Bekijk originele versie : De Ware.........
lhouceimagirl1
13-08-2004, 14:44
De ware
De ware bestond voor mij niet dat was vastbesloten, tot ik mij ogen opende en jou voor me zag.
Ik kon het nog steeds niet geloven, het enige wat je zei was dat ik je moest beloven dat ik je een kans moet geven, want dat kan de enige kans zijn in je leven om je hart aan de ware te kunnen geven, ik weet dat je bang bent om die te geven, want er zijn veel mensen die je hart kunnen breken dus alsjeblieft vertrouw me want ik geef je mij hart als een teken zodat je weet hoeveel ik van je hou …
Jij zult voor mij altijd de ware blijven en daar valt niet over te twijfelen.
Ik wil samen met jou me leven ontwikkelen desnoods moet ik daarvoor dag en nacht bikkelen, Je moet niet te veel denken en je liefde gewoon aan me schenken, ik wil je alleen laten weten wat er ook gebeurt ik zou je nooit kunnen vergeten. Je zult altijd een speciale plek in me hart hebben ….
Jij en ik kunnen alles aan zolang we er samen tegen aan gaan, met jou zou ik mijn leven willen delen.
Met jou zou ik dag en nacht willen spellen. Met jou zou ik verder in het leven gaan. Met jou zou ik tot het einde gaan.
Met jou zou ik het onmogelijke kunnen doen. Met jou zou ik me voelen als een kampioen. Met jou zou ik me kinderen willen baren.
Met jou zou ik de hele dag naar zonsondergang kunnen staren…
Wanneer ik aan jou denk dan kan ik niet geloven wat je in me ziet, maar wanneer ik naar jou kijk weet ik.. ik vergis me niet, want elk moment dat ik je heb moet je weten dat ik daar van geniet, en wanneer het niet gaat moet je weten dat ik je niet verlaat en jou dan tijd hun en met rust laat…
nawal__z
13-08-2004, 14:46
oooooooooooooooh prachtig;)
Er is het leven maar Een ware, en dat is het Ware Geloof.
verder kun je emotionele spreken van een Ware liefde, maar .....
zie daar als die ware liefde jou op de dag des oordeels niets gunt en jij hem ook niet.
lhouceimagirl1
13-08-2004, 14:51
Origineel gepost door Souhayb
Er is het leven maar Een ware, en dat is het Ware Geloof.
verder kun je emotionele spreken van een Ware liefde, maar .....
zie daar als die ware liefde jou op de dag des oordeels niets gunt en jij hem ook niet.
wat je zegt is waar, maar het gaat nu over een gedicht ;)
ja inderdaad het gedicht is prachtig
mijn eerste ingeving was tevens mijn reactie
Sorry
uiteraard begrijp waar het om gaat en natuurlijk hoop ik op die "ware"
lhouceimagirl1
13-08-2004, 14:54
Origineel gepost door Miss_Magrebia
:Iluvu:
Insahallah
inchalah :zwaai:
lhouceimagirl1
13-08-2004, 14:58
Origineel gepost door Souhayb
ja inderdaad het gedicht is prachtig
mijn eerste ingeving was tevens mijn reactie
Sorry
uiteraard begrijp waar het om gaat en natuurlijk hoop ik op die "ware"
geef niks ;)
maar het gedicht heeft mijn vriendin geschreven
Psychologe
13-08-2004, 15:22
Mooi gedicht....heel mooi....
Maar hoort dit niet bij poetry thuis????
lhouceimagirl1
13-08-2004, 15:22
Origineel gepost door nawal__z
oooooooooooooooh prachtig;)
thnx :blauwkus:
Origineel gepost door lhouceimagirl1
De ware
De ware bestond voor mij niet dat was vastbesloten, tot ik mij ogen opende en jou voor me zag.
Ik kon het nog steeds niet geloven, het enige wat je zei was dat ik je moest beloven dat ik je een kans moet geven, want dat kan de enige kans zijn in je leven om je hart aan de ware te kunnen geven, ik weet dat je bang bent om die te geven, want er zijn veel mensen die je hart kunnen breken dus alsjeblieft vertrouw me want ik geef je mij hart als een teken zodat je weet hoeveel ik van je hou …
Ik wil samen met jou me leven ontwikkelen desnoods moet ik daarvoor dag en nacht bikkelen, Je moet niet te veel denken en je liefde gewoon aan me schenken, ik wil je alleen laten weten wat er ook gebeurt ik zou je nooit kunnen vergeten. Je zult altijd een speciale plek in me hart hebben ….
Jij en ik kunnen alles aan zolang we er samen tegen aan gaan, met jou zou ik mijn leven willen delen.
Met jou zou ik dag en nacht willen spellen. Met jou zou ik verder in het leven gaan. Met jou zou ik tot het einde gaan.
Met jou zou ik het onmogelijke kunnen doen. Met jou zou ik me voelen als een kampioen. Met jou zou ik me kinderen willen baren.
Wanneer ik aan jou denk dan kan ik niet geloven wat je in me ziet, maar wanneer ik naar jou kijk weet ik.. ik vergis me niet, want elk moment dat ik je heb moet je weten dat ik daar van geniet, en wanneer het niet gaat moet je weten dat ik je niet verlaat en jou dan tijd hun en met rust laat…
:Iluvu: Mooi!
Maar dit kan natuurlijk niet. Hmm, ik moet het niet al te letterlijk opvatten, denk ik. :o
miss_kaftan
13-08-2004, 16:01
Origineel gepost door lhouceimagirl1
De ware
alleen Allah (swt) is de ware.... verder is liefde voor het huwelijk een grote ILUSIE... en het is gewoon een feit meid...:D kan er ook niet veel aan doen...:D
Ghair Inscha Allah:zwaai:
alhoceima_ladyy
13-08-2004, 16:11
Prachtig :Iluvu:
alhoceima_zina2
13-08-2004, 19:32
Moooi man:Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.