Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : belastingdienst

Goldmember1
19-07-2010, 20:51

wie weet hier veel van? Ik moet nog belastingaangifte doen van 2008 en 2009 :hihi: Hoe weet je trouwens of je wat terug krijgt en wat kun je allemaal aftrekken van de belasting?

Zinebb
19-07-2010, 21:15
ik heb iemand voor je in utrecht als je intresse hebt

Goldmember1
19-07-2010, 21:25
bedoel je iemand die dat voor je invult?

Zinebb
19-07-2010, 21:38
ja dat bedoel ik ...hij kan het beste bij helpen en advies geven.

tariq31
19-07-2010, 22:08

je kan op belasting.nl kijken wat je terugkrijgt als je de belastingaangifte 2008/2009 download. En wat betreft aftrekken van de belasting dat kan helaas niet meer of is bijna nihil. Succes;)

Goldmember1
19-07-2010, 23:20
je kan op belasting.nl kijken wat je terugkrijgt als je de belastingaangifte 2008/2009 download. En wat betreft aftrekken van de belasting dat kan helaas niet meer of is bijna nihil. Succes;) ja klopt maar daar heb je digidcode voor nodig waarom kan dat niet meer belasting aftrekken, ben ik te laat?

rachID-kaart
19-07-2010, 23:54
wie weet hier veel van? Ik moet nog belastingaangifte doen van 2008 en 2009 :hihi: Hoe weet je trouwens of je wat terug krijgt en wat kun je allemaal aftrekken van de belasting? Hoi, Je kunt het aangifte formulier denk ik gratis van de website. Van de Belastingdienst downloaden. En ook direct invullen. Alles wat je moet invullen staat al aangegeven in het formulier. Het is heel simpel om in te vullen probeer het maar. Nadat je het formulier ingevuld hebt. Dan kun je direct zien hoeveel je ongeveer moet betalen of terug moet krijgen. Thalla,

Goldmember1
20-07-2010, 00:16
Hoi, Je kunt het aangifte formulier denk ik gratis van de website. Van de Belastingdienst downloaden. En ook direct invullen. Alles wat je moet invullen staat al aangegeven in het formulier. Het is heel simpel om in te vullen probeer het maar. Nadat je het formulier ingevuld hebt. Dan kun je direct zien hoeveel je ongeveer moet betalen of terug moet krijgen. Thalla, dank je wel voor je reactie wanneer moet je bijv iets terugbetalen? als je naast je baan nog andere inkomen hebt?

alimo
20-07-2010, 00:30
dank je wel voor je reactie wanneer moet je bijv iets terugbetalen? als je naast je baan nog andere inkomen hebt? Ja, als je een "uitnodiging" krijgt tot aangifte dan ben je verplicht aangifte te doen zelfs als je niets hebt aan te geven. Je moet sowieso aangifte doen als je extra inkomsten hebt naast je normale baan bijv etc ...