Bekijk originele versie : Pour les Femmes & Hommes: Vroeger anders dan nu?
Salut les Filles et les Garcons! :zwaai:
Ik heb een vraag voor jullie:
Zoals men weet is het volgens de islam verboden om voor het huwlijk een vriend of iets dergelijks te hebben. Dat wordt dan gezien als zinaa.
Velen van ons weten dit en houden zich er goed aan.
Velen van ons weten dit en houden zich er niet aan.
Velen van ons weten dit nu, maar vroeger misschien niet.
Velen van ons weten dit maar hielden zich er vroeger er niet aan... Deze hebben zich dus in een bepaalde richting ontwikkeld.
Mijn vraag is dus gericht aan de dames en heren die dus onder de laatste categorie vallen.
Zijn er mensen op het forum die hun levenstijl op dit gebied hebben aangescherpt? Die meer naar de islam toe zijn gaan leven?
Dit is op zich een moeilijke topic om over te praten, dus je kan anoniem blijven en alleen de poll invullen... Maar een reactie over je Change in Live zou heel veel kunnen betekenen voor anderen... om misschien in te zien of zij wel/niet goed bezig zijn .
:zwaai:
ik heb al een relatie gehad, heb er enorme spijt van het enige dat ik ervan heb overgehouden is een heel laag vertrouwen in mannen, heb me meer toegelegd op de islam, hamdoulillah
geen haar op me hoofd dat er aan denkt om een relatie te beginnen nu!!!
Origineel gepost door Anya
ik heb al een relatie gehad, heb er enorme spijt van het enige dat ik ervan heb overgehouden is een heel laag vertrouwen in mannen, heb me meer toegelegd op de islam, hamdoulillah
geen haar op me hoofd dat er aan denkt om een relatie te beginnen nu!!!
Dank je wel anya voor je openheid! :)
Inshallah zal je de ware vinden, die jouw vertrouwen wel kan winnen op een goede manier ;)
Het is inderdaad beter om onszelf te beschermen van zaken die de islam ook verboden heeft.
Sommigen nemen dit direct op en houden zich eraan
Sommigen moeten het eerst ervaren.
:zwaai:
Origineel gepost door Kadir
J'Ma Apelle Kadir
Je Habite Ou Amsterdam
;)
Domme turk ;)
Tis:
Je m' appelle Kadir. J'habite a Amsterdam. :D
ou= waar
als in:
Ou habite tu?
Dank je voor je lieve woorden kenitrya
femme_ahrilla
13-12-2002, 11:54
moshkila...
Well exuuuuuuuuuuuuuuuse me, t is al 4 jaar geleden dat ik frans heb gehad.
Wahahahahaahahahahaha, Kadir je bent zo'n :goedzo: turk!!
Hahahaha, "ik woon WAAR Amsterdam" zeg je dus eigenlijk, hahahahahahaahahahahahah!!!!
ik was 1 jaar geleden wahd playstertje niet normaal :rolleyes:
nu tja.....ken hdar ghir m3a wled ness oula s7abie (bhel fe medrasa oulla lie ken 3erfoum mel vacance) wlad ness men bled!!! meer doe ik niet...flink aangescherpt dus maar nog niet helemaal
Whahahahahha, playstertje, whahahahaha, heb je mij ook geplayd:(
haha ze3ma playster :bril: je weet toch...
nee ik zou niet durvennnn :rolleyes:
Check Check Ondertekening :stout:
Dat is de beste ondertekening van de hele site:D
:Iluvu:
:D ja toch......:stout:
of bewonder je alleen je eigen naam :lekkerpuh
;) :verliefd:
Whahaha, tuurlijk niet, die zag ik niet eens, bleef onopgemerkt met zon mooie naam als de jouwe daaro:Iluvu:
ja ja :p turkie tnawies :D
:o mijn naam.... :rolleyes: No die van jouw is veel leukerrrrr :Iluvu:
Ej, whatsup, ga je vanavond nog wat doen???
Ik ga zo met TNAwie en Kais naar de bios, ik ga ze echt slaan, allebei krijgen klap van mij:p
er is niemand thuis (behalve die *(^(*^*&%*&%kat die me hielen nu aan het likken is ze heeft honger) ze zijn allemaal naar een bruidloft..ik was te moe :( dus dat word weer thuisblijven... :D
maar serieus!?!? ga je echt met hun? :)
Wejooooo, wat is er met die kat:kwaad:
Maarre jah, ik ga Tnawie echt een klap geven:p Echt HARDE klap;)
Die kat raakt echt nooit vol die dikzak :boos: dagelijks dat irritante gemiauw oeffff en dan als ik aan het slapen ben gaat ze op mijn gezicht met haar dikke reet slapen..of gaat ze op mijn boeken/toetsenbord zitten :jammer: enz enz...
maar ze is wel mijn haarballetje :)
haha wajauwwwww tnawie en kais zijn echt :goedzo: geef hun maar een extra harde knal namens mij :stout: doe ze de groetjes van me ok?
Jah, is goed;)
naar welke film gaan jullie? :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.