredigen.
De koran zegt: wa la toesa3ir gaddaka linnasi wa la tamshi fi'l ardie mara7, innallaha la yoe7iboe koella moegtalien fagoer.
vert. En wend jouw gezicht niet af van de mensen en loop niet trots op aarde: voorwaar, Allah houdt van geen enkele verwaande opschepper.
etc etc.
De manier van spreken en gedrag van zita en nog een aantal, zijn een bron van voeding die vooroordelen over de islam voeden tot immense haat jegens de moslimien.
Moge allah swt ons leiden en vergeven.
salaamoe alleikum
nathalie2
13-08-2004, 16:27
Origineel gepost door Saffiya_AA
Een moslim dient zelfs de ongelovigen met respect te behandelen. Het feit dat mensen onwetend zijn over cultuur van de islam, bevelt de islam jou om hem/haar op een normaal manier te behandelen en uit te leggen hoe en wat.
De Koran zegt:Oelaah ieka 3ala hoedan mien rabiehiem, wa oelaah ieka hoemoe'l moefli7oen.
Vert. Zij zijn het die de leiding van hun Heer volgen en zij zijn de welslagenden.
Een moslim dient zich altijd goed te gedragen ( volgens de richtlijnen van de islam. Hij gedraagt zich voortreffelijk ook tegen de onwetenden. Doe je dat niet, dan zal het leiden tot meer vooroordelen dan dat ze al reeds hebben over de islam.
De koran zegt: Yaboenaya aqiemi salata wa amr biel ma3roefi wanha 3ani 'l moenkari wasbir 3ala maa asabaka, ienna dhalika mien 3azmi'l oemoer.
vert. O,mijn zoon, onderhoud de salat en roep tot het goede en weerhoud van het verwerpelijke. En wees geduldig met wat jou treft. Voorwaar, dat behoort tot de aanbevolen daden.
Arrogant gedrag is wat ik lees in dit artikel, iets wat een moslim niet siert en met alle mogelijkheden moet mijden. Het heeft geen waarde noch zal het je bevredigen.
De koran zegt: wa la toesa3ir gaddaka linnasi wa la tamshi fi'l ardie mara7, innallaha la yoe7iboe koella moegtalien fagoer.
vert. En wend jouw gezicht niet af van de mensen en loop niet trots op aarde: voorwaar, Allah houdt van geen enkele verwaande opschepper.
etc etc.
De manier van spreken en gedrag van zita en nog een aantal, zijn een bron van voeding die vooroordelen over de islam voeden tot immense haat jegens de moslimien.
Moge allah swt ons leiden en vergeven.
salaamoe alleikum
Precies. Het gevolg kan inderdaad zijn dat mensen haat jegens moslims ontwikkelen. Een spiegel voorhouden ok, maar dat kan ook anders. Bedankt voor je reactie Saffiya_AA, je onderschrijft precies wat ik bedoel.
Saffiya_AA
13-08-2004, 16:47
?
Zie het citaat boven en kijk nog eens in de spiegel.
Nou, intense haat niet maar wel minachting.
Ooit zal je het begrijpen :)
Amazoelloe
13-08-2004, 16:48
?
Zie het citaat boven en kijk nog eens in de spiegel.
Nou, intense haat niet maar wel minachting.
Wat zijn we opeens principieel en welopgevoed. Groink die bij zijn directie-wijf onder de sloef ligt heeft een hoge graad in emotionele intelligentie? Kaaskoptoneelstukjes zijn gemakkelijk te doorzien.
Saffiya_AA
13-08-2004, 16:53
Of je zou een bijdrage kunnen leveren, waar iedereen baat bij heeft.
Amazoelloe
13-08-2004, 16:58
Zita is hoogopgeleid. Hij is juist iemand die de marokkaanse zaak goed zou kunnen begrijpen en er goede dingen voor zou kunnen doen. Met wat hij nu doet verveelt hij slechts.
Dus Zita is hierbij gebombardeerd tot ambassadeur omdat jij uitgeluld en uitgezeikt bent?
Zo te zien heb jij enkel te maken gehad met Zoeloes die zich uitgeven voor Marokkanen. In Kaaskopogen is dat allemaal hetzelfde. Daar profiteren enorm veel Zoeloes van door zes maanden te werken en zes maanden uitkering te trekken terwijl ze die zes uitkeringsmaanden in hun land van herkomst doorbrengen en hun identiteitskaart bij een collega achterlaten. Kaaskoppen zien een donkere kop op die identiteitskaart en de boel is in orde.
Dat directiewijf bij wie je onder sloef ligt, heeft ze jou nooit geleerd om onderscheid te maken tussen Zoeloes en Marokkanen?
nathalie2
13-08-2004, 16:59
Origineel gepost door Corrie
Dus als je 1 nederlander niet mag, die zegt dingen die verkeerd vallen ontwikkel je een haat voor nederlanders????
Volgens mij moet je als dat waar is(dan wbt moslims) bij jezelf kijken, want dit zit dan echt bij jou, tussen jouw oren ipv bij moslims...
Personen die op het zwartmaken van niet-nederlanders uit zijn kunnen de tekst van Zita gebruiken als: kijk hoe slecht ze over ons denken. Daarom is het niet slim een artikel met dergelijke bewoordingen te posten: het polariseert.
Aangezien ik niet op het zwart maken van niet-nederlanders uit ben heeft het op mij geen effect (en ik zal het dus niet misbruiken), behalve dan dat ik waarschuw voor de gevolgen van een dergelijke tekst.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.